Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/projekti

Marketing

AGENCIJA ZA FINANCIRANJE HRVATSKIH PODUZETNIKA - AKCIJSKI PLAN


Napomena: Obzirom da je Plan napravljen u Excelu i MicrosoftWordu, u doljenavedenoj verziji nedostaju grafički i tablični prikazi, kao i precizni izračuni i projekciji povrata sredstava u opcijama a) povrata sredstava (breakeven), b) očekivanja srednje razine povrata uloženog kapitala, c) očekivanjima visokog povrata

Financijski plan (očekivani troškovi i prihodi u razdobljima -2 godine, - 3 godine,- 5 godina) kao i veliki broj diskrecijskih materijala nije naveden u doljenavedenom Akcijsko provedbenom Poslovnom planu za Projekt: plusAgencija za financiranje hrvatskog poduzetništva (d.o.o.) - skraćeno: plusAGENCIJA.

plusAgencija će biti inicijator grupe entiteta za podršku i izradu optimalnih financijskih rješenja hrvatskim malim i srednjim poduzetnicima, kao i poduzimanju i samozapošljavanju nezaposlenih ili nedovoljno zaposlenih.

plusGrupa će sadržavati:
a) plusBanka-MikroBanka za hrvatsko poduzetništvo, razvoj i nove uluge (radno)(d.d.)
b) plusInveST- društvo za upravljanje investicijskim fondovima, koje će biti ustrojeno za portfeljirane zatvorenih i otvorenih fondova s proaktivnim poduzetničkim djelovanjem uporabom inovativnih financijskih instrumenata i udjelima u ranim dobima perspektivnih poduzetništava.
i dr.[/B]
c) plusMedia - društvo za proizvodnju i izvoz medijskih sadržaja i usluga.


AKCIJSKI PROVEDBENI PLAN S FINANCIJSKOM STUDIJOM (od 1. studenog 2005)

plusAGENCIJA -Agencija za financiranje hrvatskih poduzetnika i gradjana
Trgovačko društvo s ograničenom odgovornošću za savjetovanje, posredovanje i poslovne usluge

Plan napisao:
IVAN OSTOJA, ****10000 Zagreb
Kontakt: 099/ 34 34 553, 098/198 63 57 Email (trenutačni) : ivanostoja@net.hr
URL: www.stopostonovac.com, http://poduzetnici. blog.hr,

Financijski plan izradio:
Dr.sci. ****,
(od 15.listopada 2005. po utrdjivanju parametara Agencije u suradnji s Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak, Hrvatskom agencijom za malog poduzetništvo, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje i Fondom za razvoj i zapošljavanje)
_______________________________________
U Zagrebu, 03.10. 2005

Naslov dokumenta:
AKCIJSKI PROVEDBENI PLAN: plusAGENCIJA - AGENCIJA ZA FINANCIRANJE HRVATSKIH PODUZETNIKA ( Ogledna inačica)


Vrsta dokumenta:
Provedbeni plan je napravljen prema obrascima poslovnih planova za trgovačka društva u ranoj dobi (start-up), pa su stoga izračuni i parametri u odnosu na kolaterale i imovinu drugačiji nego kod poslovnih planova za pravne osobe koji su aktivni dvije i više godina.

Svrha dokumenta:
Ovim se dokumentom odredjuju: Strateški ciljevi, misija i svrha pokretanja plusAgencije - Agencije za financiranje hrvatskih poduzetnika (dalje: ’AGENCIJA ) ; Pravni status trgovačkog društva ograničene odgovornosti privatno-javne vlasnosti nad udjelima; Početna imovina i projekti Agencije; Inovativnosti i posebnosti proizvoda i usluga u odnosu na postojeće i nepostojeće te prednosti istih u sadržaju, kvaliteti, profesionalnoj razini izvedbe, učinkovitosti i razvojnim osobinama proizvoda i usluga Agencije; Očekivani komercijalni rezultati u dobima razvoja poslovanja Agencije, projiciranim troškovima i zaradama (u srednjoj vrijednosti).
Agencija će razvijati programe i informativne selekcije koje su vezane uz područje podrške i financiranje malog i srednjeg poduzetništva, a deficitarne u Hrvatskoj, kao i razvoj poduzetničkih programa pretežito izvoznog profila,

Ovaj Plan donosi postavke prema kojima će se naknadnim detaljnijim investicijskim elaboratima u svezi s razvojem daljnjih entiteta Projekt:Hit Industria (d.o.o.) i Projekt: plusBanka-Mikrobanka za hrvatske poduzetnike i razvoj i d.d.)

Početni sadržaji su dostupni na URL:
(konstrukt web stranice)


http://dopisi.blog.hr

Oznaka:
G-L - 18-09-57-12

Autor:
Ivan Ostoja

Autorsko pravo:
Sva prava teksta, naziva i projekata predstavljaju vlasništvo autora.

Sadržaj Plana

SAŽETAK

PREDNOSTI AGENCIJE - RAD AGENCIJE - PRAVNI OBLIK - MISIJA 05
RADNI CILJEVI- POSLOVNA FILOZOFIJA - OČEKIVANI KLIJENTI 06
INDUSTRIJA POSLOVNIH USLUGA - POSEBNOSTI AGENCIJE 0
POČETNE DJELATNOSTI 09
PREDNOSTI I NEDOSTACI - CJENIK, IZVORI PRIHODA 10
MARKETINŠKI PLAN- ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA-TRŽIŠTE 11
LOKACIJA 12
OPERATIVNI PLAN - PRAVNO OKRUŽJE 13
ZAPOSLENICI - NAPLATA USLUGA 14
POČETNI TROŠKOVI I KAPITALIZACIJA - FINANCIJSKI PLAN (Nap.) 15
POČETNE RADNJE 16

Kratice pojmova i pojmovi u Provedbenom planu

I. plusAGENCIJA-Agencija za financiranje hrvatskih poduzetnika: AGENCIJA
II. Malo i srednje poduzetništvo: MSP
III. Web stranica: cjelokupni web site sa sadržajem, alatima i programima.
IV. Malo i srednje poduzetništvo: MSP
V. Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: MINISTARSTVO
VI. Hrvatska banka za obnovu i razvitak: HBOR
VII. Fond za razvoj i zpošljavanje: FRZ
VIII. Hrvatski zavod za zapošljavanje: HZZ

PRILOZI:

1a: POPIS NEKIH O PLANIRANIH DJELATNOSTI AGENCIJE 17

1b: SHEMA PRIPREMNIH RADNJI,POKRETANJA AGENCIJE 19

1c: IVAN OSTOJA - GOODWILL / POČETNE VRIJEDNOSTI;
POTRAŽIVANJE ODŠTETE 25

SAŽETAK:

Ivan Ostoja, inicijator plusAgencije i web stranice www.stopostonovac.com,
jedan je od praktičnih pionira uspostavbe drugačijeg načina ustroja u njemačkoj i europskoj diskografskoj industriji (od 1979.);
prvak uvodjenja istraživačkog novinarstva i komercijalnog tabloidnog izavaštva u Hrvatskoj koje je redefiniralo ulogu medija u sveukupnom životu u Republici Hrvatskoj;
jedan od prvih promicatelja potrebe prelaska distribucije i prodaje medijskih radova na internetu pri čemu je napravio shemu sustava mikroplaćanja ‘MicroPhone’ obzirom da je iznalaženje troškovno jeftine i globalno učinkovite platforme za obavljanje mikroplaćanja putem internet i mobilnih telefona budućnost plaćanja u svijetu;
promicatelj potrebe za inovativnom i korisnom bankom za poduzetnike te suradniku u projektu radnog naziva: Banka malog poduzetništva s Ministarstvom za obrt, malo i srednje poduzetništvo, i dr.

(Više u PRILOGU 2: ŽIVOTOPIS, kao i o Goodwill i unesenim skrivenim vrijednostima)

plusAgencija- Agencija za financiranje hrvatskih poduzetnika (dalje:’AGENCIJA’) poduzeta je radi konačnog ostvarenja inovativnih usluga podrške i financiranju poduzetništva putem:
A) Organiziranja i koordiniranja rada (ponuda projekata, izvora kapital u zemlji i inozemstvu i dr.) rizičnog kapitala - Venture Capital - koji predstavlja kapital koji se ulaže u Malo i srednje poduzetništvo (dalje:’MSP’),
B) Poslovnih savjeta i poslovnih usluga poduzetnicima u pripremi dokumentacije potrebne za prikladni ili optimalni izvor financiranja dobi poduzetništva, stvaranje virtualne burze ponude projekata na web prostoru domene radnog nazova www.plusnovac.hr (trenutačni probni oblik: www.stopostonovac.com)
C) Informiranja poduzetnike i svih posjetitelja web prostora o načinima financiranja za vrijeme trajanja arabžmana financiranja poduzetništva, principima, praksi i sl. te pružanje mogućnosti interakcije (kroz 100% Forum - mailove za pojedinačne resore ili projekte i sl.), kao i drugih informacija, odabranih vijesti o poduzetništvu, novcu, odlukama i sl. kroz agregate vijesti - RSS, hiperpoveznica (linkova) s relevantnim i korisnim web stranicama u odnosu na poduzetništvo,
D) Komunikacije s korisnicima web stranice te dogovora o potrebnoj poslovnoj usluzi koja se naplaćuje temeljem uobičajenih cjenika u Hrvatskoj za poslovne savjetnike, radnoj praksi te popuste i beneficije koje poduzetnik ili budući poduzetnik može dobiti u odnosu na ukupnu cijenu plaćanja,rok plaćanja, i načine plaćanja za poslove cjelovite pripreme ili formatiranja dokumentacije u Poslovni plan ili druge standardne format e koje zahtjevaju prikladni izvori financiranja u zemlji i svijetu (banke, ulagači, razvojne agencije i banke i dr.) , uključujući i prijevode ako su isti potrebni za ponudu ulagačima u inozemstvu i dr.
D1) Agencija će u svojoj informativnoj ulozi biti komplementarna postojećim izvorima informacija (Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i dr.), te će specijalizacijom na trrenutačno nedostupne informacije ili poslovne usluge, upotpuniti cjelovitost informacija, savjeta i usluga poduzetnicima, posebice ciljanim kategorijam a poduzetnika (u ranoj dobi ).

PREDNOSTI AGENCIJE:
Jedinstvena prodajna osobina (unique selling point) Agencije i usluga koje će pružati sadržana je u kategorijama poduzetnika i javnostii kojoj se obraća, a koja je praktično zanemarena (poduzetnici-početnici, poduzetnici u ranoj dobi poduzetništva, diversificirani modeli nebankarskog ili hibridnog financiranja i sl.), a očekivano profitna biti će usluga posredovanja, pripreme ili suaranžiranja kapitalizacije početne ottorene ili neposredne ponude poduzetništava.

Kao obrazac gorenavedenog priloženi su početni informativni materijali (Provedbeni planovi) za projekte: HIT INDUSTRIJA i plusBANKA-MIKROBANKA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE I RAZVOJ (Projekti dostupni klikom na logoe - www.stopostonovac.com, http://projekti.bloghr ).

S druge strane, banke malo ili nedovoljno sudjeluju u kreditiranju poduzetništva, posebice segmenta koji ne može udovoljiti strogim kolateralnim kriterijima komercijalnih banaka, pa u tome leži i izvor očekivanog prihoda Agencije.

RAD AGENCIJE:
Agencija u svakoj dobi razvoja, baviti će se primarno:
I. informacijama i objavljivanjima istih zainteresiranoj javnosti na internetu;
II. poslovnim savjetovanjem i poslovnim uslugama pripreme dokumntacije za financijsko rješenje,;
III. posredovanjem pri ostvarenju financijskog rješenja;
IV. POTICANJU I KVALITETNOM PROMICANJU POTTREBE ZA UVODJENJEM MIKROKREDITIRANJA I MODELA FINANCIRANJA NEZAPOSLENIH U SVRHU NJIHOVA PODUZIMANJA, ODNOSNO SAMOZAPOŠLJAVANJ U MIKRO ILI MALOM PODUZETNIŠTVU,
V. prevodjenjem dokumentacije za ponudu odredjenog projekta u raznim dobima ciljanim inozemnim ulagačima (fondovima ili privatnim ulagačima);
VI. analizama i radu na optimalnim financijskim rješenjima (ostvarivanje prava na donacije, subvencije, jeftinije kamatne stope i premije i sl. u Republici Hrvatskoj, Europskoj Uniji i dr.) za svaki pojedini projekt koji se uzme o obradu;
VII. simulaciji i prijedlozima uvodjenja novih načina financiranja poduzetništva, poglavito onih u ranoj dobi, uprilogadjavanju kolaterala, promidžbi cjelovitijeg i jeftinijeg internet poslovanja u sadržaju i dostupu kako bi se svaki poduzetnik u Republici Hrvatskoj i korisnik www.stopostonovac.com mogao informirati u realnom vremenu o načinima rješavanja svojih problema.

