Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/megastaar

Marketing

Komunikacija u grupi

Za kvalitetan odnos među osobama, potrebno je razviti kvalitetnu komunikaciju odnosno komunicirati na odgovarajući način. Kvalitetna komunikacija je ona u kojoj :

- šaljemo iskrene "ja poruke" i govorimo o sebi, a ne "mi" ili "ti" poruke u kojima obilježavamo sugovornika u negativnom kontekstu.

Umjesto da kažemo "Ti stalno šutiš iz straha da nešto pogrešno ne kažeš", uptiti ćemo "ja poruku" i reći : " Ti si meni jako zanimljiva osoba, i volio bih kada bismo više komunicirali, bez straha da ćeš reći nešto pogrešno" Na takav način pokazali smo zanimanje za razgovor, pa i za osobu kao takvu, a da pri tome sugovornika ne obilježavamo u negativnom kontekstu.

- Postavljamo pitanja o sadržaju o kojem se govori. Tako pokazujemo osobni interes za razgovor.

- Potičemo na razgovor i izbjegavamo monolog.

- Usredotočujemo se na trenutačni problem. (ovdje i sada)

- Tražimo područja koja nas zbližavaju.

- Gestom i mimikom pokazujemo zanimanje za razgovor.

Veoma je važno iskreno komunicirati, odnosno živjeti onako kako komuniciramo, te imati dobar odnos sa osobom kojom komuniciramo, jer za kvalitetnu komunikaciju, najvažnije je kako, a ne što reći.
Nije problem u dvojbi «da ili ne» se svađati, nego u dvojbi svađati se dobro ili loše, konstruktivno ili destruktivno, iskreno ili neiskreno, pod nadzorom ili bez njega, s ljubavlju ili bez nje, po ključu «pobjeda-poraz» ili «pobjeda-pobjeda».
Kako razgovaramo, svađamo se i volimo o tome ovisi da li ćemo živjeti sretno i opušteno ili nesretno i napeto. Ukoliko želimo da naša obitelj bude sretna tada počnimo kvalitetno razgovarati, svađati se po ključu «pobjeda-pobjeda» i bezuvjetno voljeti.

Tomislav Tomasić


Post je objavljen 15.06.2006. u 15:08 sati.