hot and powerful


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

rrepetitor@gmail.com
Click here to play Make-A-Word word game, and TRY to score better!

Moja Afrika


Orchestra Baobab

Femi Kuti

Antibalas Afrobeat Orchestra

Angelique Kidjo

Ali Farka Toure

Mali Music

Fela Kuti

Cesaria Evora

Issa Bagayogo

Afro Celt Sound System

Kokolo Ansamble


Linkovi
DAILY
Jahtica
Lara
Siboney
E-kuhinja
Mooshema
Rosemary
RedSandra


WEEKLY
Marisi

MOJBLOG
Makilica
Dr Ubipacijentić
Vanja

PAUZIRAJU:
5 digit disco
Ljuba iz Srbije
Direktor
Shandor
Ateh
Pelagija
Brandnew
Domaćica
Moix
Espadrila
Organizam
Pecista
Mandara

A NA OVE BLOG JOŠ ČEKA:
Harvardlija
Todor
Tetka Joka
Evil Sister
Zoka
Jhumpa Lahiri
Sofija Ranković Jezerce
Koja iz Discipline
Cane iz Partibrejkersa
Srđan Valjarević

22.11.2007., četvrtak

Uoči Dana zahvalnosti


I tako sam ja najozbiljnije zamišljala da ću da spremam pitu i kiflice za sutrašnji put dok se nisam mrtva umorna vratila s posla i shvatila nekoliko stvari:

- 2007. je i ja živim u Americi. To znači da sve može da se kupi u radnji i da će verovatno biti bolje nego bilo šta što ja smućkam. Osim plazma torte, naravno.

- Ako ličim na majku u licu i glavi, ne znači da treba tako i da se ponašam ponajviše zato što ja takve kiflice kakve pravi moja mama ne mogu proizvesti sve i da se prethodno pomolim Bogu i svim svetim. Pri tom, ja ni nemam decu, što da se mučim?

- Kad se Englezi ne plasiraju za nešto u fudbalu, ispadne opasna tragedija i usledi mnogo raznih analiza. Ovo sam shvatila isto kad sam došla s posla pa stavljam na spisak iako nema veze sa prve dve stavke. To, a i lepo je shvatiti tri stvari umesto dve. Dokazano radi. Ako nekog nešto treba da naučite, uvek idite na tri poente. Ili dve. Ali nikako četiri ili više, nema smisla.

Danas je Aranđelovdan po srpskom pravoslavnom kalendaru a takođe šesta godišnjica mog boravka u simpatičnom Los Anđelesu i, ako sam dosad imala nekih dilema, danas više nemam: dolazak ovde je samo napravio veliku pometnju i haos u životu mome a i još nekih ljudi, bio je posledica nepromišljene, bandoglave odluke, i mogu sad samo da se slikam za uspomenu pošto sam tako majstorski zeznula stvar. Ali šta je tu je, nije sve tako crno, sutra ujutro pravac Yosemite a potom i San Francisko (omg, omg, kako me sama ta misao usrećuje), bez kiflica i domaće pite ali sa nekim sendvičima koje odoh sad da napravim na brzinu. Imam neke super fensi plastične kutije za sendviče sa nekim zelenoplavim gelom po dnu, pa se to sve gurne u zamrzivač i onda ta činija-kutija bude hladna kao mini frižider. To je neka napredna tehnologija.

Dakle danas je Aranđelovdan, sutra Dan zahvalnosti, a prekosutra Crni petak. To je dan kad se u Americi najviše kupuje. Radnje se otvaraju u 4 sata ujutro. Pročitajte to još jednom - 4 sata ujutro as in pre zore, pre nego što svane. Black Friday. Dan koji pokazjue kako stvari stoje u zemlji i koliko će se robe prodati. Mnogo važno. Make it or break it za trgovinsku branšu. Ja ću za to vreme odmeravati džinovske sekvoje. Slikaću ih. Sa sobom nosim torbu prepunu kojekakvih neophodnih kozmetičkih proizvoda, foto aparat i kompjuter. Meni kuća ne treba.

