Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/djecko

Marketing

idoli

Svi se ljudi rode kao individue ali ih 95% umre kao kopija.
Više nisam siguran od koga sam to čuo al učinilo mi se jako pametno. I što sam više razmišljao o tome, više sam uviđao da je to istina. svi imaju neke idole čijim putom sljepo idu i pokušavaju biti kao oni pa time gube vlastiti identitet.
1 medijski idoli. Obično su glumci pjevači i slično tome. Stvaraju komlekse u vezi izgleda. Zbog medija se anoreksija počela smatrati ljepotom. Isto mladi počinju misliti da će i oni postati slavni i bogati. Da su sve oči uprete u njih. Postaju umišljeni i uobraženi, a ako i svate da su živjeli u zabludi bit će previše razočarani za neki daljni uspjeh
2 ulični idoli. Obično klinci vide idola u nekom starijem dečku jer on može raditi šta oće i njega svi boje jer je istuko par likova. Ali obično je istina da je on obična kukavica koja se boji u sukob s nekim i koji će prodati svoje prijatelje. Loš utjecaj takvih idola je što potječe nasilje, droge i slična sranja. Također postoji velika mogućnost da će klinci zagledani u njega, kad svate kakav je zapravo, i sami postati lažovi i kukavice.


Post je objavljen 21.06.2006. u 16:32 sati.