Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/namu

Marketing

Marketing

Kokolo kaže da čita knjige o marketingu, pa sam se sjetio da i na imam neke skripte davno skinute s interneta - iz doba kad sam bio uvjeren da ću se obogatiti prodajom knjiga sa Amazona. Knjige su pisane prilično debilno, istina, i uglavnom navode najbanalnije činjenice - ali baš zbog toga su i dobre - podsjećaju nas na nešto što vrlo lako (u svojoj mudrosti) previdimo.

No, nisam mislio pisati blog o Kokolu :) već objaviti rezultate mog fenomenalnog pothvata u promociji OVOGA bloga. Dakle, prije 2-3 posta, objavio sam da krećem u banner kampanju i ... zanimaju Vas rezultati? Evo ovako: u 3 tjedna kampanje prikazao sam 100.000 bannera, na račun čega sam dobio čak 200 novih posjetitelja - što je FANTASTIČNIH 0,2% CPR ... no čemu ... ??? Od tih 200 novih posjetitelja samo 1 (slovima: jedan) je ostavio komentar. I time se pokazalo ono jalovo lice web marketinga - ako imaš najgori/najbolji banner na svijetu možes dovesti posjetitelje, ali ih ne možeš natjerati da kupe rog pod svijeću ... a to samo govori (porazno) o razini kvalitetnog sadržaja na ovim stranicama. Hehhh...

Pogledajte samo statistiku posjeta, jel vam jasno kad je krenula kampanja s bannerima??? Pa nek mi još netko kaže da su banneri bez veze ... baneri su "super" ( ako nemate ništa pametnije :) samo ih treba imati ko dreka.



Uspjeh ovog bannera tumačim time što je ... krajnje neukusan i odvratno zelen ... je, većina surfera je zapravo samo došla vidjeti koja je to budaletina napravila tako degutantan banner, ali su ipak došli ... a to je ono što sam i želio. A to se opet nadovezuje na ono od Kokola - kampanja na koju JA nebi nasjeo ni u ludilu, donese još najbolje rezultate ... pa Vi sad radite lijepe bannere. Stavite ljudi rigutinu (po mogućnosti animiranu) i zagarantiran vam je ratio od 0,3%.

No, kako god bilo, za par dana krećem u novu kampanju - ovaj put ću dovoditi posjetitelje preko autosurf programa i preko TGP porno razmjene, a planiram i pay-per-surf promociju ... ma platit ću šta košta da košta, samo da ljudi vide MOJ blog. A nakon toga ću spamirati sve mail adrese u državnim ustanovama...

I sve dok ovo pišem, slušam jednim uhom vijesti na RTL-u, a tamo:

Kravlje ludilo u Hrvata!


Rezultati testiranja ludih krava u Hrvata stižu u utorak, ali Ministarstvo je vrlo zabrinuto. Međutim, novinari RTL-a nisu nimalo zabrinuti - oni kao da su samo čekali da krava poludi. Zasitila se info-sfera ptičje gripe i trihineloza, pa je barem kravlje ludilo malo podiglo tenziju ...

A mi jađani, konzumenti namirnica nekontroliranog podrijetla ... ko nas hebe. Više ne jedmo svinjetinu zbog trihineloze, ne jedemo ptice zbog gripe, prestajemo jesti kravetinu - i sad nam još ostaje samo da i ribe počnu oboljevati od nekakve psorijaze ili tko zna čega ... pa ćemo ostati samo na soji, leći i sterilnim klicama. No, kad bolje razmislim - mojoj ženi će se posrećit (samo da i čokolada ne poludi ili ulovi virozu).

Zabavno mi je bilo slušati vijest na RTL-u koja je zvučala otprilike ovako: "Krava podrijetlom iz Austirje je prva potvrđena žrtva kravljeg ludila ... rezultati testiranja stižu iz Londona u utorak, pa ćemo vidjeti jel' krava stvarno luda." ... pa se pitam tko je ovdje lud? Da se ne radi opet o kakvom novinarskom ludilu? (a takvo ludilo je opasnije i od kravljeg) Tko je zapravo utvrdio kravlje ludilo i testirao ovu kravu (Spikerica RTL-a?) kada rezultati stižu tek u utorak?

Eh, neću više pisati, jer i mene tlači nekakva viroza - i ne znam jel ludilo ili gripa. Prema sadržaju ovog posta, rekao bih da je ono prvo.



Post je objavljen 16.02.2006. u 21:11 sati.