Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ladydayandjohncoltrane

Marketing

Tomasz Stanko, LONTANO, ECM, 2006.

Jazz-trubač Tomasz Stanko zajedno je s pokojnim kolegom Krzysztofom Komedom (vidi: soundtrack za "Bal vampira") ista onakva veličina poljske kulturne industrije kao i njihov zemljak Krzysztof Penderecki. A isto je tako u europskim okvirima dobar primjer avangardista s regresivnom kreativnom putanjom (vidi: Barry Guy). Kako je već prešao sredinu 60-ih, očekivalo se da će napraviti zaokret u karijeri, pa ga je i učinio pomlađivanjem svog kvarteta mladim 20-godišnjim glazbenicima. Na katalogu izdavačke kuće ECM s kojom surađuje od 1990-ih, s njima je snimio već drugi po redu CD. Ti su momci, poimence, MichaŁ Miskiewicz (bubanj), Marcin Wasilewski (klavir) i SŁawomir Kurkiewicz (kontrabas). Bilo bi predivno da se o ovom albumu može nešto određeno za reći, međutim, ideje su razbacane i nerazrađene baš po ukusu publike koja ne zna što bi zapravo s jazzom, da li bi ga slušala ili uz njega drijemuckala. U tome im svakako pomaže i Stanko koji ima uistinu unikatan nazalan ton, ali ostavlja slušatelja s pregršt duhovnog beznađa i atmosfere prenesene s toliko drugih ECM-ovih albuma. Momci se također nisu dali smesti, svi do jednog su na bezgrešnom heroinskom tripu tu i tamo ublaženog normabelom. Osim nekolicine grupnih interakcija, koje uglavnom ostaju zacrtane u mjestu, predstavljaju se narkoleptičnim solima, a samo izostanak stimulirajućeg ritma dijeli ih od glazbe koju guta njihova generacija. namcor

Post je objavljen 12.04.2007. u 00:14 sati.