Osveta je slatka - srića - Blog.hr

srića

10.07.2007., utorak

Osveta je slatka

„E čuti će me!“ kažem ja u bijesu prijatelju za kavom a on će meni na to „Prevelika si ti dobrica da bi to nekome rekla u lice.“.
Dobro, teška sam dobrica, priznajem; ponekad sam zabrinuta za ljude koji me se i ne sijete, no, ipak svatko ima neki granicu izdržljivosti, tolerancije. Kad je ta granica prijeđena, ego nam je strašno uzdrman i tada smo spremni na neke korake koji baš i nisu u našem stilu.

Slučaj #1 – „oštećeni živci“
Dobila vlasnica bloga zadatak da kupi pet litara stanovitog vina. Stoji ona u trgovačkom centru i traži taj naslov no pogled joj zaklanja žena crvenog lica, kao da je već slistila preko-nekoliko litra alkohola. Stoji ona, divi se svim tim bocama…. A ja kipim…. Zauzela ženska sav teritorij.
Konačno nađoh vino, smjer: blagajna. Opet ona. Žuri joj se, puše, ne zna u koji bi red stala… Na kraju, od sline gužve i brzine ja već sve spakirala, sjela u auto i krenula no u tom trenu vidim nju kako izlazi prema parkingu. Stane mačka (dakle, ja), svirnem, isplazim jezik i počnem se smijati kao luđakinja…..
Dobrica? Ja?

Slučaj #2 – „povrijeđen ego“
Jana je flertovala sa poslovnim kolegom, bilo je iskri ali nikada istodobno pa je, na kraju, kolega vikend proveo u Beču sa drugom kolegicom a Jana je ostala, da prostite, posrana ali ne i bez ideje za osveticom….
Nakon konzultacija odluka je donešena – parafinsko ulje (ili ti ulje za otvaranje crijeva). Par dana nakon što se dotični vratio iz Beča, parafinsko ulje nakapano je u juice a bome je i toaletni papir bio je sakriven….

Vrag čuči u svima nama, vrag nikada ne spava… burninmad

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.