PRAVNI OBLIK:
Agencija će se pokrenuti, odnosno poduzeti, na najjeftiniji etapni troškovni način, stvaranjem novih vrijednosti koje ulaze u imovinu Agencije.
Tomu i umanjenje početnih troškova poslovanjem i komunikacijom putem weba prostora (pr. www.plusnovac.hr), emailova u razmjeni materijala i komunikaciji s interesentima korisnicima i posjetiteljima.
Dokapitalizacija Agencije stvarnbim udjelima projicira se unutar šest (6) mjeseci od poičetak rada kada će njen imovina i kredibilitet kao i postignuća biti dostatni za nove udjele u odnosu na dotadašnju imovinu trgovačkog društva Agencije.

MISIJA:
Agencija pokreće oživljavanje tržišta kapitala u Republivci Hrvatskoj i usmjerava ista na MSP kao i kategorije poduzetnika, budućih poduzetnika, nezaposlenih i dr.
Misija Agencije je i ostvarivanje obrazaca ponude novih projekata za financiranje, kapitalizaciju, sofisticiranje kolateralnih zahtjeva i uvodjenje ulagačkog tržišta ulaganja u poduzetništvo. Cilj i misija Agencije je informiranje poduzetnik diljem Republike Hrvatske kao i Hrvate u dijaspori o temeljnim postavkama poduzetništva, a fokus se stavlja na vrste financiranja svake dobi poduzetništva, jačanju poduzetničke svjesnosti,morala i odgovornosti, te promicati pravičniji odnos u odnosu na vrijednosti u hrvatskom društvu.
Agencija će svojim naporima, s korisničkom bazom kad ista bude oblikovana nakon marketinške kampanje u drugim medijima, pokušatii uvećati temeljne vrijednosti i kriterije opstanka jednog društva i države, medju kojima su iznad svega uvjeti za razvoj poduzetnništva, jer poduzetnišvo je sektor koji omogućava život ljudima u državi.
Komercijalnim uslugama izabranih projekata, makar i po sniženoj cijeni i povoljnijim uvjetima, Agencija će steći kapita za daljnji razvoj djelatnosti na višoj skali vrijednosti.

RADNI CILJEVI:
Agencija će ostvarenjem minimalnih sredstava i potrebne opreme (laptop i sl.) pokrenuti vijesti u realnom vremenu na webstranici radnog naziva www.plusnovac.hr i sl. gdje će se agregirati sve referentne vijesti, članke i sadržaji o aspektima poduzetništva, uz originalan newsletter tjedne dinamike ili prema potrebi
Implementiranjem navedene web stranice u posjjećeniji web portal, poslovni servis i tome slično, steći će se prvi preduvjeti za razvijanjem kvalitetne i tržišno potencijalne korisničke baze, odnosno radu na grupiranju iste.
Ugovorima s marketinškim agencijama, bankama, osiguravajućim društvima i drugim pravnim i javnim osobama, Agencija će nastojati stvoriti minimalne preduvjete za održavanje i razvoj ukupne informativne funkcije svoje web stranice, posebice iz razloga što će primjerice višemjesečni ili cjelogodišnji zakup odredjenog oglasnog prostora s željenim sadržajima biti ispod razine nekih mjesečnih zakupa. No, i takvi oglasni prostor stvaraju kvalitetan sadržaj navedenoj web stranici omogućavaju Agenciji učinkovitiju komunikaciju s korisnicima, interesentima itd.

POSLOVNA FILOZOFIJA:
Agencija se pokreće s tri temeljna cilja:
- komplementarnost s postojećim informativnim medijima , financijskim servisima i službenim izvorima informacija (za poduzetnike, gospodarstvenike i javnost),
- uvodjenje nove načine financiranja odredjenih dobi poduzetništva te omogući Republici Hrvatskoj i Hrvatima (mladjim poduzetnicima, nezaposlenim, braniteljima, prerano umirovljenim, ženama i dr. ) barem dio uvjeta koji su potrebni za toliko odgadjani poduzetnički procvat, umjesto kojeg imamo samo porast nezaposlenosti, bujajući javni sektor, uvoz, nefunkcionirajuće pravosudje koje je legaliziralo gospodarski kriminal, ukupni vanjski i unutarnji dug troši slama Hrvatsku i suspendira svaki investicijski ciklus, jer su političari i stanovnici potrošili milijarde kuna nezaradjenog novca kojeg treba otplatiti, itd.,
- razvijanje jedinstveni spektar proizvoda i usluga u odnosu na poslovno savjetovanje, poslovne usluge radi postizanja ošto optimalnijeg financijskog rješenja za poduzetnike, uvede nove oblike konsolidacije dugovanja, potakne tržište za financiranje poduzetništva u ranoj dobi te poveća svijest o sadržaju poduzetništva (tehnički, pravnoformalni, financijski) i važnosti istog za cijeli narod, te da omogući broju poduzetnika s kvalitetnim zamislima, patentima itd. pokretanje komercijalizacije njihova početnog kapitala.

OČEKIVANI KLIJENTI:
§ Poduzetnici kojima nedostaje kapital za početak poduzetništva, a nemaju kolaterale koje banke zahtjevaju, odnosno nemaju kapital ni za profesionalnu pripremu ponude za financiranje dobi svojeg poduzetništva.
§ Agencija se obraća svim poduzetnicima s problemima oko kapitala, nudeći moguća rješenja,kao i u kasnijoj fazi gradjanima koji su ’napeglali’ svoje kartice i ne mogu vraćati dugove,
§ Nezapsoleni i institucije koje pokreću hrvatsko gospodarstvo novim poduzetničkim potencijalima i inovativnim uslugama Agencije kao što su mikrofinanciranje, konsolidacije, priprema financijskih rješenja (neosigurani i osigurani krediti) i slične usluge koje još ne postoje na hrvatskom finnacijskom tržištu,,
§ Agencija će birati će klijente za sve vrste usluga zbog nedovoljnog radnog kapaciteta obzirom na budžet, broja zaposlenih i suradnika.
§ Etabliranjem Agencije, kao i stabiliziranjem početne financijske platforme, koristit će se outsource i slične usluge radi profesionalnog i cjenovno povoljnog obavljanja ugovorenih poslova.

INDUSTRIJA POSLOVNIH USLUGA U REPUBLICI HRVATSKOJ:
Ova industrija uopće ne postoji u smislu transparentnosti ponude, rezultata i tržišta. ‘Poslovne usluge’ dosad su se dogadjaju u politici kada su dijelili poduzeća, koncesije, zemljišta,banke i sl.
Odabranim poduzetnicima i ‘poduzetnicima’, a poslovni savjetnici, s licencijom ili bez nje, u vrlo su nezgodnoj situaciji, jer poslovni savjet je apsurdan za one koji su svoje poslovanje utemeljili na gorenavedenom postupku.
Naravno, ovakav situacija ne može biti vječna, pa je Republika Hrvatske Ugovorom o pridruživanju i stabilizaciji preuzela obveze koje promiču usluge podrške MSP-u.

POSEBNOSTI AGENCIJE:
I. AGENCIJA ĆE POKRENUTI MERITORNU OGLASNU I POSLOVNU RUBRIKU U KOJOJ ĆE KOMERCIJALNE BANKE U HRVATSKOJ OBJAVLJIVATI SVOJE KREDITNE LINIJE ZA PODUZETNIKE, PROMJENE UVJETA I SL., A AGENCIJA ĆE SURADJIVATI S BANKAMA-PARTNERIMA KOJE OGLAŠAVAJU NA WEB STRANICI AGENCIJE, REFERENTNIM WEB STRANICAM AGENCIJE U OBRADI KOLATERALA, PRIPREMI DOKUMENTACIJE ZA PODUZETNIKE TE PRIJEDLOGE NOVIH ILI DODATNIH RJEŠENJA ZA FINANCIRANJE PODUZETNIŠTVA UZ UPORABU JOŠ NEPOSTOJEĆIH FINANCIJSKIH INSTRUMENATA U HRVATSKOJ (DERIVATA, PROŠIRENJA POLICA OSIGURANJA POSLOVNOG RIZIKA i dr.).
II. Nadalje, sadržaj originalnih tekstova s temom financiranja poduzetništva, kao i vrsta burze na kojoj se predstavljaju projekti i ulagači biti će izložen i sadržajnoj 100% Forumskoj raspravi, pitanjima i odgovorima u nakani da se fiskalnom politikom konačno počne podržavati poduzetnike odredjenih kategorija.
III. Agencija će aktiviranjem cjelovitije informativne sekcije, uz intervjue s meritornim ljudima u Vladi i financijskoj industriji, kao i studijama o pr. inovativnim algoritmima financiranja poduzetništva, steći status jednog od referentnih mjesta u Republici Hrvatskoj i dijaspori za poduzetnike.
IV. Nadalje, etabliranjem informativnog servisa i usluga u realnom vremenu, uz sponzorske i poslovne priloge komercijalnih banaka, osiguravajućih društava, poduzeća itd. , opcija je da će korisnici plaćati godišnji niski paušal za ulaz u tzv. PREMIER sadržaje webstranice koje donose dubinske savjete i analize, odnosno da se sa svakim zainteresiranim poduzetnikom individualno dogovori cijena potrebne poslovne usluge ili savjeta, uvjeti,načini i rokovi plaćanja i dr.

§ Agencija kao trgovačko društvo ograničene odgovornosti naziva:
plusAgencija - Agencija za financiranje hrvatskih poduzetnik i gradjana

§ Agencija bi sukladno uvjetima razvijala usluge pripremanja potrebnog materijala za financijska rješenja i zahtjeva za financiranje poduzetnika putem inozemnih izvora prikladnog kapitala za ulaganje u poduzetništvo, te uporabom klasičnih bankarskih izvora kapitala (krediti) uz modeliranje novih obrazaca učinkovitijeg korištenja postojećih instrumenata na raspolaganju (jamstva), i sl.
§ Agencija će u suradnji s bankama partnerima uvoditi u Hrvatsku nove korisne poslovne i financijske proizvode i usluge koje će omogućiti jeftinije financiranje i predstavljati zamašnjak hrvatskog proizvodnog i izvoznog gospodarstva.
§ Agencija bi nadalje kao ogledni obratac pokretanja novih projekata, a zbog atraktivnosti i svekolike involviranosti hrvatskih gradjana, a u suradnji s grupom stručnjaka obavljala pripreme za osnivanje,kapitalizaciju i pokretanje banke za poduzetnike (aranžiranje), banke, moguće i mikrobanke koja radi po najboljim principima tzv. community bank (charity bank), odnosno banke koja služi društvu.
§ Agencija bi za potrebe buduće formalne ili neformalne plusBanka grupacije takodjer potakla osnivanje društva za upravljanje investicijskim fondovima, s naglaskom na poduzetničke fondove u svim dobima.
§ S tim u svezi, Agencija će neke od poduzetničkih projekata koji utječu na dugoročnu solventnost Agecije poput pokretanja i pripreme Projekta HIT INDUSTRIA, trgovačkog društva s ograničenom odgovornošću za medijsku proizvodnju i izvoz te Projekta: PremierMilk, koji sadrži farmu mliječnih krava kapitalizirati javnom ili neposrednom ponudom. Agencija će pokrenuti finalizaciju započetih projekata poput mikro banke za male poduzetnike i sl.
§ Agencija će kao preduvjet svog korisnog, jeftinog i jednostavno dostupnog poslovanja ugovoriti posebne odnose korištenja veza s s telekom operaterom i internet providerom (davateljem internet usluga) te moguće i franšizom ili affiliate adekvatnim svjetskim portal servisom sa svim informacijama i uslugama za male i srednje poduzetnike te financijske usluge za gradjane poput usluge konsolidacije dugovanja.
§ Agencija će komplementarno postojećim servisima u Hrvatskoj (banke, poslovni portali, Ministarstvo za gospodarstvo, rad i poduzetništvo i dr.) nuditi jeftinu i svima dostupnu u sadržaju i mediju komuniciranja i poslovnu uslugu gradjanima Republike Hrvatske. Ukupni će raspon usluga Agencije smanjivati cijenu i dostupnost kapitala u Hrvatskoj za poduzetništvo.

