Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/catvulgaris

gore dole i dole gore

Evo da nabacim pokoju riječ nakon malo duže stanke. Nekako mi u zadnje vrijeme muze nisu sklone.. A i sad iskreno ne znam kako da sročim sve ono kaj mi je u glavi=kaos. Niš, brijem da je najbolje da pišem o onom kaj se sad zadnje zbilo, a to je penjanje ovaj vikend. Došel je naime opet Štefek z Švabije (hint- slika..)

I tako on takav kaki je, inzistira na ili manijakalno puno penjanja za vikend, ili eventualno manje penjanja, al onda se zgazit 2 noći za redom. S obzirom da mi je višestruko uništavanje sa doticnim momkom dobro poznato, i posljedice se uvijek osjećaju danima, odlučila sam prihvatit izazov manijakalnog penjanja. Momak je stigo iza 1am u noći sa pet na sub, malo smo počavrljali i onda išli punit baterije za nove pobjede. Stigla je i subota, nekako prebrzo.. A mi udruženi sa prekaljenom prenjačicom Darijom uputismo se na Kalnik. Naravno nismo imali pojma di moramo sić sa autoputa, a od Igora smo dobili upute da sidjemo za Križevce te smo zahvaljujući tome što takav silazak ne postoji sve fulali i umalo stigli do Varaždina. Tu se na naplatnim kućicama, treptanje lijepim okicama moje velikosti i Darije, pomognuto sa Švabskim registracijama, pokazalo kao efikasno sredstvo za ilegalno okretanje i vraćanje natrag. Unatoč novim uputama završili smo na nekom makadamu, a na kraju smo konačno stigli i do Kalnika!
Bilo je odlično!

Penjale smo i mi dve ko velke, a darija je konačno imala čast shvatiti što je to točno moj strah od "sljepljivanja uza stijenu"- naime bila je "slijepljena". Unatoč tome što je riječ o nadasve iskusnoj penjačici, nakon sljepljivanja, zbog ozlijede, nastavak penjačke karijere bio je upitan (bar za taj dan). Dugo smo penjali, vratili se doma po mrklom mraku, Štef me odveo na večeru. (ili sam ja zapravo odvela njega jerbo on nije znao di). I ko pravi sportaši u krpama smo bili već oko kojih 1, po 2.. U ned je počela škola penjanja! Šta je značilo buđenje u 7.. Zapravo se Švabo probudio u 7 i 13 i onda je mene idućih po sata bezspješno pokušavo probudit, da bi nakraju sve morala radit u panici, pa sam tako i mussle s mlijekom jela u autu.. Pokupili Dariju (koja se unatoč ozlijedi i sljepljivanju odvažila na nove pobjede), pa potom Mladena i Barbaru te stigli u Samobor nakon svega i prerano..
Pravac Okić gdje se ubrzo cijela gomila školaraca i gotovo ista takva gomila instruktora revno bacila na vezanje kojekakvih čvorova. Sada mogu ponosno reć da kad bi ja nekog kriminalca zavezala, taj se ne bi odvezo kako se uvijek svi na filmovima odvežu, jerbo bi ga sa dvostrukim zateznim sredila, pa da vidiš vraga! Odradili smo čvorove i pravac šuma. Tu su meni bile već prve muke u tenisicama za aerobic sam naime klizala po blatu ko po ledu, al nema veze nije fora ako bar jednom ne padneš i zarineš panđe u zemlju. nema ništa ljepše od crnila pod noktima i isčašenog ramena. Stigli smo na vrh brda (na jedvite jade), adrenalin sve u 16 (zanimljiva opaska: 3 instrktora šetkaraju po rubu stijene, a 3 školarke panično stoje na sredini i naslanjaju se na jedan masivni kamen-vidi sliku).

Igrom slučaja morala sam abseilati sa ruksakom koji je umalo pa teži od mene što je bilo zanimljivo jer nakon drugog absajlanja kad sam stigla do zemlje nisam se mogla dić:)

Morali su me povuć u uspravni položaj:) Nakon tog smo na 2 mjesta penjali i zihrali, pa potom nešto vrlo neugodno dilfer(špaga ide kroz međunožje pa preko jednog ramena do drugog di se pridržava jednom rukom i tako se spušta niz stijenu- bedra peku, ruke bole i tako to..), i na kraju nešto šta se zove Via ferrata il tako nekako (hodenje po klinovima zabijenim u stijenu, ili po samoj stijeni uz pridržavanje za sajlu..).. Sve u svemu, oduševljena sam sa ekipom (a vjerujem da govorim i u darijino ime), prvi dojam je sve u svemu predobar, nekako mi je sve to sumnjivo, sigurno će ispast da prvi dojav vara;) :P
Danas je utorak a mene još uvijek sve boli.. To mi zvuči kao dobar kraj ovog mrcinskog posta..Ne da mi se više iako još ima..
P.S.-Vanja- fala na slikama koje su i više nego pomogle za upotpunjavanje cijelog dojma:)

Post je objavljen 11.10.2005. u 23:29 sati.