Sve je ostalo tišina ...

nedjelja, 11.05.2014.

I tako se ona probudila, probuđena mjestom na kojem je bila ležeći mirno a slika i rečenice nestale su.

no.428

Točno onoliko mlad koliko smije ušetao je nesvjestan kako mijenja atmosferu. Sve su ga gledale a bio je moj. Sve ono čega se bojim nestajalo je svakim pogledom kojeg mi je uputio i prevrnuo me cijelu iznutra.

Sve su ga one gledale i ja skupa sa njima a nijedna nije znala da je moj u trenu kada je izašao kroz vrata ne poimajući do kraja glasnoću svoje mlade bahate pojave i prtljao nešto po vratima dvorišta. Ta istina je bila tako moćna da sam drhtala.
Osjetila sam u tom trenu i njihovu energiju. Svaka od njih ga je poželjela.
Sve ih je pogledao ali samo je mene pogledao zaista i taj tren me ubio kada sam se probudila.

********

Biti prazan i pun u isto vrijeme.
Vrtjeti snove u glavi na javi.
Nemojte.

Sanjajte.
I točka.


11.05.2014. u 21:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Komedija je, ako tragediji dodamo vrijeme.

Art is the most intense mode of individualism that the world has known.





The right to appear ridiculous is something I hold dear. (Bono)

Svatko od nas stoji sam pod nebom proboden zrakom sunca a večer već je tu.





LUDA ŽENA

Neću pjevati pjesmu Maju
Ona treba biti vesela
Čekati ću do Novembra
I otpjevati pjesmu o sivilu

Čekati ću do Novembra
Jer to je moje vrijeme
Izaći ću u smrznuti mrak
I pjevati nalošije što znam

I svi ti mali ljudi
Zurit će u mene i reći
"Ovo je ona luda žena
Što nije željela pjevati Maju."