Recenzije Bendova

Evo, da se pocnem i malo u ovom smjeru. Odlucio sam malo recenzirat neke albume meni dragih bendova i tako. Pa da ne duljim evo krecem.

REANIMACIJA (Streets of Pula)-Vec je dulje vremena na ponudi za slusanje, a ne znam bas kad je tocno izasao, ali moram reci da se u ovom albumu vidi golemi napredak benda, jer prvi album Demonstracija Prva (iako je bio dobar) je bio pun gresaka, ali jebiga to je pank. Streets of Pula sadrzi nekoliko starijih pjesama kao "Naplata", "Crv", "Streets of Pula", "Borim se"... Meni je ovaj bend jebeno dobar, ne mogu se pozalit na njega, jedina zamjerka na ovom izdanju je to sto su vokali malo lose snimljeni, a i gitara je pre bucna, kao i cinele, pa se cijelo vrijeme cuje kao neko zujanje, tj. zvuk nije bas cist. Ali nema veze, kako sam vec rekao sve je to pank, pa koga briga. Uglavnom pohvale momcima. I da, ako zelite biti ponosni i sretni sto imate taj album, mozete ga skinuti sa Monte Paradiso Netlabela, kao sto mozete skidati i monoge druge albume, drugih bendova.

Nulla Osta (Bilo je gadno, ali bit ce jos i gore)-E ovaj bend dakako treba hvaliti svim smjerovima. Odlican HC pank sa dva distorzirana basa, bez gitare je ono sto vam sigurno treba za pucanje usiju i glasnica. Vrrlo angazirani tekstovi, kao i u prijasnjim albumima daju taj jos posebniji "stih" albumu. Na albumu se nalazi nekoliko obrada starih pulskih bendova, ali i stranih bednova, tj. samo je jedna od Discharga "Hear nothing..." Meni je osobno najbolja stvar "Propucan" i "Jebes TV". Snimak je perfektan, a i sviracke su moci odlicne, i naravno moram pohvalit bubnjara, jer ovakvu ritam masinu nisam jos nigdje cuo. Svaka cast, da napomena, ovaj album mozete takoder skinuti na netlabelu. Jos da kazem kako je ovo mozda jedan od najboljih bendova na nasim prostorima, jer nije bas puno ovako direktnih bendova.

Evo, za pocetak je dosta, u zadnje vrijeme sam dosta nabrijan na zescu muziku, ali i na "himnicni pank" kako bi neki nazvali stil Reanimacije. Po meni su oni definitvo takoder jedan od boljih bendova na nasim prostorima. Ajde pozdrav.

Post je objavljen 10.04.2007. u 13:20 sati.