A. Agencija će početkom rada i stvaranja novih vrijednosti pristupiti osnivanju trgovačkog društva s ograničenom odgovornošću Hit Industria, za razvoj, realizaciju, plasman medijskih projekata
B. Pokretanje takve Agencije, a nakon svojedobnih nesupješnih pregovora s dvije Vlade RH oko pokretanja HRVATSKE RAZVOJNE AGENCIJE, u okviru tadašnje ‘Hrvatske agencije za promicanje ulaganja’, žurno je potrebam i komplementaran projekt za spas hrvatskog gospodarstva koje je u kroničnom platnom deficitu iz razloga što su politika i javni kriminal. Agencija će od samog početka imati unesene vrijednosti u znanju, projektima (u tijeku), a promemorije, predugovore i ugovore unositi će u temeljni kapital, odnosno imovinu društva čim stekne pravne temelje za unos istih (nakon osnivanja).
C. Agencija će s partner-bankom ili bankama te društvima za upravljanje investicijskih fondova i osiguravajućim društvima sklopiti ugovore o pripremi financijskih rješenja za kreditne zahtjeve, financijsko savjetovanje, pripremu internet portala s prikladnim sadržajima, aplikacijama, uslugama i specijalnoj tarifi interenet pristupa za posjetitelje istog, kao i poslovnim ugovorima s tržištima poduzetničkog kapitala i mikrofinaciranja, te kartičnih usluga koje se prije svega odnose na mikrofinnaciranje, odnosno online nano i mikro kupovinu i prodaju.
D. Imovina Agencije rasti će progresivno u odnosu na početni kapital, trajnu imovinu i niske troškove gospodarenja, obzirom na projekte, izmedju kojih je i Farma mliječnih krava, u svezi s kojom su napravljeni prvi kontakti glede pripreme, obnove i početka korištenja postojećeg kapaciteta u Lici, kao i potencijanog dugogodišnjeg otkupitelja mlijeka. Projekt je morao stati jer je uvoz krava bio zakonski zabranjen radi bolesti.

POČETNE DJELATNOSTI:
Agencija će biti registrirana, izmedju inog, za:
a) Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
b) Raznovrsne poslovne djelatnosti, d. n.
c) Financijsko davanje u zakup (leasing)
d) Upravljačke djelatnosti holding-društava

§ Agencija će se radi smanjenja administrativnih troškova, a uvećanja opsega usluga i kapitala za financiranje stgvarnog gospodarstva služiti vanjskim uslugama (outsourcing): knjigovodstva, tajničkim uslugama, uslugom javnog očitovanja te suradničkom mrežom (investicijskih i financijskih savjetnika) te se orijentirati na bit poslovanja koji sadrži doljenadene usluge
§ Agencije će se baviti informativnom i poslovno savjetničkom, djelatnošču, te poslovnim uslugama u suradnji s relevatnim izvorima kapitala i institucijama.Agencija će razvojem svoga poslovanja obavljati sljedećih djelatnosti u području savjetovanja, posredovanja i poslovnih usluga razvoj privatnog sektora, malog i srednjeg poduzetništva, poticanje i podrška novim projektima:
-financiranje malog i srednjeg poduzetništva i mikrofinanciranje,
- savjetovanje i izrada pripremnih materijala za nove medijske projekte,
- razvoj poslovnih planova i materijal za ponudu izvorima kapitala,
- razvoj tržišta kapitala,
- aranžiranje kapitalizacija te etapnih premija osiguranja,
- upravljanje projektima i radom ureda,
- financiranje projekta (u etapama), nadgledanje razvoja projekta i procjenjivanje prema
zadatim parametrima,
- savjetovanje u odnosu na pripremu poslovnih projekta, savjetovanje u odnosu na prikladna
financijska rješenja,
- usluge pripreme financijskih rješenja,
- savjetovanje o konsolidaciji dugovanja,
- usluga konsolidacije dugovanja i reprograma,
- investicijsko i financijsko savjetovanje u svezi s otkupom polica i premija osiguranja i udjela
investicijskih fondova,
- priprema i sudjelovanje u pokretanju, kapitalizaciji (aranžiranje) i upravljanju biz
opportunity projekata,
- organiziranje kolaterala financijskih rješenja uporabom medjufondova,garancijskog fonda i
Venture Capital Development fondova pri EU i Venture Capital društvima,
- uvodjenje tržišta poduzetničkog kapitala u Hrvatskoj,
- savjetovanje i informiranje korisnika o financijskim mogućnostima,
- potpisivanje partnerskih odnosa s bankama i izvorima adekvatnog kapitala (poduzetništvo
i konsolidacija dugovanja) u zemlji i van zemlje,
- savjetovanje u području investicija, te izrada investicijskih studija,
- pružanje mogućnosti internet prezentacije na Burzi poduzetničkih projekata na adekvatnim
web stranicama poput primjerice:
- razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi korisnika,
- pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika,
- ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i kupovnih navika
potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda, uključujući statističku analizu
rezultata,
- savjetovanje i operativna pomoć poduzećima i javnim službama za poboljšanje ustroja i
učinkovitosti rada,
- savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem, organizacijom,
efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.,
- obavljanje ili posrtedovanje pri arbitraži i mirenju, otkupima dokazivih fair dugova od pravnih i
javnih osoba (pr. država, lokalna samouprava i dr.)
- kreiranje i provodjenje promidžbenih djelatnosti,
- poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih poduzeća,
kancelarija, ordinacija, i dr.
- savjetovanje u odnosu na pripremu poslovnih projekta,kao i dokumentacije potrebne za
financijska rješenja, uključujući i prijevodjenje za inozemne izvore prikladnog kapitala,
- informiranje i savjetovanje u odnosu na financijska rješenja,
- posredovanje pri zahtjevu za financijskih rješenja te dodatne usluge usluge u odnosu na
potrebne radnje za financijska rješenja (dodatno koalteriziranje i sl.),
- savjetovanje pravnih i fizičkih osoba o konsolidaciji i reprogramu dugovanja, te
posredovanja pri zahtjevu za istim,
- investicijsko i financijsko savjetovanje u svezi s otkupom polica i premija osiguranja i
udjela investicijskih fondova,
- priprema i lorganizaciju mreže postojećih izvora kapitala u zemlji i inozemstvu za tzv.
neosigurane kredite, što je posredovanje adekvatno pripremljenim materijalima i
vrijednosnicama kod izvora kapita koji odgovaraju funkciji financijskog rješenja,
- sudjelovanje u pokretanju i kapitalizaciji (aranžiranju) de novo trgovačkih društava,
banaka i drugih pravnih oblika poduzetništva i projekata,
- organiziranje inovativnih i tzv. egzotičnih - Over the Counterkolaterala za financijska rješenja
uporabom medjufondova, jamstvenog fonda te drugih izvora, kada god i gdje god su isti dostupni
za uporabu,
- uvodjenje tržišta poduzetničkog kapitala u Hrvatskoj, s ukupnom cjelovitošću financijskih
instrumenata, kao i poticanju novih proizvoda financijske industrije i osiguravatelja u cilju
što potpunijeg zadovoljenja potreba poduzetnika za njima prikladnim financijskim
rješenjima u svakoj dobi i za klorisnu i potrebnu poduzetničku namjenu tijekom poslovanja,
uvodjenje usluge ‘kreativnog financiranja’ i izvoza medijsko-kulturnih proizvoda ( ogledni
obrazac: Projekt - HIT INDUSTRIA d.o.o.),
- suradjivanje s bankama, poslovnim servisima i izvorima prikladnoog kapitala za
poduzetništvo i konsolidaciju dugovanja u zemlji i van zemlje, sudjelovanje u strateškim
djelatnostima hrvatskog gospodarstva (pr:pokretanje plusBanke , i dr. )


PREDNOSTI I NEDOSTACI:
Prednost Agencije nad drugim je sadržana u početnoj Goodwill vrijednosti - moralnom ratingu, materijalnim potraživanjima i iskustvu pokretača Agencije, te napose potrebi za specijalnim razvojnim i financijskim agencijama, uz inovativnosti područja koje će Agencija pokušati implementirati u hrvatsku dnevnu zbilju.

CJENIK, IZVORI PRIHODA:
Cjenik informacija, savjetovanja i poslovnih usluga biti će pristupačani svakom korisniku neovisno iz kojeg je dijela Republike Hrvatske ili dijaspore.
Za rubriku web stranice Agencije o načinima financiranja poduzetništva koja će biti pregledno i atraktivno postavljena na naslovnici, kao i podstranicama te na primjerenim linkovima, komercijalne banke bi trebale iskoristiti web prostor Agencije za obznanjivanje ali i sofisticiranje svojih kreditnih linija i usluga za poduzetnike.

MARKETINŠKI PLAN

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA:
1. Bez učinkovite promidžbe, nijedan se proizvod ili usluga, bez obzira koliko su kvalitetniji i bolji od postojećih bili, ne može nametnuti tržištu.
2. S druge strane, ukoliko poduzetništvo, za razliku od mnogih u Republici Hrvatksoj,ne kreće s pozicije ‘pretvorbenog’, ‘privatiziranog’ ili ‘političkom voljom ostvarenog’ poduzetništva, ulog u marketinga može biti uteg koji onemogućuje početno poslovanje.
3. Stoga će možda najbolja opcija biti implementiranje sadržaj i dogovorenih dijelova aplikacije u postojeći posjećeni web portal-pr. T-Com- čime bi se omogućila čitanost i broj posjeta - unique visits - te bi ta aplikacija postala referentno mjesto, pa čak i poprimila status ‘opinion makera’ za područje financiranja, podrške i razvoja MSP.

Konsolidacija dugovanja je sljedeći proizvod koji će zaintrigarati veliki broj posjetitelja, ali za razvoj iste potrebni su franšizni ili affiliate ugovori s postojećim poslovnim servisima u inozemstvu za tzv. venture capital - poduzetnički kapitala - bankom ili bankama partnerima u zemlji i inozemstvu i sl. Promicala bi sde trgovačka marka '100 % NOVAC':

Tagovi:
Hrvati poduzetnici i Hrvati gradjani!!! Neka (100%) NOVAC konačno bude i Vaš!
Ne dopustite da se (100%) NOVAC dogadja samo nekom drugom!
100% NOVAC za Čudesan svijet novca,
Riješite Vaše životne probleme odmah! Krenite na 100% NOVAC, za 100% rješenje!, i
dr.;

Ovim bi se trebala izazvati pozornost ljudi koji posjećuju informativne portale, tražilice, medije itd. da bi se stvorila svjesnost o postojanju web stranice koja govori o novcu.
Daljnji je korak profiliranje posjetitelja web stranice Agencije kroz tekstove, interakciju, savjete, usluge, linkove, aplikacije i dr.
U dogovoru s marketinškom agencijom, a nakon detaljnijeg razgovora s meritornim tijelima (pr. Ministarstvo, HBOR itd.) te mogućim izvorima financija i vlasnika odredit će se promidžbena kampanja sukladna veličini ukupnog budžeta.

