pegyial

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vaš stav Uklj/Isklj

Opis bloga
Za sve u braku, koji ne žive u mraku, ali ponekad padne mrak na oči.

e-mail: pegyial@post.t-com.hr










www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Eto i taj Box






Linkovi
Blog.hr

Republika Vinkovci

Poznate slavonke
i slavonci


tajpvrajter - legenda

pokušaj pisanja

bacaiva

penellope.blog.hr

kenguur.blog.hr

barinic.blog.hr

Poznate riječanke, riječani i ostali pridruženi krajevi

mama2
paterluka.blog.hr

barba.blog.hr
kraljicatrotoara.blog.hr

Nama korisni linkovi i savijeti
Tutorijali za sve i svašta - IZVRSNO

Super stvari za blog

Discover what research has already been done for YOUR family tree at OneGreatFamily

03.05.2006., srijeda

Jedno nenormalno normalno jutro

Kod nas je noćas jako grmilo. U 4 sata ujutro probudio me jaki prasak. U prvi tren onako snen nisam shvatio šta je. Da li je princeza pala? Gdje je Pegy? Šta je to lupilo? Nakon nekoliko minuta zasvijetlila je munja. Nakon par sekundi prasak i tutnjava u daljini. Ponovno munja i prasak. Već sam bio dosta budan. Princeza je spavala. I ja sam se okrenuo na drugu stranu i zaspao.

Svanulo je. Pogledao sam na sat i vidio da je 6 sati. Imam još 20 minuta. Princeza se meškoljila. Dao sam joj dudu. Leškario sam u krevetu i čekao sat da zazvoni. Kada je sat zazvonio, ustao sam iz kreveta i princeza je razvukla svoj osmijeh i počela mahati ručicama. Dok sam otišao na wc urlala je punim plućima. Uzeo sam je u ruke i probudio Pegy. Stavio sam Princezu u stolicu i pristavio kavu, i stavio bočicu u mikorovalnu. Prije Pegy u sobu je ušao Nasljednik. Tlak mi je već bio veći od opertivnog. Ušla je Pegy u sobu sa još većim tlakom od operativnog. Napravio sam bočicu, Pegy je zakuhala kavu. Morao sam na wc.

Nastavak poslije
- 15:25 - Vaš stav (4) - Isprintaj - #