Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

prosvjed pobornika juha u vrećicama


NEMATI NAKON IMATI

Jedna od najperfidnijih narodnih kletvi glasi "Da Bog da imao - pa nemao". Svatko tko je uživao u nečemu do čega mu je bilo stalo, a onda to izgubio ili mu je bilo uskraćeno, razumjet će njezinu težinu.

Imajući to na umu potpuno sam razumio kada je jedna gospođica koju sam svojevremeno ustrajno snubio, kada smo se napokon našli u krevetu, a sve je obećavalo da je to početak dugotrajne i ozbiljne veze, rekla prije nego je išta započelo: "Molim te da mi ne radiš i ne izvodiš ništa što nisi spreman svaki puta do daljnjega".

Nakon ovog uvoda vrijeme je da priznam - ja sam obožavatelj juha. Mogu pojesti i četiri tanjura dobre juhe prije nego se bacim na glavno jelo. Neki bi rekli da sam ovisnik o juhama, ali to bi bilo pretjerano. Obožavatelj, to je prava riječ. A, što bi moglo mnoge začuditi, naročito volim dobre juhe iz vrećica. Ne samo da su pogodne, posebno u nedostatku vremena, nego su mi i zaista ukusne. Lako moguće da se u tome ogleda moja urbanizirana priroda.

Dakle, prošle godine je "Podravka" iznijela na tržište fantastičnu juhu od češnjaka. Češnjak ionako volim, a na juhu od češnjaka se sasvim otkvačim, te me je oduševilo što je ta juha iz vrećice bila sasvim u rangu najboljim juhama od češnjaka spravljenih u laboratorijima ponajboljih majstora koje sam imao priliku probati. Čim sam to otkrio, počeo sam kupovati u dućanima po deset vrećica ili kutija s koncentrat-kockama. Od vrećica sam radio juhe, a od kocki napitak koji sam pio umjesto čaja. I što se dogodilo? Nakon nekoliko mjeseci prestali su je proizvoditi! Ili su je barem prestali prodavati na domaćem tržištu. Nema dostupnog dućana u kojem nisam tražio. Na sreću sam nakupovao dovoljnu zalihu, no - nažalost - zaliha mi je pri kraju.

Ne mogu vjerovati da su je prestali proizvoditi zato jer se slabo prodavala ili zato jer je ponestalo češnjaka. Kada je stizala nova pošiljka, upravo se ta juha prva rasprodala. Pretpostavljam da je uzrok upravo obrnut. Juha je bila predobra, to jest, proizvodnja je koštala više nego što se moglo zaraditi.

Ove godine se dogodilo nešto slično s krem juhom od sira. Odlična! Delikatesa! Samo sam dvaput naletio na nju u dućanima. Prvi puta sam uzeo jednu vrećicu, za probu, a drugi put desetak vrećica, očekujući da je to početak uživanja u njoj, a zatim je i ona nestala.




Upućujem oštre prosvjede "Podravci"! Kakav je to način?! To nije način! Pokazati potrošačima kako je nešto dobro, a zatim im to uskratiti! Takvom politikom moglo bi se dogoditi i onima koji imaju "Podravku" da prvo nešto imaju, a zatim nemaju, počevši od povjerenja potrošača do same "Podravke"!




Post je objavljen 23.08.2006. u 16:19 sati.