Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brianwarner

Marketing



PSALAM 23:4. Pa da mi je i dolinom smrti proći, zla se ne bojim, jer si ti sa mnom. Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni..

PSALAM 23:5. Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim. Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva..

"...tvoj štap iI palica tvoja utjeha su meni," Manson izvodi performans na Guns, God & Government turnejitokom Holy Wood ere sa mikrofonom u obliku vojne puške.


Jedan od najezoetričnijih elemenata u Holy Wood-u je također jedan od najmoćnijih elemenata predstave, i onaj koji sadrži ono po čemu je iskonski naziv albuma bio iskvaren, In The Shadow Of The Valley Of Death ( U sjeni doline Smrti). Podudarno sa oklutnim elementima iz Holy Wood-a, iako je Biblija baza za Judizam i Kršćanstvo, određeni postupci unutar nje opisani smatraju se originalnim, ali obskurnim, magičnim tekstovima. Na primjer, Kjuč Kralja Solomona, je temelj modernom vještićarstvu ako ne to je i jedna od najvažnija knjiga Hermetičke Kabale OTO-a i Golden Dawn-a koji koriste elemente iz Biblije. Navedene rituale za posvećivanje i prizivanje, posebno Psalmi, napisao je Prvi Kralj Izraela, David; Solomonov otac.

Manson je više puta javno evocirao jedan od Psalma tokom ere, PSALM 137:9, "Blažen koji zgrabi smrska o stijenu tvoju dojenčad," citurajući za vrijeme performansa za svog trijumfalnog povratku u Denveru, time riskirajući atentat, tri godine nakon Columbinea kao i postojećom porukom na Celebritarian.com. Takvo prizivanje Psalma neprestano ponavlja njegovu okultnu značajnost u sebi i kroz eru, i dovoljno je zanimljivo to da je to povratni trzaj samog Columbinea koji je inspirirao potrebu za korištenje ovog imiđa, i zatvaranje punog kruga ponavljanjima istog grada koji je prije tri godine nemalo uništio Mansona.

Manson izvodi The Love Song tokom Ozzfestovog dijela turneje
obučen u Papinsku halju sa štapom opisujući raspeće.



Slikovitim prikazivanjem tokom izvođenja za vrijeme Holy Wood ere, PSALM 23 je bio najznačajniji simbolički prizivani element.
PSALM 23:4. "Pa da mi je i dolinom smrti proći...."

Ponovno, ovaj Psalam je jedan od najvažnijih izvora za naziv albuma: Dolina Smrti je bila i lokacija gdje je album sniman i, u Mansonovom literarnom predstavljanju, metafora za grad gdje je autobiografski protagonist Triptiha odrastao i gdje je bio osuđen kada ga je tobože primitivni grad Holy Wood odbacio što je također podvig identifikacije Manson Family ( Mansonove Obitelji ) u 1960's koja se borila protiv uglađenih zla Hollywooda, ( također pročitajte o prikazu i znakovitosti ,TheLambOfGod.com). U relaciji sa Psalmom i Mansonovom izvođenju, album Holy Wood je Marilyn Mansonova pobjednička odmazda protiv Hollywooda i društva koje je slijepo dopustilo Americi da položi krivnju na nj pokušavajući uništiti ga. Kroz eru, stalak za mikrofon koji je Manson koristio bio je oblika vojne puške.
PSALM 23:4. "...Zla se ne bojim, jer ti si samnom. Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni."

Istodobno, za vrijeme Ozzfestovog dijela Guns, God & Government turneje kada su tokom izvođenja sam imiđ i pjesme bile sasvim malo izmjenjene, za vrijeme The Love Song, Manson se pojavio na pozornici u papinskoj halji noseči i balansirajući na štapu sa križem na vrhu.



"Trpezu pred mnom prostireš na oči dišmanima mojim ..." Manson obućen u Papinsku odjeću, počasna vrpca i mitra, tokom izvođenja Valentine's Day na Guns, God & Government turneji klečući ispred oltarskog stola sa dva čelava odljeva svoje glave navrh hrpe grožđa.

Za prvi dio Guns, God & Government turneje podkraj svakog koncerta izveden je red pjesama Valentine's Day i The Love Song što je unaprijedilo teatričnost za vrijeme te ilustriracije petog stiha Psalma 23. Izvođenje Valentine's Day sastojala se od Mansonovog pojavljivanja na pozornici u odjeći Pape, klečeći ispred oltarskog stola sa dva čelava odljeva svoje glave na vrhu hrpe grožđa sa pištoljima koji podupiru svaku stranu. Pjesma Valentine's Day sa prikazom pripremljenog stola je znakovita, također u refrenu te pjesme uzastopno se ponavlja pjevanje "In the shadow of the valley of death", što je čin recitacije prethodnog poglavlja o Psalmu, "Pa da mi je i dolinom smrti proći..."

