Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/tabloid

Marketing

KRETENSKA 'RJEŠENJA' U FILMOVIMA - ALI STALNO...

16 10 2009_ Nkaon skoro mpšola godine vraćam se na ovaj blog za kojeg imam svakodnevnog materijala 'na tone'.

- opet na filmske greške.
BRIJANJE: Muškarci se niti u jednom filmu- NISU obrijali do kraja, izaprao i stavio miris ili balzam - nego svi BRIŠU PJENU S SUHIM RUĆNIKOM i odmah uzimaju tgorbu i idu na posao ili gdje več.
KREVET: U svakom filmu, posebice seriji , sitcom-u i sl., svaki (primjerice) muž koji upada u kuću kasno, toliko ne (navodno) umoran da odmah ide direktno u krevet,nema ništa od tuširanja, presvlačenja...a žena (kao je u krevetu) slini nad tim prljavcem i njegovom seksulanošću.
SPAVANJE: Svi zaspu odmah, pod svjetlom, bio dan ili noć, tako da zapravo nikad nemamo pojma kada i zašto spavaju glumci jer nakon što se dignu, u pravilu, izadju vani usred bijela dana.
-----------------------
itd itd itd.

Kako su scenaristi, producenti i redatelji u SAD (i drugdje, dosta je vidjeti karikaturalno smeće iz Hrvatske) odreda funkcionalno i civilizacijski polupismeni tipovi, k tomu neobrazovani i daleko od (očekivana) statusa barem kvazi-intelektualaca, nabrojimo još tipičnih grješaka koje se poput bakterije provlače SVAKIM filmom (nerijetko s budžetom koji premašuje i onaj bruto-godišnji grada Splita):

1. Kada neki lik (obično glavni) uzima lijek, on glavu naprasno spusti prema natrag kao da tako guta lijekove. Tko to radi?

2. Svaki film katastrofe ima neku 'toplu ljudsku priču' koja kao drži film, a za čije likove (te 'ljudske priče') svaki iole razumniji gledatelj želi da ga sprži vatra, potres odnese u zemlju, lava otopi itd., nekmoli da bude spašen.
I uvijek isto. Zemlju zahvaća polarna zima, sve se ledi, Predsjednički zrakoplovi pucaju, New York se zamrznuo, ali iz Washingtona s nekom kramom (autom) u New York (i to se vozi na zaledjenom oceanu pored Kipa slobode) dolazi stručnjak koji je i najavio što će se dogoditi, kako bi konačno shvatio zašto je njegov (neki) sin bijesan na njega, da mu se iskupi što za njega nije imao vremena i sl. (Dan poslije sutra).
I uvijek ista spika. Neka iritantna i ljigava kćerka ljuta na oca ili majku što nisu imali vremena za nju zbog poslovnih, gradonačelničkih i inih obveza, djeca bježe u planinu itd. itd. - sve debilnije od debilnijeg - ali tako se zatvara 'čimbenik ljudske priče' u filmu koji stoji i više od 100 milijuna USD....
Svaki gledatelj zaželi da svaki od tih likova, posebice djeca, nestanu, a ne da se cijela nacija. koja biva ugrožena s nekom prijetnjom, bavi s maldim kretenom, iliti po novom moronom.

3. Nijedan lik koji upadne u nastrože čuvanu zgradu, laboratorij itd. NIKADA NE VRAĆA VRATA/PROZOR/OTVOR (primjerice, za ventilaciju itd.) KOJE JE SKINUO DA BI UŠAO U TU PROSTORIJU ILI OBJEKT, NEGO NASTAVLJA DALJE, A SVAKI ČUVAR ĆE TO UOČITI ZA MINUTU-DVIJE DOK TAJ LIK PLJAČKA NEŠTO, UZIMA STROGO ČUVANI MUZEJSKI PRIMJERAK...

4. RAZNO:

- U SVAKOM FILMU, što je skroz pogresno, svi odmah iskljucuju kompjuter na iskljuvanem iz struje, a ne postupkom isključivanja na kompjuterkim komandama. To je uistinu suludo jer u slucaju stariih kompjutera (filmovi of 1993-20000) prrogrami i operativni sustavi nisu omogućavlai pamćenje posljednjeg stanja (prije naglog isključenja, nez poštivanja postupka). A svi, poput pisca u filmu Ubojstvo vrana, k tome pisu i vazne knjige ili dokumente.
Potom, jeste li uočili da u filmovima nitko ništa ne radi? U managerskim uredima na vrhu nebodera, stolovi su prazni, nema nijedne knjige ili dokumenta, a pisci nakon godinu dana stalnog rada, stigli su do 4. ili 6.-e stranice(tako se barem vidi na kompjuterima). Sveukupno, svi su glumci, koji su glumili pisce, predsjednike, managere i slične, u svim filmovima ispisali su (tako se barem vidi na ekranu)oko tisuću riječi. Premalo za više od 2000 filmova i pedeset godina ozbiljne kinematografije.

- U tzv. komedijama (uglavnom de-evolutivnim djelcima Z- kategorije, ali i u tzv. blackbusterima), inspektor (ili netko slični) koji se parkira UVIJEK udari u kantu od smeća na ulici! Da ne povjeruješ! To je kao glavni štos, odnosno 'nabrijana' radnja i 'napetost' filma.

- Potom, gotovo svaki film s budžetom jači od dvije kavice u boljem kafiću, u nazivu i sinopsisu ima spašavanje Zemlje od opće ili neke elementarne katastrofe, potresa nevidjenih razmjera, vulkana, poplava, zime itd, s glumcima koji se preglumljavaju i tjeraju na zahod. Radnje takvih filmova su odreda ode ljudskom stupidariju, a redatelj se (u pravilu) dosjeti pa naredi snimatelju da trese kamerom dok snimaju da bi se stvorio ugodjaj propasti, potresa... A oko njih mizanscena od 10 kuna (bruto vrijednosti).

- Seks se uvijek 'dogadja' na nogama, ona se oslanja na zid, što je prakticno teško izvediva situacija i štoviše sve to skupa uopće ne sliči na seks, nego na mučenje. I traje, valjda radi umiljavanja cenzuri, izmedju 4-9 sekundi!!!!

- Svi piju pivo iz boce, bez obzira jesu li u društvu, klijentice, gospode ili djevojke iz višeg društva kojoj se upucavaju (pr. 'Tjelohranitelj')

- Prije tzv. seksa svi glumci (odnosno njihovi likovi) bacaju robu po podovima hodnika i soba što nitko (osim duševnih bolesnika) barem tako cesto ne radi.

- Još jednom: kada glavni likovi nekog filma kriomice ulaze u kuću i otvaraju ladice, začudo (i van svake pameti) nikad ih ne zatvaraju odnosno sve sadržaje ladica, sefova itd, pobacaju na podove, iako im je cilj ostati nezamijećenim (jer cemu onda provala radi neke pljačke ili informacije?)

- Potom, baš sam nekidna pogledao reprizu jednog spaghetti 'westerna' s Giulanom Gemom ('Tražen' ili tako nekako), koji je snimljen u Italiji ili Španjolskoj i čiji scenaristi nemaju pojma o englskom jeziku (makar je film sinkroniziran na engleski)!!!?? Naime, na potjernici koja visi na zidu zgrade doslovce piše:'500USD will be payed...', što je gramatički na razini malog psa. Glagol 'pay' (platiti) je nepravilan glagol i oblik u prošlom vremenu, odnosno obliku koji se upotrebljava za pasiv (trpno glagolsko stanje), glasi: 'PAID', ne 'PAYED'. Toliko o autentičnosti filma!

- Skroz pogrješno, svi odmah iskljucuju kompjuter iz struje, a ne postupkom isključivanja, štoje suludo jer u slucaju starijih kompjutera (filmovi od 1984-2000) programi i operativni sustavi nisu uskladištili posljednju situaciju. A svi, poput pisca u 'Ubojstvu vrana', k tome na tim kompjuterima pisu vazne knjige ili dokumente...

- Tko god udje u kucu, čak i nakon mjesec dana, televizor je uvijek upaljen - kakav bijedni kliše.

- Seks je uvijek na nogama, ona se oslanja na zid, što je prakticni teško izvediva situacija i štoviše uopće ne sliči na seks, nego na mučenje ravno plinskim logorima u 2. svjetskom ratu

- Svi (uvijek, ali uvijek!!!) piju pivo iz boce, bez obzira jesu li u društvu ,klijentice, gospodje ili djevojke kojoj se upucavaju (napr. vidljivo iz filma 'Tjelohranitelj')

- Prije tzv. seksa svi bacaju robu po hodnicima i podovima soba što nitko (osim bolesnika) barem tako često ne radi.

- U (inače odličnom žanrovskom) filmu R. Polanskog 'Deveta vrata', glavna knjiga - koja je 'napisana s Djavljem' - povijesno predstavlja predkršćanski zapis o instrukcijama za vještive, koje (dakako) nisu letjele na metlama, nego zazivale kiše (ukoliko je isto bilo potrebno radi usjeva), a jedino negativno što su radili po narudžbi bilo je (opravdano) zazivanje uroka na neku osobu ili tome sl. Kakav djavao? I kakav djavao kao 'autor te knjige', kako se navodi u filmu. Teška pogrješka nepismenih i poluinformiranih scenarista.

- Kada lopovi, detektivi i sl. kradomice ulaze u kucu i otvaraju ladice, nikad ih ne zatvaraju, odnosno sve pobacaju okolo, iako im je cilj ostati nezamijećen (jer cemu onda provala radi neke pljačke ili informacije).

- Itd. Itd. Više od ovih mojih zamjerki (i drugih u prijašnjima postovima) na websiteu

Post je objavljen 29.02.2008. u 13:07 sati.