Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gogame

Marketing

Rješenje go-problema broj 171.

Oni koji prate probleme, a i igraju go, imaju već podosta znanja za rješavanje problema. Znaju podosta finti. To, ipak, često nije dovoljno. Te finte često treba upotrebiti u zajedničlom djelovanju.
Bijeli će napadati slabe kamenčiće crnoga i natjerati ga da se, spašavajući ih, nabije u kut. Potom će zaprijetiti koom zarobljavati i tako završiti problem igranjem koa.
Bijeli kreće s 1. E3. Nastoji izolirati dva crna na F3 i F4 i tako izvući okružene kamenčiće u širinu ploče.
Crni to ne smije pustiti, ako namjerava uhvatiti bijelu oktuženu grupu, i igra 2. F2. Njegova dvojka je ujedno bila napadnuta i pred zarobljavanjem.
Bijeli sada nastavlja prijetnjama na tu, sada već povećanu, skupinu kamenčića (tri) igrajuću 3. E2.
Crni mora s 4. E1 spojiti ih sa skupinom u kutu, a bijeli s 5. G2 napada trojku. Nju crni spašava spajanjem na 6. F1.
Bijeli je natiskao crnoga u kut i sada izvodi manevar prijetnji zaribljavanjem u kutu. Kao prvo igra 7. B1. Prijeti ući u ko sa A2, i nakon crnog uzimanja koa, odigrati na G1 i sve tako redom , što možete vidjeti u daljnjem rješenju problema.
Crni spaja odmah na 8. D1, a bijeli ulazi u ko s 9. A2. Crni sada može ovdje igrati ko-borbu. U željenom momentu može odigrati na 10. B3, što može poslužizi kao ko-prijetnja, jer kada bijeli na to odigra 11. C2, crni može uzeti ko.
I opet crni može u određenom trenutku odigrari 12. C3, braneći svoja pet kamena koji su napadnuti. I to može poslužiti kao ko-prijetnja, jer sada bijeli mora igrati 13. G1.
U tako nastaloj situaciji crni ne smije uzeti bijeli kamenčić igrim na C1, jer bi mu bijeli zarobio svih 15 kamenčića igrom na C2. Nastaje tako završna borba na ko A1A2!!!
Ste vidli; koova ko u priči. Pa, go-igra je sva kao priča.
A sada se malo strpite do petka, kada dolazi novi go-problem.
Htel bi samo usput na brzinu Robiju čestitati na vrlo solidnom 4. kyuu po ratingu !!!

Post je objavljen 05.11.2007. u 09:11 sati.