Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/furuna

Marketing

5 NAJVEĆIH ZABLUDA ŽENA

Muškarci ne žele nježnosti!
Muškarci su - zbog toga što su na to naviknuti odgojem - u svojim izjavama i spontanim nježnostima samo uzdržaniji od žena.Ustanovljeno je da:- žena 12 puta na dan pruži ruku da bi nekoga dodirnula, muškarac to učini 8 puta.43 % muškaraca tvrdi da u svom životu nisu našli bliskost i nježnost koju su tražili.

Muškarci hoće i mogu uvijek!
Među muškarcima mlađima od 40 godina njih čak 64 % imalo je teškoća da postignu erekciju.Stres, brige, strah, alkohol i premorenost mogu u muškaraca jednako kao i užena" ubijati" seksualni užitak.Čak 75 % muškaraca priznaje da i bez erekcije mogu osjetiti seksualni užitak i ljubavnu strast prema svojoj partnerici.Muškarci koji vrlo vole , vrlo cijene neku ženu, često osjećaju strah da neće biti dovoljno "dobri".

Muškarci uvijek žele biti" kolovođe" u postelji?
Muškarcima su drage žene koje im jasno pokazuju koliko uživaju u seksu i koje mu se zaista potpuno predaju.Drugim riječima, oni vole preuzeti pasivnu ulogu, dopustiti da budu zavedeni.Npr: 84 % muškaraca rado prepušta partnericama da ih razodjenu. 95 % želi ženu koja već ima seksualno iskustvo, ženu koja pozna svoje tijelo, koja zna gdje će i kako osjetiti najveći užitak.Zbog toga su dosta česti parovi gdje je žena starija od muškarca.

Muškarcima je važna samo vanjština! Muškarcima su ženina ličnost i značaj važniji od njezine vanjštine.91 % muškaraca cijeni ženino poštenje, njih 88 %- vjernost, 59 % inteligenciju, a 56 % njezinu putenost. Žena ne mora biti nužno ni plavooka i plavokosa.

Muškarci ne mogu ostati vjerni!
Ustanovljeno je u istaživanjima seksologa da muškrac može desetljećima voditi posve zadovoljavajući seksualni život samo s jednom partnericom.Seksualna dosada- većini muškaraca je izlika i opravdanje za jednokratne ili trajnije preljube- nastaje samo onda kad muškarac poznaje nedovoljno svoju partnericu i kad se premalo predaje odnosu s njom

Post je objavljen 26.07.2006. u 23:52 sati.