TRŽIŠTE:

§ Veličina potencijalnog tržišta zavisi o kapacitetu i opsežnosti djelatnosti Agencije , odnosno budžetu unutar prve godine rada, ali zahvaća više od 120.000 (stodvadesettisuća) potencijalno zainteresiranih poduzetnika, mladjih ljudi te privatnih i pravnih osoba koje će žele konsolidirati svoje poslovanje i dugovanja.
§ Prema podacima u Državnom zavodu za statistiku u Republici Hrvatskoj radi oko 75.000 (sedamdesetpettisuća) trgovačkih društava MSP, oko 110.000 (stodesettisuća) obrtnika i mikropoduzetnika te oko 30.000 pravnih osoba čiji je status neuredan (u smislu likvidacije, poslovanja, uplata i sl.). Tim brojevima treba dodati oko 20.000 (mladjih poduzetnika koji ne mogu kvalitetno započeti svoje poduzetništvo zbog nepostojanja višenamjenskog tržišta kapitala, te oko 40.000 nezaposlenih ili privremeno zaposlenih koji su u anketi očitovali svoju spremnost i želju započinjanja vlastoitog poduzetništva. Svi gore navedeni, odnosno i šira javnost, predstavljaju tržište za penetraciju Agencije kao informativne službe službe za poslovne usluge i poslovno savjetovanje i dr.
§ Trenutačna svijest i potreba za uslugama Agencije (informacije, poslovni savjeti i usluge) relativno su niski zbog neinformiranosti većine poduzetnika i ljudi koji rade u poduzetništvu ili bi željeli postati poduzetnici, te nezrelosti ukupnog poduzetničkog i društvenog ozračja u Hrvatskoj.
§ Žalosno je da u Hrvatskoj gotovo svi poduzetnici sve znaju, a kad vam zazvoni mobitel s imenom nekog od takvih, to je najbolji znak da su teškoj krizi uzrokovanom njihovim neznanjem lošim poslovanjem i nesavjetovanjem , nerijetko čak i nebuloznim poslovnim odlukama.
§ Naime, većina će se takvih poduzetnika radije odreći 5.000 eura za neku fiktivnu,suludu i lažnu ‘bankarsku’ garanciju od 100 milijuna USD ili Eura od nekog tipa kojeg su sreli u birtiji i ‘koji trebaju biti uplaćeni u ponedjeljak kako bi se garancija aktivirala’ nego uložiti 50 (pedeset) kuna godišnje za korisne informacije i poslovne usluge/savjete koji im mogu revitalizirati ili čak spasiti poduzetništvo.
§ Na žalost, ljudi i poduzetnici u Hrvatskoj još uvijek nisu puno obrazovaniji i informiraniji od dana ‘financijskog inženjeringa’ kad su životne i poslovne uštedjevine nosili u vrećama kod ‘inženjera’ koji nisu imali ni ured negi mobilni telefon (099/...) kako bi ‘zaradili’ 15% mjesečno (tako su, naime, oglasi u novinama tvrdili).

Web stranica Agencije predstavljati će u odredjenoj mjeri i korektive ukupne svijesti u Hrvatskoj. Takodjer, ne smije se zanemariti ni korisnost obrazovne uloge navedene web stranice ja, kao i sve prednosti koje im donose navedene funkcije.
Agencija će pristup tržištu napraviti na dva načina:
-paušalnom pretplatom (na godišnjoj razini od 50 /pedeset/ kuna) za PREMIER sadržaje i pravo korištenja usluga Agencije po beneficiranim uvjetima, a PREMIER sadržaji će uključivati i dinamični Newsletter radnog nativa: ‘plusNOVAC ZA PODUZETNIKE!’ s najboljim ponudama na tržištu kapitala, savjete i sl.,
- prodajom relevantnog oglasnog prostora, besplatnom korištenjem web stranice i naplatom poslovnih usluga za odabrane projekte.
Porezni propisi odbijaju svotu pretplate od poreza kao trošak poslovanja, ali moguće je pridobiti sve poduzetnike diljem Hrvatske jeftinijim pristupom internetu, jednostavnim sučeljem i forumom na kojem mogu diskutirati i iznalaziti medjusobna rješenja.
Trendovi kažu da će i komercijalne banke u Republici Hrvatskoj trebati kvalitetnije obradjivati MSP, jer će mjehur izazvan kartičnom potrošnjom uskoro puknuti, a ljudi koji su trošili (ako nisu u javnom sektoru kojeg ionako financira poduzetništvo) neće imati odakle vraćati zaduženo ukoliko ne dodje do povoljnijih stvarnih okolnosti za proizvodno i izvozno poduzetništvo.

LOKACIJA:
• Zbog smanjenja troškova koji ne spadaju u core djelatnost, početnu lokaciju Agencije, u statusu Predruštva ili Trgovačkog društva, treba ograničiti na skro,man i dostupna urede (pr: Ulica Lavoslava Ružičke, Vrbnik, Zagreb), aponajviše na atraktivno i decentno web-ecommerce sučelje s razvojem tzv. Content management sustava, odnosno sustava za upravljanje sadržaja.
• Radi smanjenja ukupnih troškova i ubrzanja postupka rada i razvoja Agencije
najoptimalniji su oblici:
- predruštvo (za dob pripreme i stvaranja početnih vrijednosti, suradničke
mreže, proizvoda i usluga, kontakata, načina dostupa kapitalu i sl.).
• Najam ureda od mjesta gdje će se prijaviti sjedište unutar postojećih poduzetničkih centara u zagrebačkoj županiji.
• Lokacija Agencije kao i kasnijih pravnih entiteta u prvom redu zavisi o budžetu i mogućem strateškom partneru.

OPERATIVNI PLAN:
§ Proizvodi i usluge Agencije spadaju u područje intelektualnog vlasništva te ih treba tretirati kao takve, u sinergiji s postojećim organizacijama i inistitucijam u zemlji i inozemstvu.

RESOR INFORMACIJA:
Informativni i obrazovni sadržaj,
Razvoj interktivne web stranice u mini portal koje pokriva područje financiranja i podrške MSP, sa svim referentnim sadržajima, vijestima i odabranih člancima agregiranih putem RSS ,
Konkretiziranje novčane ponude banaka i drugih izvora kapitala putem oglasa,
Razvijanje Virtualnog Izloga (Burze) projekata koji se putem Agencije predstavljaju potencijalnim ulagačima.

RESOR POSLOVNE USLUGE - POSLOVNI SAVJETI:
Ponuda projekata u svim dobima za prikladno financiranje što čini novostvorenu vrijednost Agencije.
Usluge pregleda primljene dokumentacije i materijala, po dogovoru i ugovoru o formatiranju istih u dokumentaciju prikladnu izvorima financiranja; kontaktiranje i usuglašavanje s izvorima kapitala u zemlji i inozemstvu; ponuda materijala i poosredovanje pri financijskom rješenju zahtjeva.
Agencija zadržava diskrecijsko pravo izbora projekata, kao i postulata Poslovne tajne za svaki poslati projekt (putem pošte ili emaila), osim ako pošiljatelj ne zatraži drugačije (rad idiskusije korisnika o opravdanosti projekta, i sl.),
Agencija će za sve ugovorene usluge zatražiti savjete i ekspertizu stručnjaka u pojedinim područjima ukoliko za isto bude praktične potrebe u odnosu na učinak zahtjeva, i dr .

DISTRIBUCIJA INFORMACIJA I POSLOVNIH USLUGA:
Informacije će se distribuirati putem interneta, ulaz na stranicu će biti besplatan, grafičko sučelje stalno će se osuvremenjivati, kao i korištenje većine funkcija web stranice, osim onih kasnijih praktično najvažnijih koje će spadati u PREMIER sadržaje.

Poslovne usluge će se dogovarati i ugovarati isključivo s ozbiljnim interesentima, a u planu je stvaranje mreže kreditnih brokera za poduzetnike po cijeloj Hrvatskoj koji će savjetima te obradom materijala pripremiti dokumentaciju potrebnu za različite izvore financiranja.

U ovoj dobi teško je predvidjeti točniji broj mogućih korisnika web stranice, poslovnih usluga i poslovnih savjeta Agencije, odnosno njihov broj zavisi o intezitetu marketinga jer svakom treba novac, ali pitanje je penetracije svijesti o postojanju takve web stranice, ako i načina dostupanja.

PRAVNO OKRUŽJE:
• Agencija će za svaku vrstu zatraženih poslovnih usluga provjeriti zakone i propise te strukturirati usluge prema važećoj legislativi koja donosi ograničenja u financijskim i poslovnim uslugama,
• Agencija će klijente savjetovati o pravnim oblicima rješenja (pr. autorsko i srodna prava, trademark i sl.) te po potrebi analizirati kredibilnost ponuda, ugovora i sl.

ZAPOSLENICI:
• Dogovorom i suradnjom s rellevantnim institucijama, Agencija će se u početnoj dobi, kada će biti naglašene inovativnosti, stvaranje novih instrumenata financiranja (derivati - Katalog globalno eksploatativnih hit-pjesama kao ogledan obrazac); pripremu za aranžiranje kapitalizacije plusBanke i sl., stvoriti marketinški ugled i komercijalnu poželjnost. Pri tomu ne treba ni spominjati općepoduzetničku i društvenu korisnost i potrebu za istom, pa će tim slijedom i dopisi ciljanom uzrorku pravnih i fizičkih osoba s ponudom udjela u Agenciji ostvariti rezultat, a prema reakcija Ministarstva i drugih potencijalnih suvlasnika Agencije, vršit će se izbor zaposlenika s ciljem da poslovanje Agencije, uz stručnost, inovativnost, prigodno poslovno i grafičko okružje bude dostupno amortizcaji troškova prema očekivanoj zaradi.
Potrebe predruštva (u osnivanju) u informacijama, iznalaženju konatakata, pravno-formalnim radnjama, kapitalizaciji i dr. ispunjavati će Ivan Ostoja Ostoja. Po početku rada Agencije, etabliranju iste u trgovačko društvo i iznalaženju adekvatnog menadžmenta, pri čemu će se poštovati volja suvlasnika Agencije, Ivan Ostoja kao pokretač iste zatražiti će mjesto Koordinatora razvoja,kreativnog sadržaja i investicija koje će uključivati pokretanje projekta, financijska rješenja s novbativnim obrascima isl, rad na pripremi projekata, informiranju putem tekstova, savjetovanja foruma i dr.
Ivan Ostoja će pisati tekstove referentne za područje web stranice Agencije uz ukupno oblikovanje iste; komunicirati s korisnicim; istraživati nove vrste i instrumente financiranja MSP te konsolidacije dugovanja; kontaktirati i otvoriti kanale s izvorima kapitala u zemlji i inozemstvu; sudjelovati u pripremi potrebne dokumentacije, prijevodu ako je isti potreban; nuditi i posredovati pri pokušaju ostvarenja prikladnog financijskog rješenja; moderirati 100% Forumom radi održavanja kvalitetnih sadržaja; voditi 100% Ponude, održavati sastanke ili objašnjavati detalje ponuda ozbiljnim interesentima; agreritati vijesti, prevoditi i kompilirati sa engleskog i njemačkog jezika vijesti članke koji su aplikativni za hrvatsku javnost i poduzetnike; suradjivati na grafičkim postavkama web stranice kao i cijelog komunikacijskog sučelja u narednim projektima; voditi poslovanje u dobroj vjeri i koordinirati postojeća sredstva s ciljevima poslovanja, i dr
Intezitet angažiranja zaposlenika i suradnika prije svega zavisi od budžeta, izvora kapitala, poslovne kapitalizacije projekata.

NAPLATA USLUGA:
Doseg Agencije konkretizirati će se nakon obavljenih razgovora s Ministarstvom, za gospodarstvo, rad i poduzetništvo o mogućim izvorima kapitala u inozemstvu, strateškim partnerom (web portalom, medijem, bankom i sl.) i shodno tome marketinškoj agenciji.
Tek će tada postati očiglednije je li profitabilnija i realno ostvariva korisnička baza od oko …. korisnika koji uplaćuju …. kuna godišnje za PREMIER članstvo, odnosno informacije i pravo korištenja posebnih poslovnih usluga; ili su oglasni prostori s prikladnim sadržajima jednako dohodovni, ali time da je ulaz u sve sadržaje besplatan, osim dubinskih informacija izvješća s tržišta kapitala i ponuda financijskih rješenja te poslovnih usluga i poslovnih savjeta koje se trebaju ugovorno platiti (po beneficiranoj cijeni i uvjetima)
Način naplate poslovnih usluga i poslovnih savjeta biti će individualan i prilagodjen odabranom poduzetniku ili projektu.

