Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/tramontana7

Marketing

Pripreme za početak...

Prošlo je par dana, uglavnom sam smišljala koju dijetu izabrati. Ima ih zbilja na izbor: Atkins, Montignac, UN, Zona, Southbeach... Dala sam si zaista truda i potražila svu moguću literaturu počevši od časopisa do interneta. Hvala bogu, sad poslije blagdana su skoro svi na dijeti pa su novine i časopisi krcati raznoraznim savjetima i dijetama...

Ali poučena iskustvom svojih frendica, mame i ostalih koji su godinama na dijeti, i uglavnom na kraju dobiju još na kilaži! odlučila sam da ne idem na nikakvu dijetu. Super! A trebam skinuti 15 kila?! Poznavajući sebe, na dijeti ću tek razmišljati o hrani i za par dana puknuti i prežderavati se onda do bola.

Odlučila sam početi jednostavno se zdravo hraniti: obavezan doručak, izbaciti slatkiše, gazirane sokove, čokoladu i svu brzu i nezdravu hranu (a joj, što će mi falit pizza...). Jesti puno voća i povrća, piti puno vode i zelenog čaja. Probat ću izbjegavati proteine i ugljikohidrate u istom obroku, nekad sam se tako hranila, i bilo je super, mozda ću povećati mrvicu unos mesa i bjelančevina, to mi navodno odgovara prema krvnoj grupi... I mislim da je to to. To bi trebalo biti dovoljno. Zdravo, a ako izgubim još kilogram-dva mjesečno - super!

Planiram se i malo ozbiljnije baciti na vježbanje, za početak malo doma a onda i u teretanu. Naručila sam si steper, čim stigne bacam se svaki dan po pola sata... Malo trbušnjaka, trčanje kad ode snijeg... Ne bi htjela prenaglo krenuti i odustati za tjedan dana (kako sam inače običavala. Početni entuzijazam, pa muskulfiber i za tjedan dana odustajanje).

Dakle, krećem onda: zdrava prehrana i vježbanje. Danas imam 68 kila, željela bi skinuti 15-16, kao što sam imala do prije dvije godine. 52 kg na mojih 164 cm visine - moja idealna težina; izgledam super a opet nisam premršava. To bi onda značilo za 8 mjeseci, ako izgubim 2 kile mjesečno. Ne bi trebalo biti preteško... Ma mogu ja to...


Post je objavljen 10.01.2008. u 20:27 sati.