Panonski Utd.

subota, 12.12.2009.

Ne daj da bude slucajno

Stigle su me godine iz filmova. Na televiziji Povratak u buducnost 2 i godina 2015. Auti lete zrakom i sve je nekako supersonicno. Buducnost koja je osamdesete djelovala udaljenije od Marsa, u ritmu ponedjeljak - petak došuljala se u "danas". A mi još uvijek pred zimu mijenjamo gume i trazimo one koje najbolje prijanjaju na cestu. Vozimo se na naftu i ratujemo. Dobro, ja i moj komsija trenutno ne, ali u svijetu zlo radi velike derneke.

I kao da je netko namjerno urusio svijet koji sam sa deset i pol gradio tako u detalje. Nema bas nista senzacionalno u ovoj nasoj buducnosti osim sto su dva americka strebera izmislila fejsbuk da mogu usisati sve ljude iz proslih zivota i istresti ih na jednu hrpu, kao s namjerom iscupane iz jedne tocke vremena. I tu smo na na tom kupu raznih likova u buducnosti bez svemirskih odijela i mlaznog pogona na nasim iskreditiranim autima.

Život je čudna biljka i ne daj baš nikad da bude slučajno.

javascript: void(0);" onclick="this.target = ''; alert('Autor je zabranio komentiranje ovog posta.'); u 13:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats