Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/angelo1

Marketing

VRS RH

Hrvatski građani najviše vjeruju prijateljima, Crkvi i vojsci. Vojsci najviše povjerenja daju u Slavoniji, a Crkvi najviše vjeruju žene. Visoko je također povjerenje u policiju.

Tako bi se mogli sažeti rezultati posljednje ankete u Hrvatskoj. Netko će zaključiti da Hrvati ne mogu bez VRS. Točno. Ali ta kratica uopće ne znači "vojno-redarstvene snage". To je zapaljivi medijski VRS, u kojemu S znači SAPUNICA, a značenje VR se mijenja.

Evo, čim je nakon nekoliko tjedana prave medijske buktinje "lokaliziran" zagrebački VR-požar s Vlatkom i Radeljakom kao glavnim "piromanima", odmah je izbila druga VR-vatra u Šibeniku. Glavni protagonisti toga VR-požarišta, koje još nije stavljeno pod nadzor, jesu Višnjić i Rupićeva. Glumac je bio izvan uloge, umoran, malo popio, zatim legao a poslije lagao. Pa se višestruko osramotio. Vatru potpiruju novi detalji i tužba.

Ipak, radi ravnoteže ponovno je podmetnuta VR-vatra na sjeveru - u Murskom Središću. Ali u ovom slučaju poznat je samo jedan sudionik – Velečasni. R-uloga za sada je anonimna, a možda će ih biti više. Premda je sve prikazano kao skandal, jer sliči šibenskoj "vatri", ipak ostaje mala "utjeha" što nije opet riječ o pedofiliji.

Budući da svašta ispadne iz neprilika, posebno ako se čovjek uopće ne sjeća da je u njih upao, kao zaključak nameće se preporuka svećenicima da nakon napornog leta avionom, posebno ako se osjećaju jako umorni, ne piju nikakav alkohol. Nego lijepo molitvenik u ruke i ravno u krevet. Pa makar bilo tek devet! Jer "piromanski" VRS-režiseri nikad ne spavaju! A narod je velikoj duhovnoj gladi... Tko je sljedeći?

Post je objavljen 19.07.2007. u 23:03 sati.