Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/hatepogodak

Marketing

Hatepogodak - Pogodak 2:0

Poštovani publikum, iz Pogotka je konačno otišao direktor Jan Jilek. Zahvaljujem se svima koji su podržavanjem akcije "neprijatelju ni zrna klika" omogućili impresivno loše poslovne rezultate koji su doveli do toga.

Nakon 3 godine blogerilske aktivnosti zbog promotivne akcije u kojoj je Pogodak na mjesec dana kupio čelo 18-to godišnjeg dečkića da mu nalijepi reklamu blog hatepogodak još uvijek postoji, a cjelokupna originalna postava "revolucionarne" marketinške akcije je dobila otkaze.

Hvala svima koji su ignoriranjem Pogotka pokazali da u Hrvatskoj ljudsko dostojanstvo nije na prodaju. Da smo zemlja "vedra čela" kako kažu stihovi iz Mihanovićeve "Horvatske domovine".

Neke od argumenata protiv Pogotka iz ranih dana moći ćete vidjeti na nekim još uvijek aktualnim i interesantnim tekstovima

Jednaki i jednakiji o problemu jer je prodaja čela oglašena kao posao

Spoznajni jaz o zaštiti ljudskog dostojanstva i djece koja nam je ugrađena u Ustav

Neka se glas građana čuje o motivima borbe koja cilja novčanik neetične firme

Stop whispering, start shouting o mogućem scenariju markiranja ljudi koji je srećom izbjegnut

Spašavanje obraza- osnovni princip suvremene diplomacije u kojem je otvoreno pismu Janu Jileku da zaustavi kampanju

U komentarima nekih ćete vidjeti i aktivnosti marketinga Pogotka. To su bili prvi pokušaji PR/marketinškog djelovanja na hrvatskom blogu. Još malo hrvatske internet arheologije. Tadašnji direktor marketinga dobio je nogu još davno zbog nesposobnosti da izađe na kraj sa dosadnim blogerom.

Umjesto veličanja potrage za znanjem, mladih izumiteljai i inovatora, ljudi koji teže konstantnom učenju poruka njihove kampanje bila je da čovjek nije misleće biće nego hodajući reklamni pano kojemu su misleće funkcije tek sekundarne. Mozak je za Pogodak tek nusproizvod koji dolazi spakiran skupa sa čelom.

U dvodimenzionalnom svijetu novca i cool-a svatko gubi ljudsku dubinu. U te dvije dimenzije svi možemo biti samo karikarure ljudi koji možemo postati.

Novac se treba zarađivati radom, trudom, zalaganjem, znanjem, talentom, uloženim vremenom, učenjem, a ne neradom i šokiranjem javnosti. Ne dozvolite sebi da uđete u taj novi sustav vrijednosti love i coola jer što ste bogatiji duhom to više gubite u njemu. Nema novca koji može zamijeniti plaćanje osmjehom, pogledom i stiskom ruke. To je jedina valuta koja ne devalvira. Čak što se više ljudi okrene dimenzijama love i coola to više vrijedi. Potrudite se da nađete one koji još prihvaćaju tu valutu. To je jedini način da se obogatite i da obogatite one vrijedne iskrenog osmjeha.

Možda nova uprava nađe snage da se ispriča za greške svojih prethodnika i time barem počasnim golom uđe u novu fazu poslovanja firme bez starih utega.


Post je objavljen 24.05.2007. u 16:25 sati.