POČETNI TROŠKOVI I KAPITALIZACIJA:
Početni troškovi Agencije biti će svedeni na realno mogući minimum koji ne ugrožava poslovanje i razvoj.
Shodno tome, izbjegavat će se financiranje bilo kakvih redundantnih troškova, te će se financirati će se isključivo u:
- Neophodnu opremu /laptop IBM Thinkpad, Dell vrste do 14.000 kuna sa svim funkcijama /wireless, Bluetooth DVD snimač, RAM 512 MB i sl./; VIP ili mob drugog telekoma s Bluetooth funkcijom,
- Neophodne uvjete poslovanja (hosting, održavanje i poboljšanje web stranice; najam ili drugačiji dogovor u odnosu na sobu za sastanke; posrednu i neposrednu promidžbu; posjete broju županija i organiziranje sastanaka s poduzetnicima /Zagreb, Split, Osijek, Varaždin, Lika i dr. /; pretplata na mobilnu liniju; korištenje wireless veze; sindiciranje vijesti RSS-om /pretplata na odredjene sadržaje/; izrada vizit karti; troškove registracije ako se odluči na oblik d.o.o., i dr.
Suradnike koji isporučuje proizvode i usluge po povalštenim cijenam.

NAPOMENA: Neki od gorenavedenih usluga i opreme mogu biti subvencionirani prema odobrenom budžetu.

UKUPNA OKVIRNA VELIČINA (na godišnjoj razini): oko ***** kuna ( Zaposlenici i suradnici će biti isplaćivani iz ugovorenog djela uplaćenih usluga, banka partner od početka će pratiti Agenciju kao i svaki projekt Agencije ).

TEMELJNA POČETNA OPREMA: Laptop : 8.000-14.000 kuna (u obrocima)
Mobitel s Bluetooth - Sony Ericsson 610 :
Broj i registracija:
Printer:

NEOČEKIVANI TROŠKOVI:
Tzv. rezerva na računu za neočekivane ili nastale obveze (contingency) treba iznositi od 10-15% ukupnog budžeta,jer nerijetko uprave ove rezerve omogućavaju nastavka rada. Praksa je da ovaj stavak kod poduzeća u ranoj dobi iznosi oko 20 posto.

NAPOMENA: O početnim troškovim Agencije napravljen su tri opcije, ali mogućom suradnjom Ministarstva s Ivanom Ostojom otvaraju se nove mogućnosti cjelovitijeg dosega Agencije.

FINANCIJSKI PLAN:
Financijski planovi su napravljeni od strane dr. sc. *** a nakon mogućeg dogovoraMinistarstva i Ivana Ostoje, iste će biti dostavljene mogućem kreditoru početkom rujna o.g
U svakom slučaju Projekcija 12-mjesečnih troškova i profita već u prvoj godini financijski opravdava projekt, i to bez kapitalizacije ijednog dijela unešene imovine/projekata.

Naime, za izravnavanje minimalnih troškova i obveza (break-even) godišnje su dostatni četrnaest angažmana na pripremi dokumentacije (uključujući u odredjenim slučajevima i kolaterizaciju) i posredovanju za financijsko rješenje za projekte do 400.000,00 kuna.

POČETNE RADNJE:

I. Buduća Agencija se pokreće pružanja javnosti uvid tekstova, savjeta i poslovnih usluga od kojih su mnoge inovativni obrasci, iznalaženju kvalitetnih dostupa poduzetničkom kapitalu u inozemstvu te vrstom reforme tzv. financijskog tržišta u RH novim instrumentima u cilju cjelovitijeg financiranja poduzetništva, i dr.
II. Buduća Agencija kao pokretač i VC suvlasnik poduzetništava prema najboljoj tradiciji u svijetu, priprema Katalog 100 globalno eksploativnih hit pjesama - Gatsby & Lauren Mega Hit Catalogue - kao i vrijednosni papir za opcioniranje ili sekuratizaciju Kataloga kroz prikladnu vrst obveznice u svrhu financiranja potrebnih radnji za proizvodnju izvoznih medijskih proizvoda i usluga. Uz to, Agencija maketira dnevnu novinu koja će sadržajem, stalnošću dostupa, kvalitetom i komercijalnim rezultatima biti iznad svega (do) sada u RH i regiji.
III. Web prostor Agencije biti će prilagodjen očitovanju i radu buduće Agencije koja će na taj način biti stalno otvorena prema javnosti i ciljanim korisnicima.
IV. Dogovor o početku pripreme aranžmana za plusBanku koji uključuju Poslovni plan za de novohrvatsku banku, a ne još jednu stranu banku u Hrvatskoj; materijale za ponudu (IPO, DPO i dr.); organizaciju pripreme prema standardima banke takve vrste (community, mikrobanka; intenet/multichannel banka), što će biti dobar marketinški korak i hvalevrijedna inicijativa za poduzetnike.
V. Ostalo prema dogovoru s Ministarstvom za gospodarstvo, razvoj i poduzetništvo; Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak: Hrvatskim zavodom za zapošljavanje; Fondom za razvoj i poduzetništvo i dr. kojima će Agencija, na kraju, služiti kao komplementarni izvor informacija, projekata i načina financiranja MSP.

PRILOG 1a:

POPIS NEKIH O PLANIRANIH DJELATNOSTI AGENCIJE
1.Priprema,posredovanje,izvedba,upravljanje pri sofisticiranijim nebankarskim financiranjem:
- equity financiranje / risk sharing financiranje, – priprema udjela i vrijednosnih papira za fondove,venture, equity i otvorene/zatvorene investicijske fondove , - obrada predmeta i optimalnih vrstafinanciranja (kreditni uredi > credit bureau i uredi za mikrofinanciranje), kreditni brokeri koji na terenu vode monitoring ukupne situacije, čime se postiže velika ušteda u transaktivnim troškovima, procjeni rizika i slično, - priprema i stvaranje uvjeta za finaciranje rizičnim kapitalom (venture capital) svih dobi projekta / programa ;
- financiranje svih dobi: a) početno, (sjemensko i start-up financiranje), b) razvojno financiranje (expansion), sa ukupnim financiranjem trajne imovine, obrtnog kapitala i dr. c) mostovno (bridge) financiranje (za razvoj koji ne zatražuje dokapitalizaciju), d) financiranje viših stadija:manangement buy-out/buy-in, mezzanine financiranje, leveraged-out financiranje, e) financiranja daljneg razvoja (kupovinom udjela ili drugih kompatibilnih poduzeća, kupovina trajne imovine i dr.)
- sjemensko /start-up financiranje: bankarskim i vanbankarskim resursima; Savjeti i rad na organizaciji početnih investitora (angel investors), financiranju istraživanju i razvoja proizvoda/usluge, korištenja ugovora i (budućih) narudžbi, factoringa, financiranju prije proizvodnje proizvoda ili usluga (prelaunch), osiguranja od poslovnih rizika (primjerice, kod gradnje), osiguranja ili kolaterizaciju na materijalnu i mnematerijalnu imovinu i dr.
- financiranje putem affinity poslovne kartice s bankom skrbnikom-bankom partnerom,
- mikrofinanciranje s najmanjim gubitkom efektivnog novc uporabom posebnih kartica s tri i više funkcija, prepaid i klasičnih

1. Usluge> Posredovanje,priprema i savjetovanje:
a) Krediti:
Komercijalno stambeni krediti /Poduzetnički i poslovni kredit po specijalnim uvjetima / Fleksibilni poduzetnički krediti (Suradnja s državnim i medjunarodnim institucijama, programima i inicijativama koje omogućuju najoptimalnije financijsko-poslovno rješenje u odnosu na promjenu kamatnih stopa u roku korištenja financijskog rješenja, intervalutnih stopa, rizika i dr.) / Krediti za slobodna zanimanja,odvjetrničke urede i ordinacije / Krediti predujmovi za plaće / Depozitarne beneficije / Klasični i posebni krediti / Aukcije i dr.
b) Osiguranja:
Posredovanje - Poslovna i poduzetnička kreditna osiguranja i reosiguranja / Kolateralna osiguranja s osiguravajućim društvom / Osiguranja poduzetničkog rizika gdje je isto moguće Business Risk Insurance whenever available
c) Konsolidacija dugovanja za pravne i fizičke osobe:
Odnosi se na dugovanja prema: Kartičarima/Bankama/ HEP/Komunalnim poduzećima/ Financijskim rješenjim za stanove i kreditima za robu i drugim,
d) Razno:
- Priprema PROJEKTA: HRVATSKI FINANCIJSKI SUPERMARKETkoji uključuje INVESTICIJSKI KREDITNI CENTAR
- Organizacija i pokretanje Centra za poravnanje radi optimalnog stupnja uporabe kapitala, komunikacija sa bankama oko realizacije potraživanja/dugovanja,
- Pripremu software platforme elektronskog plaćanja MicroPhone© (ex:Phone4You),koja se posebice odnosi na mikro online plaćanje,
e) Upravljanje udjelima i kapitalom u zatvorenim i otvorenim investicijskim fondovima> Funds Management.
- Upravljanje društvom za holding.
- Investicije: Udjeli (Privilege metoda) u sklopu Odjela: Investicijski i Kreditni Centar,
- Priprema dokumentacije potrebne za finacijsko poslovne radnje (Poslovni planovi/ Investicijske studije /Feasibility studije/Vještačenja/Bilježničke usluge,
-Izrada optimalnih financijskih rješenja prema okolnostima i resursima kapitala u zemlji i inozemstvu (OPTImum),
- Posredovanje pri ostvarenju jamsatva i osiguranja za plasmane (osiguranje financijskih pokretnina, fiducije i dr.),
- Izvidjanje/Monitoring projekata i programa (putem Projektnih Kreditnih Brokera),
- Due dilligence i posredovanje pri nabavci adekvatnog kapitala iz svjetskog tržišta, odnosno izaztivanja okolnosti za stvaranje istog u okolnostima izvan kojih ne bi postojao,
- Posredovanje uvodjenju kredita djeljivog na više osoba,
- Zastupanje putem posrednih ugovornih i drugačijih aranžmana u sporovima i diskontima: pr. Tužba za naknadu štete RH za ratne štete od Medjunarodnog suda pravde, Sukcesija, Ratne štete, Reguliranje duga pr. Ljubljanske banke i sl.,
- Priprema projekata malog i srednjeg poduzetništva >pr. Hrvatski poslovni caffe,
- Organiziranje subvencija (kroz programe nacionalne internacionalne,porezne subvencije i dr),
- Posredovanje pri pripremi i aranžmanu novih emisija vrijednosnbih papira, uključujući dizajniranje i uvodjenje FINANCIJSKIH DERIVATA,
- Priprema i realizacija instrumenata tržišta financijskih derivativa na području Jugoistočne i Srednje Europe,
- Organizacija i udjeli u osiguravajućem društvu s novim uslugama (re-).
- Stjecanje udjela u razvojnim bankama u susjednim zemljama, te konzesualno pokretanje projekata od općeg značaja i komercijalnog učinka (pr.: NetoMan d.o.o. i dr.),
-Posredovanje i izrada pripreme i realizacije proizvodnje,nabavke,kupovine i prodaje strateških sirovina (voda,nafta,energija, agro),
- Zastupanje većih proizvodjača u ugovaranju i financijskom definiranju izvoznih poslova > pr. Rade Končar,
- Promidžbene usluge,- Distribucija/licenciranje/upgrade novih proizvoda,
- Priprema komercijalizacije patenata u RH/BiH u organizacijskoj, financijskoj i pregovaračkoj razini
-Brandiranje i sudjelovanje u izradi proizvoda > pr. Eurogurt > ‘Premier!’ Voda užitka i zdravlja ‘Led’n’Vod’ > Pr.’ Nekad je glavna fora bio Rock’n’Roll. Sada u vrijeme vrućine i suše, samo…Led’n’Vod’, Voda koja traje u Vašem tijelu! Mmmmm…’ > i dr., te ugovaranje tržišta na temelju bartera ili medjuplaćanja, cesija itd (do 60%),
- Suradnja u strukturiranju portfelja, prodaji udjela u investicijskim fondovima koji odgovaraju načelima Agencije,
- Pripreme, realizacija i sudjelovanje u uspostavbi tržišta rizIčnog kapitala (venture capital),
- Organiziranje najprikladnijih investicijskog dizajna obzirom na okolnosti i uvjete, te stvaranja viših potencijala,
-Omogućivanje dostupa povoljnom kapitalu na medjunarodnom tržištu kapitala i vrijednosnica kroz svoj portal,Priprema i organizacija Početne javne ponude vrijednosnih papira/udjela.

AGENCIJA ĆE OBAVLJATI I STANDARDNE/INOVATIVNE FINANCIJSKO-POSLOVNE USLUGE I PROIZVODI – POSREDOVANJA,POSLOVNE USLUGE I SAVJETODAVNE USLUGE PREMA KLIJENTIMA/ KORISNICIMA SERVISA:-priprema,organizacija i realizacija kreditnih aranžmana,kao i drugih financijskih rješenja / svakom domaćinstvu i poduzetništvu treba novac za razne svrhe,obzirom da brzo istroše svoje limite i kreditne potencijale, te nerijetko bilježe gubitke običnom štetom, izmaklim koristima, nemogućnosti ispunjavanja obveza i drugo. Agencija će ponuditi svojim klijentima proširenje kreditnih mogućnosti i posebice kreditnog ratinga (referenci) za koje više od 40 posto domaćinstava / privatnih osoba i 60 posto poduzetništava više nema uvjete. Agencija nudi i posreduje pri manjim kreditima za 5 minuta! Za komitente će Agencija osigurati po tri računa od 150.000,00 kuna s usmenim i pismenim kreditnom referencama prema trećim osobama od kojih možete kupovati proizvode i usluge po superdiskontnoj cijeni i uvjetima što nije uvjet za ulazak u program ‘Osnovno proširenje kreditnih sposobnosti’. Urednom otplatom obveza svakog mjeseca povdećavamo Vašu kreditnu sposobnost za dodatnih 75.000 kuna po računu, s time da 750.000 kuna po računu krajnji maksimum ovog programa.Sva pitanja i odgovore možete pogledati na stranici primjerice :www.moja-agencija.hr /
Organiziranje i posredovanje pri kreditnim aranžamnaima: Priprema i posredovanje pri: Compound kreditima iz inozemstva - Strukturnim kreditima iz inozemstva - Projektnim kreditima iz inozemstva, i dr.
Naknada za uključenje u program iznosi 150 kuna

Ostali krediti: studentski krediti / mosni (bridge) krediti / hard money krediti-krediti u lošim uvjetima i nezadovoljavanja sigurnosti plasmana /organizacija primjerenih franšiza prema adekvatnom kapitalu i dr. - posredovanje: usluge medijacije (mirenja), kompenzacije i cesije;usluge poravnanja potraživanja/dugovanja putem instituta tzv. margine. odvijanja postojećih obveza korisnika. Krajnja je svrha aranžmana, umanjavanje rizika za korisnika unutar trajanja više vrsta svojih obveza.
Razlikovna margina se izračunava matematičkim izračunom razlike cijene obveza na dan primitka kod Ureda i cijeni konačne obveze, kao i vrijednosti ukupnog obujma portfelja.
Termini izračuna Razlikovne margine će biti etablirani prema svakom korisniku i njegovom portfelju, pa će u slučaju pada vrijednosti obveza korisnika prema aranžmanima koje je naveo, razlika biti vraćena u zajednički kolateralni račun (račun za poravnanja),
- usluge, posredovanje, organiziranje i realizacija potreba za kapitalom u poduzetničke svrhe (Venture Capital) za programe i projekte

AGENCIJA ĆE OBAVLJATI USLUGU KONSOLIDACIJE DUGOVANJA ZA PODUZETNIKE I FIZIČKE OSOBE: RIJEŠITE SE DUGOVANJA! IZBJEGNITE NEUGODNE POZIVE!
- Agencija će ih prihvaćati umjesto dužnika. Agencija će posredovati otplati portfelja korisnikovih ukupnih dugovanja na način da mjesečnom paušalnom obvezom prema Agenciji sva dugovanja budu otplaćena, reducirana ili posve eliminirana > Proizvod DUG ELIMINATOR! Stranica: www.dugeliminator.hr (u izradi). Agencija će svesti sva konsolidirana dugovanja u jedan jednostavni i za mogućnosti poduzetnika/korisnika prikladan paušalni račun. Slogan: ’RIJEŠITE SE NEUGODNIH POZIVA’,
-posredovanje pri financijskim uslugama: Cash Credit Advance– akontacije koje se temelje na sljedećoj plaći, potraživanju ili nekoj trećoj vrsti plaćanja / OPTIMALNO OSIGURANJE! – najkvalitetnije i najjeftinije /portfelj ukupnog osiguranja sa štednjom, ili pojedina osiguranja/ financiranje nabavke vozila/ financiranje kupnje zemlje za gradnju/ jamstvo pri kreditima / online plaćanja (korištenje zahtjeva za izvšavanje plaćanja putem interneta),
- pripremU/posredovanje pri izdavanje prepaid net kartice za sigurnu i jeftinu kupovinu kompjuterom ili mobilnim uredjajem,
- financijska rješenja za ugodan shopping s povećanim limitima,posebice za hrvatske proizvode – predlaganje ukidanja pristojbi, odnosno povećanja carine na uvozne proizvode koji postoje u Hrvatskoj (MultiCard),
- usluge posredovanja pri reprogramiranju obveza/refinanciranju postojećih kreditnih obveza,
- usluge posredovanja, organizacije i realizacije leasing usluga,
- priprema i organizacija financijskih rješenja za: gradnju/factoring/,
- usluge investiranja (obveznice,dionice,ulaganja ) po ugovorenom dobitnom postotku > u slučaju portfelja korisnika,
-Credit Repair usluge > popravak kreditnog ratinga > Dok drugi popravljaju obuću i automobile, mi popravljamo Vaše kredite!

TEMELJNE POSTAVKE KREDITA PRI KOJIMA ĆE AGENCIJA POSREDOVATI I ZA KOJE ĆE AGENCIJA PRIPREMATI PRIKLADAN MATERIJAL:
Osigurani/Neosigurani/ Low-doc > Krediti niske dokumentacije (ako je riječ o profitno-potencijalnom poslu) .
Kredite treba razlikovati po načinu otplate glavnice, te kamatnoj stopi: -fiksna i klizna, te počeku (grace period) otplate prvog obroka
• Agencija priprema poslovne pakete sa svim potrebnim za financijsko rješenje (Poslovni program/Investicijska studija/Studija izvedivosti,korisnosti i profitabilnost/ Kolaterali i dr.) > Naplaćujemo tek po odobrenju kredita (pravnim osobama),
• Mnogi klijenti tek će putem Agencije moći legalno naplatiti svoja potraživanja,
• Aktivna štednja > Investicijski klubovi po Vašoj želji i zahtjevima godišnjeg prinosa,koji
se Učinkovitije oplodjuju.
• Prigode: programi samozapošljavanja (proizvodno/prodajno), posredovanje pri stvaranju
posla
• U elektronskoj trgovini e-commerce).
• Programi za honorarni ili stalni samostalni posao.

Neke od usluga/posredovanja:
Novac-Dostup kapitalu-Formalne radnje (investicijske studije/poslovni programi,bilanciranje) -Cash Flow - super povoljni uvjeti kreditiranja - zajednički računi-strukturirani sporazumi-izvoz-uvoz-financiranje-poduzetnički kapital - razvojni krediti-prodaja-kupovina-financiranje trgovine-medjunarodni novac za kreditiranje - razvojni fondovi - krediti na temelju imovine – leasing - gradnja-državni vrijednosni papiri-gradnja autoputova – otprema – prijevoz – prodavaonice - distributeri-nove kompanije - kreditni program: Brzi novac - kreditna pisma – garancije - tekstilna industrija - poljoprivreda - osiguranje - osiguranje na prodaji – factoring - forefaiting – profitnoinvestiranje., i dr.

Agencija će suradjivati s:

- Ministarstvom gospodarstva , rada i poduzetništva,
- Hrvatskom -bankom za obnovu i razvitak,
- Hrvatskom gopodarskom komorom,
- Ministarstvom financija
- Centri ma za poduzetništvo i Poduzetnički inkubatorima,
- Regionalnim i lokalnim razvnojnim agencijama,
- Ekonomski institutom u Zagrebu, Studijem za poduzetništvo u Osijeku i dr.
- bankama u zemlji i inozemstvu,
- osiguravajućim društvima,
- tržištima kapitala u zemlji i inozemstvu (privatnim ulgačima, fondovima, regionbalnim ili
državnim razvojnim agencijama, investicijske kompanije),
- fondovima i ulagačima za mala i srednja poduzetništva u inozemstvu,
- udruženjima poslovnih angjela u inozemstvu, i dr.

1B) SHEMA PRIPREMNIH RADNJI,POKRETANJA I RADA AGENCIJE:

APSTRAKTNO

PRIPREMA:
a) Poslovni plan – izrada Prijedloga:Poslovnog plana/Statuta Agencije, Društvenog ugovora, te drugih dokumenata potrebnih za prijavu i registrackiju trgovačkog društva,
b) Početni kapital – Izrada Investicijskog elaborata za prve tri godine rada, s naglaskom na prvu godinu od dana početka rada Agencije, s naglaskom na minimalnim troškovnikom i investicijskom ponašanju kod nabavke opreme, izrade aplikacija i sl. (isto Pretvoriti u investicijsku vrijednost. Primjerice, umjesto da se ured unajmjljuje, može se kupiti na leasing i osiguravajućim premijama stvoriti imovinu Agencije, umjesto isključivi troškova poslovanja.Potom, s telekom operaterom/internet providerima ugovoriti bonus vrijeme za korisnike i pristup web stranici Agencije.
c) Izrada portala, ukupnih proizvoda i usluga, aplikacija i hiperveza, el. certifikata, enkripcija te ostvarenje najamnje do 4.000 korisnika informacija/usluga/proizvoda agencije na godišnjoj razini (oko 400.000 kn bto). Korisnici će imati prava, popuste i diskonte, te drugačiji tretman u rješavanju poslovno-financijskih (poglavito,kreditnih) rješenja,kao i pravo na savjete, sudjelovanje u spec. forumima i one-to-one dopisvanju i razgovorima. Isto vrijedi i za telefonske razgovore,
d) Priprema i kapitalizacij početnih projekta, brandiranje proizvoda i usluga stvoriti će u već u pripremnom razdoblju počletne razlike u vrijednosti,
e) Uvodjenje novih proizvoda, usluga i načina poslovanja/vrednovanja,kao i podrška organizacija poput UN, zajednica zemalja poput EU, te interes investitora u zemlji i inozemstvu putem Agenckje stvoriti će posve nove parametre na hrvatskoj iscrpljenoj poduzetničkoj sceni.

Goodwill Value (Razlika u početnoj vrijednosti):
1. Organizacijski ustroj, predugovori i druge vrijednosti s izvorima kapitala u zemlji i inozemstvu (bankarske i nebankarski), te sprazumi o suradnji,
2. Podrška nadležnih ministarst(a)va, te porezne olakšice investitorima ,
3. Ivan Ostoja osobno unosi projekte u raznim dobima gotovosti: 1.Poduzetnička banka, 2. Farma mliječnih krava –do 350 krava), 3. Korporativna obveznica, 4. Investicijski fondovi (portfelj) 5. Medijsko-financijski portal sa sadržajima (‘Gatsby & Lauren Global’ kao i ukupna prava na pjesme,projekte), 6.Potraživanja i zahtjev za nagodbu s Republikom Hrvatskom oko naplate neprocjenjive obične štete, izmakke koristi i nematerijalne šteete (40-150 milijuna kuna)
4. Sadržaj i aplikacije za portal,medijske sadržaje,
5. Kontakti, predugovori za prvu affinity poslovnu online/offline kreditnu karticu,
6. Razvoj prepaid kartice za kupovinu internetom ili mobitelom,
7. Životne police osiguranja zaposlenih i vlasnika vinkulirtane u korist Kredira i Jamca

MEDIJSKI ISTUPI/MARKETING (početak)
-HTV- Svijet poduzetništva,
-Dnevne vijesti (Press konferencija),
-Forumi/Gospodarski klub
i dr.
Večernji list- vijesti ( Gospodarski prilog), Jutarnji list (Novac),Poslovni dnevnik, Slobodna Dalmacija, Novi list, Glas slavonije
HINA – Radio postaje
Internet portal: Htnet – VIP vijesti – bankamagazine- infoforum i drugi interenet news provideri
www.agencija1.org - portal s dnevnim komentarom, odgovorima na pitanja, ponudama za usluge i proizvode
i drugo gdje efekti za staranje korisničke baze budu najučinkovitiji.

