od sada pa nadalje...

četvrtak, 31.01.2008.

Zašto za vikend ići vanka?

Baš sam neki dan sreo jednog frenda. I uz ono usputno kako si i što ima saznam da za vikend ide sa par ljudi u Veneziu. Lijepo, nije niti puno platio, tri dana 1000 kuna, sa smještajem i svim obilascima. I ja si mislim, lijepo je vani, imaju povijesti, lijepih stvari za vidjeti. Ali malo malo, pogotovo u zadnje vrijeme, čitamo u stranim medijima da smo top destinacije za odmor, ponajviše more ali se i spominje kopno.
Tako se u meni rodila želja za putovanjem koju sam podjelio sa cimerom. I on bi putovao, u Beč. Odem ja na net i potražim neke jeftinije trodnevne destinacije. Ima more toga, i svi mladi željni zabave lete vanka, ali sad ide pitanje iz naslova; Zašto za vikend ići vanka?
Zašto kada Hrvatska ima bogatu povijest koja je ostavila tragove do dana današnjega i prekrasnu prirodu, gostoprimiva sela, jedinstvenu floru i faunu i ruku na srce i dobar noćni život, jer ipak bitna je ekipa... I nagrecali cimer i ja 2000 tisuće kuna iz crnih fondova za putovanje i dužnost o odlučivanju gdje ćemo padne meni na pleća...
A ja ne želim van. Tako da sam osmislio jedan odličan "road trip". Autom po Slavoniji i Baranji, nema boljeg provoda nego provesti vikend u autu i uživati u prirodi, povijesti i domaćim specijalitatima...
Polazak je naravno iz rodnih Vinkovaca pravo za Bilje kod Osijeka. Osim što planiramo obići barkona zdanja planiramo ući i u Kopački rit. Taj park prirode je jedinstveno naplavno područje u Europi i dom je ogromnom broju ptičjih vrsta.
Nakon Bilja i Kopačkog rita put nas vodi u Kneževe Vinograde. Tamo planiramo kušati fina vina i baranjske specijalitete te obići originalne stare podrume. Nakon Vinograda odlazimo za Beli Manastir. Želimo obići sam grad te obližnje arheološke lokalitete. Nakon Manastira put nas vodi kroz Belišće u Valpovo. Od tamo ćemo, nakon obilaska dvorca i katakombi, otići do Meštrovićeve galerije u Našicama. Nakon našica putujemo za Orahovicu obići PP Papuk... Na papuku treba obići i par ruševina srednjovijekovnih gradova. Put nas dalje vodi kroz Kutjevo, Veliku, Požegu, Orljavac, Pakrac, Daruvar, Voćin, Viroviticu, Garešnicu, Kutinu, pa u Lonjsko polje. Nazad u Vinkovce putujemo posavinom...
Da sad ne nabrajam u tri dana, znači za vikend, četiri osobe u jednom autu za 2000 kuna se mogu odlično provesti i puno toga obići, vidjeti, okusiti i doživjeti.
Pošto sada nemamo vremena za taj put odgodili smo ga za prvi vikend u svibnju a u veljači idemo u obilazak Zagorja i Međimurja; "Road trip 2 - zagorski bregi".
U svakom slučaju, ako ima tko zainteresiran za takav put neka se javi, mail znate...

31.01.2008. u 13:25 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni

e-mail - lian@net.hr - MSN


linkovi...
Tedica
Moja najdraža
Beauxarts
B.essa
Teeja
Zvončica
Franc
Pjesnik Janko



Prema jednoj legendi postoji ptica koja pjeva samo jednom u svom zivotu,
ljepse nego bilo koji stvor na ovom zemlji.
Od trenutka kad napusti gnijezdo ta ptica trazi trnovito drvo i nema mira dok ga nepronadje.
Uvuce se medju njegove divlje isprepletene grane i pjevajuci nabode svoje tijelo na najduzi i najostriji trn.
Dok umire njen bol prerasta u pjesmu daleko ljepsu od pjesme seve ili slavuja.
Cjena te predivne pjesme je zivot, ali citav svjet zastaje da slusa, a Bog na nebu se osmjehuje.
Jer ono najbolje sto postoji, moze se dobiti samo po cijenu velike boli ....

Moj DNA u slikama


Za mene je poklon:
Image Hosted by ImageShack.us


Gušti su:
Image Hosted by ImageShack.us


Užitak je:
Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je:
Image Hosted by ImageShack.us


Sloboda je:
Image Hosted by ImageShack.us


Prijateljstvo je:
Image Hosted by ImageShack.us


Umjetnost je:
Image Hosted by ImageShack.us