Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mama44

Marketing

FREDI BOBIĆ, RTL, REPRIZA...

...i puknut ću ako ne progovorim!!!

Znam, znam, bit će, mama opet si cijeli dan na kompu...evo još samo ovo i neću do večeras...hehe, sigurno...

Maloprije pravim klincima palačinke, kad na TV-u Fredi Bobić, nogometaš Rijeke, karijera na zalasku.Fin čovjek, zbilja je atipični nogometaš, samo me nešto malo nasmijalo, onako kiselo...kaže on da ne voli luksuz...da je njemu dosta njegova kuće u Dojčlandu, kuća u Opatiji, bazen u "Ambasadoru" jer se boji vode - morske...i njegov leftop...valjda i on blogari...

Pa kaže da ne voli luksuz, ali eto kupio si je čovjek kaput, zbilja nešto ekstra, a i dugačak je...od specijalne kože...cijena, prava sitnica, samo 5 soma ojra...na telefon je prvih mjeseci trošio po 2 soma ojra, ali sad je samo na bonovima...kaže, ne treba kuhati, jer u Opatiji ima krasnih restauracija...

Nemojte me krivo shvatiti, znam što je nogomet i znam kako je Bobić kotirao u Njemačkoj sve ove godine, nisam zavidna, dapače, drago mi je jer je takav kakav je...

Nego si mislim, kad jedna takva emisija krene na našoj televiziji, pa je gledaju recimo djeca, kao moj sin, na primjer...u jutarnjem terminu taman nakon crtića...ne znam, stvarno ne znam što bih rekla...čini mi se da je sve to što je on ispričao kao nekakva bajka...mali se zapalio, vidjevši sponzorskog bembača...priča je potekla u stilu "ja ću igrati nogomet, pa ću imati i to, i to, i to..."...i što da ja sad radim?

Jednim kadrom omiljenog nogometaša, još omiljenijeg kluba, srušeno je poprilično moga truda, objašnjavanja pravih životnih vrijednosti, razloga radi kojih netko uspije, a netko ne...gleda me k'o telčić i iz pristojnosti kaže "da, da", ali vidim ja kako je to djelovalo na njega...

Pa razmišljam kako je to sve spetljano...evo, kažu, nije dobro previše gledati TV, nije dobro previše visiti na kompu, nije dobro ovo ni ono, pazite što vam djeca gledaju, s kim se druže i slično..ali što učiniti protiv medija koji nikada ili vrlo rijetko imaju emisije sadržaja suprotnog od onoga koji veliča lažni sjaj glamoura i važnost materijalnih dobara??? Kad malo bolje pogledate smisao reklama, reklamnih panoa i inih plakata, vidjet ćete da taj marketing i nije tako bezazlena stvar...bombardiraju te, što uspješnije, što manje uspješno, sistemom ispiranja mozga...i osim što krive sliku stvarnoga svijeta, iskrivljavaju mišljenje i moral, rade još nešto čega mi nismo svjesni...krče nam prostor u mozgu, podsvejsno dnevno primamo toliko bespotrebnih informacija, koje su naizgled tipa "u jedno uho unutra, kroz drugo van", ali, na žalost nije tako...nakon nekog vremena, čovjek ima osjećaj točno kao da su mu fajlovi pretrpani.Čime? Medijima i njihovim umotvorinama...

Eto, svečano obećajem da neću bar dva sata ništa pisati, časna riječ...osim ako me ne izludi nešto slično ovome...:))

Post je objavljen 07.05.2006. u 11:10 sati.