USTROJ AGENCIJE (početni): APSTRAKTNO!A/

Ured u Zagrebu, ne veći od 35-40 m2. Outsourcing - iznajmljivanje usluga webmastera, webhostinga, knjigovodstvenih službi, pravnih i bilježničkih službi kad god za istim postoji neodgodiva potreba, dinamičke izmjene sadržaja internet portala iz ureda, nabavka adekvatnih financijskih programa, web portal s forumom, enkriptiranim ulazom, email adresama za članove i korisnike (s postojećim mail hosterom)
B/ Dvije-tri osobe stalno zaposlene na odredjeno vrijeme do tri mjeseca (1. direktor-rukovoditelj financija,pravni poslovi, 2. Direktor razvoja-koordinator/brand manager/pravni poslovi/kontaktiranje izvora kapitala i d/održavanje portala,poboljšavanje i dinamiziranje sadržaja, 3. poslovna tajnica/marketing / knjigovodja, ako isto ne bude outsourcing, čiji se ugovori stalno obnavljaju dok se Agencija financijski ne konsolidira,
i drugo prema potrebi.

a. Osnivački kapital Agencije iznosi .....kuna u novcu. Isti će se angažirati za troškove registracije, najam poslovnog prostora, potrebnu opremu i namještaj (ali u vrijednošću sukladnoj osnivačkom kapitalu), za potrebne plaće i davanja, izradu i izvedbu web sitea Agencije, kao i drugih pisanih i promidžbenih materijala te dogadjaja (press konferencija , nastupi po medijima i dr.).Nakon odobravanja Poslovnog plana / Statuta Agencije na Osnivačkoj skupštini Agencije, Agencija može i kao predruštvo obavljati početne djelatnosti ka stvaranju razlike vrijednosti, odnosno konkretizacije goodwill vrijednosti.
b. Agencija može u statusu predruštva, a nakon što dobije podršku Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, te dogovori potrebne mjere s Ministarstvom financija, još u fazi kapitalizacije ostvarivati razliku u vrijednosti predugovorima, poslovnim programom, projektima, kao i pripremom istih.
c. Primjerice, samo kao agent ili jedan od dva agenta kapitalizacije poduzetničke banke ostvariti će više od 250.000-400.000 kuna u dionicama, odgodjenom plaćanju i sl. (na temeljni kapital od 80.000.000 kn, odnosno na osnivanje banke s pravom rada u RH kroz partner banku, što je jeftinija početna opcija. Kao jedan od suvlasnika/pokretača društva za upravljanje investicijskim fondovima, ( Pr: plusInveST d.o.o. > AktivFond, EuroGlobal Fond, BellaFond, POSAOFOND> ZA NEZAPOSLENE, Premier Fond (2005-2007) ostvarivati će oko 5-7% ukupne vrijednosti imovine fondova dnevno, a ovdje se ne raspravlja o prigodama (opportunity) projektima.

KAPITALIZACIJA AGENCIJE:
A) Razgovori s kompetentnim osobama u Ministarstvu za gospodarstvo, rada i Poduzetništva, Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak, Ministarstvu financija, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Fondom za razvoj i zapošljavanje i dr.

B) PRIPREMA:
B1) Prijedlog: Poslovni program (s web portalom), Statut, Izjava o osnivanju, Osnivačka skupština,
B2) Predugovori: Internet provideri, telekomi, banke, tržišta kapitala u inozemstvu i zemlji (agencije, [I]international funding services, venture capital funds, equity funds, OTC issuance entities[/I], osiguravajuća i reosiguravajuća društva, obrasce rada s korisnicima, definiranje sadržaja proizvod ai usluga, linkovi, content sadržaji na portalu,marketing, praktični koraci oko aktiviranja goodwill vrijednosti Agencije, suradnja s Poduzetničkim centrima, razvojnim regionalnim ili fahovskim agencijama, inkubatorima poduzetništva, udruzi poslovnih savjetnika,obrazovnim ustanovvama i relevatnim institutima, Hrvatskom gospodarskom komorom i dr.
B3) Rad na portalu i sadržaju, potencijalnim pretplatnicima, korisnicima usluga, ugovor o najjeftinijem obročnom plaćanju (cca 100 kn godišnje) putem telefonskih ili mobitel računa pretplatama i korisničkim,linkovi, sadržaji, dinamički sadržaj, hosteri (A&A) i dr.

KAPITALIZACIJA UDJELA:
a) Svaka početna kapitalizacija ili dokapitalizacija koja se obavlja neposredmnom ponudom,Početnom javnom ponudom (kada javnost nije definirana): agenti (underwiters) mogu biti u tzv. ‘at best effort’ ugovoru koji ne jamči ili odnosu koji jamči minimalnu razinu prodaje (uz brokere, investicijska društva, investicijske banke i sl.). Vrlo je pogubno iznajmiti tzv. ‘savjetnike’ (Advisors) koji sa navodnom mrežom brokera i dr. mogu ponuditi trećim osobama udjele i dionice, a za što naplaćuju izmedju 15-18% na broj udjela/diionica koje prodaju,makar isti može biti minimalan u odnosu na potrebni iznos kapitalizacije.
b) Stoga je preporučljivo da ulagači ostvaruje ulagački rizik - tzv. equity risk - a da se na broju udjela/dionica jamči terminski ugovor koji predstavlja višu kamatnu premiju za investiciju i rizik. O drugim derivatima, osiguranjima itd. u ovom slučaju neću elaborirati jer je ipak riječ o 250 udjela po 1.000 kuna. Udjeli su navedeni, jer je oblik dioničkog društva preskup i prekompliciran za ovakvu vrst pravne osobe u odnosu na njen cilj i funkcije rada.
c) Ponuda za udjele će biti ponudjeni svakom ozbiljnijem poduzećiu, banci,osiguranju, županijama, općini kao i privatnim ulgačim iz zemlje i inozemstva, a oplodjivanje novca na privremenom računu koji se ne koristi biti će ugovoren kamatno u cash fondu ili putem drugih instrumenata – važno za početni ‘hladni rad’ Agencije u pripremi ustroja rada,projekata, radu, portala, komunikacije, ureda, kreditnih brokera i dr.
d) Ponuda za udjele će biti ponudjeni svakom ozbiljnijem poduzeću, banci,osiguranju, županijama, općini kao i privatnim ulgačim iz zemlje i inozemstva, a oplodjivanje novca na privremenom računu koji se ne koristi biti će ugovoren kamatno u cash fondu ili putem drugih instrumenata – važno za početni ‘hladni rad’ Agencije u pripremi ustroja rada, projekata, radu, portala, komunikacije, ureda, kreditnih brokera i dr.
e) Motivacija: Zašto bi netko uopće investirao u udjele u Agenciji? Je li to rizično, jesu li sredstva likvidna i kako može unovčiti svoj udio, te kojom će brzinom vrijednost udjela rasti, odnosno hoće li uopće rasti? Kako se početne investivcije odnose isključivo na imoviunu, materijalnu i nrematerijalnu Agencije, čime ista posjeduje vrijednostr adekvatnu uloženom novcu, te uvećanu za učinke rada, kao i goodwill vrijednosti tijekom realizacije iste, projekt Agencije u odnosu na njegovu ulog, značaj i potencijal,kao i inovativne usluge i proizvode, predstavljati će optimalan ulaz, prostor, gateway za poduzetnike

PONUDA ĆE BITI JAVNO OBJAVLJENA U DNEVNOM LISTU SA SVIM PODACIMA (uz internet stranicu), a SAZVATI ĆE SE ISTOVREMENO I TISKOVNA KONFERENCIJA S NOVOSTIMA KOJE ĆE POTAKNUTI NAPISE U NOVINAMA ILI PRILOG(E) U ELEKTRONSKIM MEDIJIMA.

ZAŠTO SU AGENCIJA I MINISTARSTVO ZA GOSPODARSTVO,RAD I PODUZETNIŠTVO TEMELJ OPSTANKA REPUBLIKE HRVATSKE:

1) VAŽNOST MALOG/SREDNJEG PODUZETNIŠTVA:
A) Strategije Europske Unije, Ujedinjenih naroda, Svjetske banke, svake od država i Republike Hrvatske usmjerene su prije sveg arazvoju MA/S poduzetništva u svakoj dobi;
B) Više od 90 posto ukupne zaposlenosti, i iznad 80 posto gospodarstva u EU,SAD, Australiji, Kanadi, Africi i Aziji čine M/S poduzetništva, a zapošljavaju više od 90 posto radnika zaposlenih u glospodarstvu;
C) M/S poduzetništvo je sredstvo suzbijanja nerazvijenosti i siromaštva, te stvaranja prikladnijeg civilizacijskeg okružja za razvoj zemalja, kao i za borbu proriv zagadjenja vode, zraka i zemlje,kao i alarmantnih posljedica klimatskih promjena;
D) Uspješnos MS poduzetništva se očituje u platnoj bilanci zemlje, niskom stupnju unutarnjoj i vanjskog zaduženosti, učincima po znanost,kulturu, prosvjetu, zdravstvo, komunalije,ekologiji infrastrukturu i šport;
E) Poduzetrništvo proiizvodi generičke vrijednosti koje se multipliciraju, tvoreći time dinamičku kvalkitetu jednbe države,koja je u protivnom uvoznik i podnosi gubitke u platnoj bilanci (što je moguće do jedne razine samo zemljama koje imaju prirodna bogatstva, popout nafte, a nalaze se u klimatski nepovočljnom okružju (pustinje, hladnoća i sl.).

Poduzetništvo puni proračun, stvara mirovine i dražavu dobrostanja zaposlenost i razvoj.Bez toga sve je ostalo samo fantazma i trenutačna matematička operacija.Poduzetništvo zahtjeva stabilne okvire učinkove pravne države


PRILOG 1c: IVAN OSTOJA - GOODWILL/ POČETNE VRIJEDNOSTI ; POTRAŽIVANJE ODŠTETE
(NAPOMENA: GOODWILL U OVOM SLUČAJU OZNAČAVA POČETNU STVARNU RAZLIKU IZMEDJU BUDUĆE TRŽIŠNE DO TRENUTAČNE KNJIGOVODSTVENE VRIJEDNOSTI)