PSALM 23:5. " Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim..."

Stvaranjem Holy Wood-a uključene su pedantne podudarnosti i između samih pjesama kao što je djelić glazbe koja se ponavlja u raznim pjesmama ali u drugom ključu i drugačijem tempu. Na Guns, God & Government turneji, nakon Valentine's Day slijedila je The Love Song, čiji slijed se uklapa u tu vrstu paralelnosti međusobnog odnosa. Za The Love Song, Manson se pojavljuje na pozornici pomodno slijedeći Nuremberg-esqu sa obješenim zastavama, pjevajući iza podija ukrašenog raspelom od pušaka kojeg je koristio kroz cijelu eru, a što je opet satira na Ameriku koja predstavlja naše kulturno obožavanje smrti i nasilja kao religije, prilično kao što se i Kristovo tijelo štovalo i koristilo da opravda političke krajnosti.
PSALM 23:5. "...Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva."

Prilikom Mansonovog pojavljivanja na pozornici tokom The Love Song izuzetno je dojmljivo djelovalo pokapavanje glave, ruku i prsa uljem. Naročito u aspektima Biblije, korištenje ulje često simbolizira pomazanje, blagoslov, posvećivanje i božansko izliječenje.

"...Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva." Nakon izvedbe Valentine’s Day, a tokom izvedbe The Love Song Manson uljem nakapava svoju glavu iza the Guns, God & Government podija koji je ukrašen raspelima od vojnih puški i pištolja.

Nakon masakra u Columbineu kada je okrivljen za poticaj , Manson je premazan suhim crnim uljem tokom izvedbe Rock is Dead na MTV European VMAs u Irskoj kada ga je publika izbjegavala i doslovno mu okretanula leđa; "...u prisutnosti mojih neprijatelja..."



Izražaj "...u pristvu mojih neprijatelja..." je važan dio Mansonove izvedbe te korištenja Psalma. Era koja je obilježila ove događaje je Holy Wood era, u kojoj je slijedio masakar u Columbineu nakon čega ga je izdala cijela Amerika zajedno sa medijima, okrenula mu leđa i krivično ga okaljala za poticanje tog događaja, te je nemalo završila Mansonovom destrukcijom. U toj borbi, Holy Wood je bio Mansononov povratni udarac. Gledajući u kontekst što se tog tiće, Manson je pjevao svojim “neprijateljima” za vrijeme svakog svog performansa, a "stol" koji je prostrt pred njega a i njegov povratni odgovor bio je Holy Wood.


Holy Wood era je i počela i završila ovakvim prikazima. Prvi performans iz tog razdoblja može se smatrati destrukcijom Mechanical Animals razdoblja, a to je Mansonovo izvođenje na 1999 European VMA's. Ovaj performans, koji se održao samo par mjeseci nakon Columbinea kada je većina još uvijek pogrešno ponižavala Mansona te radije htijela da je mrtav, održao se u nadmoćno katoličkoj (i poharanoj Krščansvtom) Irskoj gdje je doslovno nastupao pred svojim neprijateljima sa pred prostrtim stolom kao pozornicom, premazan suhim crnim uljem od glave do pete. Većina je publika doslovno okrenula mu leđa te je time vrlo simbolično i završen cijeli event.

Holy Wood bio borba koju je Manson vodio protiv onih koji su nastojali uništiti ga, iz nje je isplivao kao pobjednik, zadnje izvođenje iz tog razdoblja izazvalo je istu predođbu. Izođenje se održalo 8. Oktobra, 2001 u Los Angelesu, snimljen za Pay Per View, a bio je završni koncert Guns, God & Government turneje time i završetak triptiha, tako što je Antichrist Svperstar izdan 8. Oktobra 1996. Zadnje dvije pjesme Manson na koncertu izvodi kompletno prekriven u mokro crno ulje, tokom Astonishing Panorama of the Endtimes i Lunchbox nagovještujući svoje opravdanje pred neprijateljima, premazan uljem, čvrsto držeći svoj prut i štap (stalak za mikrofon je oblika vojne puške) sa In The Shadow of the Valley Of Death.



Post je objavljen 19.04.2006. u 14:50 sati.