Ta-ta.


- 08:24 - Skuvali ste ribe, gotovo je (9) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #

17.11.2007., subota

Speedminton. O-mg


To vam je moj novi najomiljeniji sport. Kao badminton samo sa reketima kao za tenis, ali manjim i lakšim, i sa 'lopticom', znate onom raketicom, koja... svetli u mraku! Verujete li vi to? Ima štapić koji se prvo onako kao prelomi po sredini dok nešto ne kvrcne pa se po njemu razlije neon (?), onda se taj štapić (malo zagleda i malo mu se divi) gurne u prorez na 'loptici' i ona svetli pa može da se igra u mraku! Savršen kardio a da za promenu nije smrtno dosadno.

Inače, ta 'loptica' se na engelskom kaže shuttlecock ali pošto to Amerikancima izgleda zvuči bezobrazno u mom kompletu za spidminton se zove 'speeder'. Može da se kaže i samo shuttle ili birdie. A kako se kaže na srpskom/hrvatskom nemam pojma. Ja sam to zvala raketica.

Spidminton je zakon. Uvek nešto kao hoću da vežbam, idem na trčanje, ovo-ono, sve da bih mogla na miru da jedem nutelu koliko hoću a da me posle ne grize savest, ali ništa mi nije išlo iz razloga što mi je uglavnom mnogo dosadno dok 'vežbam' i baš ne volim da se tresem i pomeram ili nedajbože znojim. Ali spidminton volim. I nutelu volim. Da li je mojim problemima došao kraj? Hoće li se smanjiti moje butine? Omg, jedva čekam nastavak!

Kad smo već kod hrane, probala sam, kolač od bundeve, tzv. pumpkin pie, nije loš. Samo sam probala u nekoj radnji gde su delili male komadiće, onako, okej je. Takođe sam se zatekla u nekoj čudnoj radnjici koja se zove Taškent i u kojoj niko, ama baš niko, ne govori engleski, a ima neke razne hrane, uglavnom fenomenalne.

Baš sam srećna! Zbog spidmintona. Stvari koje svetle u mraku su po pravilu zanimljive. I čine čoveka srećnim. Moje skromno mišljenje.

- 07:47 - Skuvali ste ribe, gotovo je (17) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #

07.11.2007., srijeda

Seko, ćao!


Moj najnoviji omiljeni šou je Dancing With The Stars, a kako radim preko puta CBS studija (gde se DWTS snima, za vas jade daleko od Holivuda) tako su mi neki od densera klijenti. Tj. ne neki već samo jedna plesačica a i ona je već eliminisana, ali ipak, smatram to novim uzletiom u karijeri.

Ovo pišem samo da udovoljim seki koja voli da vidi novi post na mom blogu. Seka je nekad imala zanimljiv pogled na engleski jezik a posebno čari i misterije spelovanja odnosno izgovora nekih reči. Sad stvari stoje mnogo bolje a i kome je još stalo do formalnosti i dosadnog jezičkog čistunstva, posebno u jednoj šarolikoj, multikulturalnoj sredini (oh multikulturalno, kakva reč, kakav monsturm!) kakva je npr. L.A. Par example, piše mi neko rođen ovde, išao u škole i sve: "I love it here, people are great, my new place is great (all be it expensive)..." Živi čovek u prošlosti. A tek formular ostavljen na mom stolu, pod 'job position' piše vidio addadar. Imate li predstavu šta je addadar? Plod ukrajinske maštovitosti, eto šta. A sasvim u skladu sa jezikom u kom je king nekad bio cyning.

Eto umorih se a nisam ni pomenula predstojeći put (destination Yosemite!), štrajk pisaca (holivudskih, ne pravih), najnoviji blam u vidu nice-to-meet-you-we-already-met-twice ni još mnogo toga. Oh well, drugi put. Ta-ta.

- 06:40 - Skuvali ste ribe, gotovo je (14) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #