Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pilotgirl

Marketing

Panavia Tornado

e bok bok!

danas mi je dan bio više manje odličan!!!

jutros sam saznala da imam još hrpu neprijatelja koji bi htjeli da sam najradije mrtva i to mi je neko vrijeme obuzimalo misli. pitala sam se je li sve to vrijedno toga? ali, ne dam se! boriti ću se zadnjom kapi krvi za ono što mi s pravom pripada!

kad sam došla u školu bilo je odlično, dobro, baš i nisam bila u školi hehe! prvi sat smo imali engleski, ajd bilo je ok. drugi sat smo trebali ići na sprovod djeda jednog našeg frienda iz razreda i nas 17 je krenulo, 5 umišljenih "cura" je otišlo u tref, poznat kafić za srednjoškolce, a mi ostali smo se uputili ka groblju. čak smo i lampion kupili, a jedan friend je čak stigao i u kladionicu hehe. zafrkavali smo se cijelim putem. ekipa je bila super! po završetku sprovoda razmišljali smo se da li da ostanemo na misi, ali odlučili smo da ipak nećemo. zatim smo malo švrljali po groblju, a onda krenuli natrag. odlučili mi malo krivudat i otišli jednom ulicom u kojoj živi friend koji je s nama. i otišli kod njega da nam pokaže malog štenca. posve mali, crni, vjerojatno je tek nedavno otvorio oči. stvarno je presladak! tu su nas zaguzovi (taj friend) starci nagovarali da uđemo i ugrijemo se, ali smo to odbili. hehe, bilo je najsmješnije kad je zaguz malo jačim glasom rekao nećemo. pss! (pss=lol) malo prije nego smo navratili kod zagya borna nam je predložio da odemo malo do njega jer mu nema staraca kod kuće. i naravno, većina se složila :) . i borna je otišao brzo bicom do škole po ključ u torbi. mi smo ga za to vrijeme čekali kod zagyevog frienda koji ima huskya i s njim se igrali. pas je predivan! a tek njegovo krzno, ajme! skoro svi smo se rastopili. kad se borna vratio išli smo kod njega. tamo nam je on, kao svaki pravi domaćin, ponudio slatkiša (ferrero, milka...) i sok. tu smo se najduže zabavljali! malo smo slušali kako zagy svira gitaru, onda su neki iz razr također malo lupali po žicama, pa je borna svirao pianino. malo gledali tv.. ma svašta! ugl. bilo je odlično! a onda smo shvatili da nažalost moramo nazad u školu. kao, malo smo žurili, ali ništa previše. pred školom nas je dočekala friendica iz razr koja je dežurna i još dva dečka koji stalno prave gluposti. rekli su nam da smo nahebali što nas nije tak dugo bili. došli smo pred kraj 4. sata! a jedna od glupača koje su išle u tref rekla je razrednici da smo mi otišli kod borne! sad je svi mrzimo! na sreću, izbjegli smo danas razrednicu, ali sutra imamo i matematiku i sat razrednika... huh... ali neka, mi smo već smislili priču hehe! iako nisam sigurna da će nam to puno pomoći, no, tko nam što može?

ajme, al sam se napričala. evo sad nešto o zrakoplovu

Panavia Tornado

The Panavia Tornado is a family of twin-engine combat aircraft, which was jointly developed by the United Kingdom, Germany and Italy. There are three primary versions of the Tornado; the Tornado IDS (Interdictor/Strike) fighter-bomber, the suppression of enemy air defences Tornado ECR (Electronic Combat/Reconnaissance) and the Tornado ADV (Air Defence Variant) interceptor. It is one of the world's most sophisticated and capable interdiction and attack aircraft, with a large payload, long range and high survivability.

Developed and built by Panavia, a tri-national consortium consisting of British Aerospace (then the British Aircraft Corporation), MBB of Germany, and Alenia Aeronautica of Italy, the Tornado first flew on August 14, 1974, and saw action with the RAF and AMI (Italian Air Force) in the Gulf War. International co-operation continued after its entry into service within the Tri-National Tornado Training Establishment, a tri-nation training and evaluation unit operating from RAF Cottesmore, England. Including all variants, 992 aircraft were built for the three partner nations and Saudi Arabia.

General characteristics
Crew: 2
Length: 16.72 m (54 ft 10 in)
Wingspan: 13.91 m at 25° wing sweep, 8.60 m at 67° wing sweep (45.6 ft / 28.2 ft)
Height: 5.95 m (19.5 ft)
Wing area: 26.6 m² (286 ft²)
Empty weight: 13,890 kg (31,620lb)
Max takeoff weight: 28,000 kg (61,700 lb)
Powerplant: 2× Turbo-Union RB199-34R Mk 103 afterburning turbofans, 43.8 kN dry, 76.8 kN afterburning (9,850 lbf / 17,270 lbf) each

Performance
Maximum speed: Mach 2.34, 2,417.6 km/h (1,511 mph)
Range: 1,390 km typical combat, 3,890 km ferry with four external drop tanks (870 mi / 2,420 mi)
Service ceiling: 15,240 m (50,000 ft)
Rate of climb: 76.7 m/s (15,100 ft/min)
Thrust/weight: 0.55

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

eto..nažalost, ništa multimedije još do sljedećeg mj. jer nemam dovoljno mb za te gluposti...

ajd see ya!

Post je objavljen 29.11.2007. u 20:50 sati.