subota, 21.01.2006.

Koji je smisao života??? Opet ja filozofiram...

Koji je smisao života? Zašto ja živim? Kako sam nastala(mislim...znam da su me tata i mama napravili...ali...idemo u malo dublje vode)...Zašto ja postojim? To su neka od brojnih pitanja koja si postavljamo kad smo zbedirani...većinom...kaj ne? Svaki put kad te netko raživcira,uvijek nekamo sjedneš...zaplačeš i duboko u sebi poželiš da se nikad nisi ni rodio...Svi mi kažu da sam se u zadnje vrijeme jako,ali jakoooo promijenila...možda jesam,možda ne...ima i razlog zašto se jesam...al nitko ga nezna...svi me lagano počnu živcirati...JEBEŠ PRIJATELJE!!! Pogotovo one koji su uvijek uz tebe...jer oni te najprije odjebu...barem je kod mene tak bilo...tražila sam pomoć...nitko mi nije htio pomoći,a dok nekom treba moja pomoć...uvijek sam tu...kak je moja frendica napisala-citiram: "...Nelica bi za sve nas(misli se na društvo) srce rasjekla..."al nekima ni moje prijateljstvo nije dovoljno...jedina cura koja me utješila kad mi je fakat bilo onak loše,bila je Tamara Kalinić...e sad,neki ju poznaju,neki ne...nikad nisam imala neko mišljenje o njoj,al cura je fakat super...al je u bedu već 5 mj.baš ko i ja...neću sad razloge njene reći...al kad sam nekog najviše trebala,ona je bila tu...ONA!!! A ne Violeta,koja mi je bila najbolja ni itko drugi,nego Tamara koja mi nikad nije čak ni frendica bila...evo kaj su frendovi onda...SMISAO ŽIVOTA JE ŽIVJETI ZA SMRT!!! To je moje mišljenje...Jer cijeli život samo ljenčariš,bediraš se do 20-nekoje...i onda ti počne život,al začas se oženiš,dobiš djecu,postaješ star i umreš...kak jadno...kažu da je pubertetsko doba najljepše...možda je i slažem se s tim...al u tom dobu kad bi se treali najviše zabavljat.onda mi moramo u školu...u srednjoj se moraš učit ko neznam kaj...al dobro,i to se treba preživjet...koji je najviši cilj koji možemo postići u životu??? Evo...Neznam fakat kaj da velim,samo hoću reć da bu ovaj cijeli svijet jednog dana otišel kvragu...svi ga uništavaju...ljudi su gorši od životinja...svi gledaju kak bu kome ko bolje napakostil...svi su postali egoistični...u kaj se pretvaramo? Od čega smo nastali??? Kak je nastala zemlja? Jer postojao Isus i hoće li se vratiti da spasi Zemlju? Hoćemo li ga mi opet razapeti? Hoće li mu tko vjerovat? Možda je Bog među nama? Šta je Bog? Da li on uopće postoji? Sva ta pitanja su najveći kisteriji ove Zemlje,koje nitko nikad neće otkriti...možda u nekoj daljoj budućnosti...samo hoću reć,da kako god se mi trudili izmijeniti sudbinu...nikad nećemo moći pobjeći smrti...Jer mi živimo za smrt i smrt nas željno čeka s vilicom i nožom u ruci i još se k tome oblizava i lupa s priborom za jelo po stolu vičući: ŽELIM VAS!!!! BWUAHAHAHAHAHA....ok,možda sam malo pretjerala...idem sad...pozdraf...ove dvije pjesme me najviše opisuju...

Metallica-Fade to black

Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things not what they used to be Missing one inside of me
Deadly loss this cant be real
Cannot stand this hell i feel
Emptiness is filling me To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me but now, hes gone

No one but me can save myself, but its too late
Now i cant think, think why i should even try

Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now i will just say goodbye
Goodbye


Image hosting by TinyPic


One

I can't remember anything
Can't tell if this is true or dream
Deep down inside i feel to scream
This terrible silence stops me

Now that the war is through with me
I'm waking up i can not see
That there is not much left of me
Nothing is real but pain now

Hold my breath as i wish for death
Oh please god,wake me

Back in the womb its much too real
In pumps life that i must feel
But can't look forward to reveal
Look to the time when i'll live

Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me

Hold my breath as i wish for death
Oh please god,wake me
Now the world is gone i'm just one
Oh god,help me hold my breath as i wish for death
Oh please god help me

Darkness imprisoning me
All that i see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell

Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell

| 17:26 | Komentiraj (48) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Bolje da me mrze zbog onog što jesam,nego da me vole zbog onog što nisam!!! - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




NIGHTWISH
SLIPKNOT
RHCP-Cro
Metal-goth
RHCP-američka
ČMAR

Anjuška
Patricija
Kanađanka
Polo
Zombijka
Dijančika
Black Rose
Twep
Mala Rokerica
Dunja
Raven
Hollow dreams
Kaiowas
Wait and Bleed
Hillel Slovak
Metalac 666
Another frishki metalac
Siman-Kc
Ema


Kljiknite na ovaj kviz i riješite ga obavezno!!!!!!!!
I WONNA STEAL YOUR SOUL...GIVE IT TO MEEEE...!!!!!



Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com

Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com
Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Myspace Graphics




Myspace Graphics


GADNE POSLJEDICE AKO KLIKNEŠ OVDJE!!!
Upravo slušate: Nymphetamine Fix - Cradle of filth






Naj pjesme:

Blue Orchid,Seven nation army(The white stripes

Sentimental journey(Flogging Molly)

The straight,Hardon for war,Freak momma,
Touch me,i'm sick(Mudhoney)

Enterfaith,Seek n strike,Prophecy(Soulfly)

Shit Storm(Melvins)

Song 2(Blur)

Panasonic youth,43 percent burn
(Dillinger Escape Plan)

Zombie(The Cranberries)

Atwa,BYOB,Toxicity,Chop suey,
Aerials,Question,Spiders (System of a down)

One,Nothing else matters,
The unforgiven,Master of puppets,
Fade to black,One,Loverman (Metallica)

Do Nothing-Bitchslap,slipknot,
duality,
wait and bleed,7426700007,
opium of the people (Slipknot)

Blood sugar sex magik,out in L.A.,
Dosed,By The way,Californication,
Otherside,Scartissue,
get up and jump...sve uglavnom
(RED HOT CHILI PEPPERS 4EVER)

Don't cry,Sweet child o' mine,
Don't damn me,November rain
Knock on heaven's door,
Paradise city (Guns n' roses)

Keine lust,Ohne dich (Rammstein)

Power,Mission Motherland (Helloween)

Fear of the dark (Iron Maiden)

The only (Static x)

Freak on a leash (Korn)

Sve od Nirvane

Dig,Determined (Mudvayne)

Floods,Hollow,Planet Caravan,
Suicide note,Cemetery gates,
25 years (Pantera)

Light my fire,
riders on the storm (The Doors)

Fundamentally loathsome,Tainted Love (Marilyn Manson)

Just one fix,No W,Burning Inside (Ministry)

Pussy eater,doctor's tune,
una morbida muchacha (Overflow)

Love to hate (Slayer)

Jail (Down)

Killing in the name (Rage against the machine)

Untitled (Deftones)

Lobotomy (Sepultura)















');
document.writeln('');



www.lyricsdownload.com

CURRENT MOON
lunar phases


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Free Hit Counters
Free Hit Counters













');
document.writeln('');



www.lyricsdownload.com