Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/antiturbofolk

Marketing

"Hard Rock Aleluja" pogazila "Štiklu" i ostale "štikliće"

Aleluja.... poput Feniksa po tko zna koji put diže se iz pepela, gazeći sve etno zvukove pa i hercegovačku "gangu".
Dokaz da TurboF ritmovi u Europi više nikoga ne interesiraju. Ili interesiraju one koji i nisu toliko "bitni" da bi se isticali u silnoj masi onih koji su ipak dokazali da imaju sposobnosti mimikrije. Čak i Grci, kojima možemo zahvaliti poplavi Turbo Folka su se okrenuli od svojeg uobičajenog melosa...
Pa gdje to trava nije nikla gdje je stala njena štikla? Na Eurosongu je očito bilo zelenila večeras, s obzirom da je naša domaća "pevaljka" bila na 13. mjestu sa 6 glasova ukupno i to uglavnom zemalja ex Yu i onih gdje Hrvati žive u "egzilu".
Očito je svima dosta stalne neke kuknjave popraćene uz etno stilove raznih zemalja koje čak i ne spadajau u one iz kojih su pjevači sa dotičnim pjesmama, već čak i one uvoze ili kradu tekstove, melodije i slično :)

Ipak mi je žao da jedna zemlja u kojoj je bilo zbilja kvalitetne muzike poput negdašnje Tajči, Srebrnih Krila i slično koja se mogla eksportirati Europskom tržištu glazbe, spadne na ovo nesretno i bijedno mjesto s još bjednijim brojem ukupnih glasova. Žao mi je jer vjerujem da smo ipak mogli imati neku pjesmu koja će biti u rangu sa nekim proeuropskim songovima. Nismo. Jednostavno. Zahvaljujući prvenstveno našem dragom "pučkom" radiJu koji je počeo promovirati TurboFolk na našim prostorima, paleći narod sa ovim primitivnim i glupim kako tekstualnim tako i muzičkim aranžmanom ove još gore i idiJotskije pjesme.

Utjecaj "pučkog" RadiJa na našim prostorima ima katastrofalne posljedice našeg podneblja estradnih visina, a da ne spominjem monopol Huljić-Tutićevih zaglupljujućih aranžmana. Njene štikle su se pokazale kao doista neadekvatna obuća za one prostore u kojima je pokušala pokoriti one koji nose kožne čizme ili Martensice, jer ipak sive stanice su jako sklizak teren, a dobro je poznato da je takav teren jako teško prohodan za jedne snobovske štiklice.

Euoropi je očito dosta Američke propagande, kojoj se primjetno intenzivno počela suprotstavljati, čak i u muzici "za izvoz" Eurosongu i ostalim "ozbiljnim" šlagerima, a štiklice je prikazala kao obuću koja je prigodna samo za šetnje do narodnjačkih klubova i prodavanje seksipila, oblika nogu dotične "Umetnice" i njenog šarma, a stavljajući u drugi plan ono zbog čega je došla na Eurosong- ipak je Eurosong natjecanje iz pjesama, a ne neka modna pista, sa modelima iza kojih su ostali neki "domaći" pornići i skandali koji su im podigli slavu do visina..

Eh Seve, Seve, .. pamet nije nikla gdje je stala tvoja štikla.....

Post je objavljen 21.05.2006. u 00:09 sati.