A. U Popisu materijala budući će kreditor ili investitor na temelju suvlasničkih dijelova u bilo kojoj dobi navedenih projekta, a u opsegu i statusu koji odgovaraju fazi ,riziku i opsegu ulaganja prema svjetskim standardima referentnim za poduzetničko ulaganje (venture capital) i odgovarajućim zakonima propisima, uviditi kako je riječ o dinamičkim projektima koji postoje odredjeno razdoblje.
a. Obzirom na dokazano komercijalno i medijsko vizionarstvo Ivan Ostoje, pokretača projekata i zatražitelja kredita,odnosno vrijednosnih papira koji omogućavaju najprikladnija financijska rješenja, poput Garancija, Subvencija i dr., a zbog činjenice da se projekti i nisu mogli biti materijalno realizirani radi neučinkovitog pravosudja zbog kojeg je Ivana Ostoja pretrpio teško utvrdivu ukupnu štetu na temelju njegova potraživanja obične štete, izmake koristi i druge nematerijalne štete, prije svega imajući u vidu da su mu sudovi po objektivnoj odgovornosti, te postupcima predugog sudjenja i nepoštivanja razumnog roka onemogućili da nastavi medijske projekte (prve privatne dnevne novine u Republici Hrvatskoj, tv-radio, glazbene i filmske globalne projekte) i investicijski razvoj koje je bio započeo kao pionir nezavisnog novinarstva u Hrvatskoj još 1989.godine (InveST plus Banka, farma mliječnih krava i dr.).
b. Prema standardima presuda i zakonima o zatezno-dinamičkoj kamati u Republici Hrvatskoj, kao i presudama suda za ljudska prava u Strassbourgu donesenih radi sporog rada suda u Republici Hrvatskoj (USTAVNE TUŽBE NA OSNOVU POŠTENOG SUDJENJA I RAZUMNOG ROKA U ODNOSU NA ŠTETE NASTALE DUGOTRAJNOŠĆU POSTUPKA,nap.a), Ivan Ostoja po minimalnom pragu izračuna ukupne odštete potražuje Ustavnom tužbom te prijedlogom nagodbe, mirenjem ili arbitražom od Republike Hrvatske najmanje HRK 40-150.000.000 (četrdeset-stopedesetmilijuna kuna) u instrumentima čija razumna uporaba (poduzetništvo) jamči rast vrijednosti Republike Hrvatske.
c. Šteta je nastala od kraja 1990. kada je tadašnji partner Ivana Ostoja i solidarni suvlasnik prvog poduzeća za komunikacije ‘St Komunikacije s.p.o. prevario Ivana Ostoju lažnim ugovorom na po kojem Ivan Ostroja prodaje njemu (partneru) svojih 50% pedesetposto) vlasnosti za 2.500,00 (dvijeipoltisuće) jugoslavenskih dinara (1990.), makar je prema javnoj ponudi jednog bankara u rujnu 1991. godine u Hrvatskoj ta polovica sa drugim bonusima,kao što su zadržavanje stanova, rad na razvoju tjednika i novim projektima, iznosila DEM 1,200.000,0 (milijundvjestotisuća), što je ukupno oko DEM1.600.000 (milijunšestotisuća).
d. Ivan Ostoja je na nagovor pravosudnih organa započeo sudski postupak na Privrednom sudu u Splitu gdje je taj lažni ugovor i verificiran, odnosno nije ni provjeren kod preseljenja sjedišta poduzeća iz Splita u Zagreb, pri čemu je bio potreban popis svih suvlasnika poduzeća; potom je slučaj upućen Općinskom sudu gdje je Ante Šarić, predsjednik Suda, poznavajući situaciju i nakaradnost djela počinjenih od strane partnera Ivan Ostoje, obećao Ivanu Ostoji, njegovim roditeljima i odvjetnicima brz i učinkovit postupak.
e. Uvidjevši praktičku nemoć pravnog i po učinku,barem u ovom slučaju, nepravičnog sustava, korupciju u društvu, kao i činjenicu da nitko iz pravosudja nije reagirao na opomene Ivana Ostoje kako će njegov partner uništiti sve ono što su njih dvojica, s kolegama, stvorili de facto iz ničega,kao da će utjecati na planirani razvoj medija i financija o čemu se Ivan Ostoja nio očitovao u drugim medijima (Start – 1990. g. i drugim), Ivan Ostoja je želio osobno organizirati povrat svoje polovice vlasnosti i sredstava koja nije dobijao od prodaje tada najvažnijeg hrvatskog tjednika ‘ST’ u zemlji i inozemstvu, ali su ga predsjednik Općinskog suda u Splitu Ante Šarić i tadašnji pomoćnik ministra opomenuli (u dva navrata, u Splitu i Zagrebu) kako ‘ne smije tako nešto napraviti, jer je protuzakonito’ te da bi se onda ‘započeo postupak protiv njega (Ivana Ostoje)’.S druge strane, Šarić je dao do znanja Ivanu Ostoji kako je pravda’svedostižna’.(???).
f. Važno je naglasiti kako je u utvrdjivanju štete esencijalna činjenica da je ST vrsta orijentira (landmark, milestone) u hrvatskoj i europskoj medijskoj povijesti, jer su tjednik ST i najavljena medijska koncepcija (potonje je vidljivo po razvoju Europapress Holdinga) promijenili ne samo medije u organizaciji, ustroju , sadržaju i obliku, nego je taj medij (ST) utjecao da po prvi puta dodje do promjene režimske vlasti 1990. godine u Hrvatskoj i tadašnjoj SFRJ.
g. Nadalje, ST je praktično u Hrvatsku uveo paradigmu da mediji utječu na političku i gospodarsku stvarnost, kao korektiv u službi javnog interesa i promicatelj interesa općeg boljitka.
h. Onemogučivši Ivana Ostoje u povratu njegove imovine,Država je preuzela obvezu povrata prvobitnog stanja u vlasnosti nad poduzećem ST Komunikacije’ i onemogućila Ivanu Ostoji organiziranje povrata dijela vlasnosti i novca pod prijetnjom pravnih mjera protiv njega kao žrtve kaznenih djela prjevare i pljačke.
i. Do takvog postupka nikad nije došlo, jer je partner Ivan Ostoje promijenio boravište, pa makar je kriminalno djelo napravio u Splitu gdje je Ivan Ostoja bio prijavljen do 2000. godine, predmet su ’područne nenadležnosti’ poslali na Privredni sud u Zagreb, obzirom da su tuženi partner Ivana Ostoje i ST Komunikacije d.o.o. Na navedenom sudu su,kao i u Splitu, otezali s ročištima, a nakon što je sutkinja Živčić rekla ‘kako je opasno suprostaviti se Božiću (partneru Ivana Ostoje),’ i nastojali zadržavati slučaj bez konkretnog angažmana specijalnog odjela MUP-a za obradu rukopisa na lažnom ugovoru, obradu dokumenata itd. taj je partner umro od konzumiranja alkohola i droge na mogućnost čega je Ivan Ostoja prethodno upozoravao nadležne organe.
j. Nakon toga su odvjetnici tuženika rastegli čekanje pravnih nasljednika, ali prethodno novim kaznenim (nesakcioniranim) djelima partner je Ivana Ostoje bio poslao ST Komunikacije (sada: d.o.o.) u stečaj , te se process odužio do presude Trgovačkog suda u Zagrebu u korist Ostoje (1998), ali i nemogućnosti povrata prvobitnog stanja, kao i potvrde iste od Višeg trgovačkog suda u Zagrebu (1999) nakon žalbe nasljednika partnera Ivana ostoje i ST Komunikacija u stečaju, koje s likvidirane sredinom 2000. godine, usprkos nezakonitom prisvajanju stana Ivana Ostoje (u okviru ST Komunikacija) od strane Dražena Rajkoviće, kao i prodaje stana partnera Ivana Ostoje, iako je isti trebao biti dio stečajne mase.
k. Na žalost, sud je svojim lošim radom obična djela prjevare i pljačke, a ista vrstu prijevara i pljački njegov je partner bio počinio godinama ranije, što je Ivan Ostoja tek 1995. saznao iz dossiera njegovog partrnera (njemu poslatog iz nepoznatih izvora), uzrokovao je stanje nemogućnost naplate štete.Stoga je presuda glasila kako nije moguće stvari povratiti u prvobitno stanje, a za što je isključivo zaslužni sudovi,koji su tako reagirali, iako je slučaj prjevare i pljačke partnera nad Ivanom Ostojom postao javan (Večernji list,1992, Nacional, 1996 i dr).

B) Usprkos činjenici da je Ostoja bio istinski pionir nezavisnog komercijalnog i tabloidnog novinarstva u (S)RH, te jedan od producenata glazbene uspješnice u Njemačkoj (1979.), godinama je bio nezaposlen,ignoriran,zbačen u ‘kanalizaciju’ društvenog života,te zbog podcjenjivanja, nerazumijevanja i oholosti banaka,štedionica i naglo obogaćenih ‘poduzetnika’ u Hrvatskoj, nije mogao realizirati nijedan profitabilni program (primjerice: Projekt: Agencija za financiranje poduzetništva i upravljanja dugom gradjana / plusInvest, društvo za upravljanje fondovima/, Projekt: ‘Hrvatska Express!’, niskotroškovni dnevni infoid –INFormativni tabloID, čija je maketa u mnogim rubrikama služila kao premisa razvoju Jutarnjeg lista/, a Projekt:24sata je dokazao komercijalnost Projekta i to nakon devet godina od nastanka Hrvatske Express!., Projekte pokretanja farme mliječnih krava/ punionice izvorske vode - PREMIER brand, i dr.)
a. Na žalost, napisi Ivana Ostoje o potrebi uvedjenja slojevitosti kapitala, o potrebi razvoja,proizvodnje i izvoza medijskih proizvoda i usluga,poglavito online (s istim u svezi Ivan Ostoja je bio prvi s kolegom Marijom Merdžanom koji je napravio virtualnu glazbenu grupu na svijetu naziva ‘Tesla Girls’ koje su imali dva hita u tada relevantnoj www.mp3.com top listi – te bio suradnik u projektu pokretanja poduzetničke banke, državne banke i privatne banke -Banka malog poduzetništva), nisu ostavili nikakvog odjeka.
b. Obzirom da Ivan Ostoja nije imao materijalnih sredstava, tonuo je sve dublje. Radi kaosa u pravosudju, samo jedan mali detalj koji opisuje dubinu ukupne štete Ivana Ostoje: tijekom navedenog vremena nije smio voziti niti svoj auto Suzuki Swift.
c. Svaki od projekata Ivana Ostoje,od kojih su neki u svoje vrijeme bili odista komecijalno vizionarski, dokazao se u Hrvatskoj i svijetu (pr: EPH, internet glazbeni servisi za distribuciju glazbe s sustavima mikro i nano online plaćanja; profitabilnost komercijalnih banaka,kao i nepostojanje mikro/poduzetničkih banaka itd.), pa neka to bude platforma za spoznavanje profitabilnosti i provedbe ovog Provedbenog plana.
d. To je prva goodwill/skrivena vrijednost koja se može, a prema dosadašnjim presudama naknadama šteta, meritornim zakonima i propisima u Hrvatskoj, ustavnom tužbom radi šteta nastalih sporim radom sudova nedonošenjem presude u razumnom roku i dugotrajnosti postupka za jednostavna djela prevare i pljačke,treba se naplatiti šteta; isto se nakon tužbe može napraviti nagodbom s državom purem mirenja ili arbitraže, , a potraživanja Ivana Ostoje nakon podnesene tužbe za naknadu štete Republici Hrvatskoj, mogu se u dobroj vjeri ostvariti garancijama i sl. instrumentima.

GOODWILL / POČETNE VRIJEDNOSTI (2): HIT INDUSTRIA
G2.1.2 Ivan Ostoja i Marijo Merdžan:
Gatsby & Lauren Media Brand koji sadrži glazbeni katalog potencijalnih hit pjesama, produkciju pjesama, marketing projekata, izdavanja, izvoza: Portal za prodaju i distribuciju pjesama sadržaja s originalnim nano sustavimo za baplatu; Razvojna dob komercijalno isplativih igranih filmova za svjetsko tržište na engleskom jeziku; Maketa i plan provedbe internet i tiskovnih izdanja Hrvatska Express! i dr.) .
Ovoj Goodwill i početnoj vrijednosti pridonosi činjenica da je Ivan Ostoja aktivno sudjelovao u jednoj od najvećih mijena u povijesti glazbene industrije – prebacivanju na distribuciju i prodaju putem interneta.

GOODWILL / POČETNE VRIJEDNOSTI 3:
Visoku vrijednost ovog plana,odnosno entiteta koji izrastaju iz Plana, predstavljaju i inovativnosti koje će biti konkretizirane kroz projekte:
-mikrofinancije> uvodjenje, razvoj i adaptacija na postojeće uvjete, posebice u odnosu na kupovinu medijskih proizvoda putem interneta;
-financiranje kreativne industrije za izvoz (creative financing) > po modelu German Sounds AG-das Deutche Music Export Buero’ te drugih agencija (Bureau Export iz Francuske, Carribean Music Agency > agencije s cjelovitom paletom proizvoda i usluga i dr.,), kao i uvodjenja tzv. Business Angel investiranja u Hrvatsku, posebice za projekte u sjemenskoj ili početnoj dobi,
- globalno uporabljiva i komercijalna vrijednost projekata unutar programa Gatsby & Lauren Media branda za koji postoji više od 200 demo ideja za hit pjesme, više od 20 registriranih pjesama (koje su i jedan od kolaterala unutar okvirnog - obnavljajućeg kredita koji je predvidjen za ovaj projekt),
- know-how, znanje, korištenje opreme i anagažman izvodjača po povlaštenim cijenama,kontakti s potencijalnim distributerima i sl. ,

i druge.




Post je objavljen 03.10.2005. u 10:59 sati.