ze POSLJEDNJA 4 DANA: - WHERE THE CURTAINS FALL! - Blog.hr

WHERE THE CURTAINS FALL!

29.05.2005., nedjelja

POSLJEDNJA 4 DANA:

Iako sam, ajmo reci, zapao u krizu sto se tice pisanja postova, konacno se nesto vrijedno zapisivanja dogadalo.. Vidim da neki ljudovi takoder posustaju. Svaka cast loli za fotke.
No dakle, norijada, maturalna vecera.......... i sad jos i tulum, lijepo mi to nastavljamo tradicionalna opijanja. A tek se bude jos islo na olivera.
U srijedu su moji otisli na more (danas navecer se vracaju, smrc) tako da sam bio ovih dana solo doma. Samo sam nesto slabo bio doma.. u srijedu popodne me zvrcnula sara da odemo na hladno pivo. I ko za kurac smo se pokupili. Puna dvorana ljudi i prevruće za zivjeti, ali dao sam tih 80kn SAMO ZA TAJ OSJECAJ!!! Bilo je supac, pivica- pljugica i tako jedno dvaput i dobro je. Jedino mi je zao kaj se nisam vidio s tajanom.
U cetvrtak popodne smo se primili pospremanja kuce. Sve je sara lijepo slozila, ali sad nemam pojma di je kaj i to me ubija u pojam. Zato cu morat jos nesto preslagivati.
Petak. Mjesto radnje: rakitje, dom ivane zadro. Radnja: cuganje i rostiljanje + jos stosta. Neki su se zalili da im je ko na sprovodu, al' ja sam si fino popio i bilo mi je sve ravno. Flax, morali budemo ponovit dorucak. Cure su se zajele. Iiiiiiijjoojj , sad sam se sjeti nekoliko dobrih reli voznji tog dana i noci, hehe! Oces utrke marka i marsica, voznju po martinu stos, furka na benzinsku po ugljen i povratak,odlazak po cugu, voznja po parkingu king crossa....hehehe imamo jebene srece kaj nije bilo nigdje murije.
Subota: samo 2 bijedna sata spavanja, rastrganost glave i srca, jedna stara spoznaja spoznata na novi i jos bolniji nacin I STERAM OVU SUBOTU U TRI PI... MA......, STERAM JU U KU..., I 'BEM JOJ SVE PO SPISKU!!! A i Sari. Jebem ju, kaj ja przivljavam zbog nje!
Kaj bude danas, neznam! Znam da se hocu naspavati. Optimist ili pesimist? To me sad muci. Kako uci u novi dan? Oboje ima svoje prednosti. No o tom potom.
E sad sam miran. SVIMA zelim laku noc!

- 00:57 - Slobodno reci (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje će padati zavijese i vela tajne. Ma bolje rečeno: muke i razmisljanja jedne plavuse!

Linkovi

Said, if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you wanna buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)
And if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you'd like buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)

pokupljena fora:



How to make an overlord
Ingredients:

3 parts pride

3 parts silliness

3 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!