< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




u are my saviour, my failoure

ok, sada kada je apokalypsa pročitala ovaj prošli post smatram dae vrijeme da i ovaj dio objavim…
ovo što ćete sada čitati trebalo je biti dio prošlog posta, ali kada sam pisala jednostavno sam shvatila da je previše… jer ipak 13 godina poznanstva i prijateljstva nie moguće sažeti u nekoliko rečenica…
iako mi važnu ulogu u životu igraju mnoge osobe poput pumpkina, blondie, andy i teje… jedna osoba će zauvijek imati onu najvažniju ulogu…
bilo je svega … stvarno s njom sam si bila i dobra i nismo razgovarale, nismo se neko vrijeme ni registrirale… ali apokalypsa pravim imenom paula zauvijek će ostati uz šalaticu moj mali osobni spasitelj…
šalata mi je bila utjeha u mnogim trenucima, ali nikada kao paula… pomogla mi je onda kada su mi svi okrenuli leđa, vjerovala je u mene kada nitko drugi nije, poticala me da se prepustim… ljubavi, životu, sreći…
mirno i iskreno mogu reći da me srce boli kada ju vidim bez sjaja… pritisnule su ju sjene i ljudi koji ju ne shvaćaju… a ja ne mogu biti uz nju, ne znam kako da joj budem podrška i utjeha na način na koji je ona godinama bila meni…
ona i njezina sestra su jedine osobe u ovom prokletom mjestu koje mogu nazvati u svako doba i znati da će me saslušati i nastojati srediti tu kašu koja je u mojoj glavi…

ovaj cijeli post posvećen je na kraju apokalypsi… najposebnijoj osobom koja stoji uz mene već 13 godina.. nadam se da će i nastaviti…


10.09.2008. u 19:06

| Comments (9) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.