Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konzument

Marketing

Stav Društva Konzument o zdravstvenom sustavu u Hrvatskoj

Zdravi građani su prvi preduvjet osiguranja napretka države. Kako bi se osiguralo zdravlje građana, zdravstvene usluge moraju biti dostupne svim građanima pod jednakim uvjetima.

Veliki broj bolovanja građana u Hrvatskoj može se između ostalog pripisati i lošoj dostupnosti zdravstvenih usluga. Za određene pretrage građani moraju čekati i više mjeseci, čime se produžuje vrijeme bolovanja, ugrožava i pogoršava zdravlje građana, povećavaju troškovi zdravlja građana i produktivnost gospodarstva odsustvom radnika s radnih mjesta.

Zdravstvene usluge moraju biti dostupne svima i ne smiju diskriminirati građane pogotovo ne imovinski ili regionalno, odnosno po mjestu života u malom mjestu ili velikom gradu. Umjesto daljnjeg financijskog opterećivanja građana, država mora pronaći model preraspodjele proračunskih sredstava koja će omogućiti oporavak zdravstvenog sustava.

Zdravlje ne smije imati cijenu. Zdravlje kao osnovni preduvjet razvoja države mora biti besplatno i jednako dostupno svim građanima. Privatna zdravstvena zaštita stoga bi se trebala zasnivati na uslugama s dodatnom vrijednošću, a ne ugrožavati državni sustav zdravstvene zaštite.

Upravljanje zdravstvenim sustavom treba se prepustiti profesionalnim menadžerima te time rasteretiti stručno osoblje zdravstvenog sustava.

Ovaj stav dio je temeljnog dokumenta Društva za zaštitu prava potrošača "Konzument", "Konzumentovog iskoraka 2008.".Upravni odbor Društva Konzument na sjednici održanoj u Zagrebu 13. veljače 2008. izglasao je "Konzumentov iskorak 2008." za temeljni dokument društva za 2008. godinu. Konzumentov iskorak u cijelosti možete pročitati na Internet stranicama Društva Konzument, www.konzument.hr.

Post je objavljen 18.02.2008. u 21:20 sati.