Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/koreja

Marketing

Shin Ramyun

Shin ramyun je vruće i ljuto (hot and spicy) korejsko jelo, jedno od mojih najdražih jer je jeftino, lako se sprema i ukusno. Na maloj sličici je u čaši koja se kupi, u nju se nalije vruča voda i za pet minuta se može jesti, a na slici dolje je obično pakiranje koje se prokuha u vodi i tako jede: kao pašta, špageti ili kao juha. Ima puno vrsta slične korejske tjestenine, ali nekako sam se najviše naviknuo na ovu i jednom tjedno je obavezno na meniju. Jedna čaša košta 90 centi (6-7 kuna)

Čitam, na wikipediji, s koje obično vadim informacije o Koreji, da se Shin Ramyun uvozi u preko 70 zemalja svijeta, a proizvodi se također i u SAD-u. Naravno kad je tamo puno Korejanaca (ima ih zapravo svugdje). Kad kupite jednu vrečicu unutra su osim tjestenine, još dvije vrečice; jedna s povrčem, a jedna s ljutim sosom kojeg je bolje ne staviti cijelog već prvo probati koliko naš organizam može podnijeti ljutog. Kasnije se čovjek, vjerujem, privikne, kao što sam se i ja. Shin ramyun po prvi put se proizveo u Koreji 1981. godine.

Evo još jednog citata, prepisanog iz Wikipedije: "Because of Shin Ramyuns low price, quick cooking time, and great taste, customers may tend to over-consume this product, especially if bought by the box!" Zato nije dobro pretjerati i postati preovisan. Slično kao fast food iz McDonaldsa i sličnih stvari, samo na Korejski način.

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 03.02.2007. u 15:11 sati.