Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/koka

Marketing

Kako bolan, reklame nema?

navodno su sekunde reklamnog prostora jako skupe. pogotovo na televiziji. nemam pojma, ali navodno je tako. čak ni oni veliki, ne mogu si ih uvijek priuštiti, no tu onda uskaču odvažni novinari kako bi im pomogli, i "neprimjetno" ubacili njihov logo ili proizvod u u taj skupi medijski prostor. ne vjerujem da to rade za lovu. čine to iz čistog altruizma i vjere u bolje sutra. čine to zato jer vjeruju u određene proizvode i brandove, i dužnost im je skrenuti javnosti pažnju na kvalitete koje oni imaju.

onomad je miroslav šafer snimao svoju reportažu na trgu bana jelačića, dok mu je u pozadini, kao šarena kulisa, pozirala gigantska reklama jednog mobilnog operatera. osim što su se, za pretpostaviti je, novinar i snimatelj za takvu pozadinu odlučili zbog estetike, učinili su to i zato da toj kompaniji u usponu, daju malo dobronamjernog vjetra u leđa thumbup odabir kuta snimanja s tom reklamno skrivenom kulisom, jamačno nije imao nikakve veze s činjenicom da je tadašnja šaferova bolja i uspješnija polovica, čistom igrom slučaja (!!!) zarađivala kruh na visokoj poziciji iste te te kompanije čija se reklama nalazila u pozadini šaferovog obraćanja u kameru. tvrdio je tako tada i sam šafer, i budite iskreni, zar možete zamisliti kako netko iz dotične kompanije, na nekom javnom, ali diskretnom prostoru, donosi novinaru kovertu s novcima? i to znatno manjom količinom od one koju bi platili za emitiranje prave i neskrivene reklame. ili da je recimo tom konkretnom novinaru, njegova bolja polovica za nagradu zbog reklame... priuštila kod kuće malo ekstra užitka... spravljajući mu omiljeno jelo... tko u to može povjerovati?

isto tako, recimo, tko može povjerovati da je milorad bibić mosor, pozvan od ace stankovića da bude nedjeljni komentator, uzeo pare od jedne ugledne tvrtke koja mu je sa svojim uočljivim logom poslužila kao scenografija u prilogu. čak ni ako mu partner/ica, rođo ili prijatelj rade u dotičnoj kompaniji. odbijam vjerovati. vjerojatno mosor doma koristi "S" proizvode, pa je oduševljen njihovom izdržljivošću i kvalitetom, odlučio javnosti skrenuti pažnju. novinari su ipak nepotkupljivi!!!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



a sada, evo i anketnog pitanja:

koliko se sekunda/minuta logo kompanije "S" pojavljuje u kadru tijekom priloga? tiče se to i onog u kadru bližeg pojavljivanja, ali i onog udaljenog. slabo stojim s računanjem, ali možda netko bude inspiriran cerek

štoperice na sunce i mjerite, link je tu!

nagrade nema, ali najveća satisfakcija je to što ćete, pogledate li link, biti izloženi skrivenoj reklami "S" kompanije. i to u emisiji koja je, a da to nismo ni primijetili, promijenila urednika. sada je to, izgleda, goran milić.



Post je objavljen 18.12.2007. u 18:22 sati.