ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

05.11.2005., subota

Smrt monitora (ili ne?)

Prva stvar koju sam primjetil danas kad sam sjel za kompjutor bila je čudna boja u donjem desnom čošku ekrana. Sestra je prije mene bila na kompu i odma sam ju napal: "Jel si se igrala s kakvim magnetima blizu monitora?" Nije, veli. Krasno! Da vam objasnim, monitor je 3 godine stara kanta koja je u svoje vrijeme bila dno ponude (15'' DTK sa max. refresh rate-om od 60Hz!) i pokušavam nabaviti bolji već duže vrijeme. Budući da stara gamad nema čak ni onaj "Refresh" gumb (znate onaj koji vam sliku malo strese i poništi djelovanje magneta) moral sam zgasit monitor na jedno sat-dva. U nadi palim komp ali situacija ista: umjesto čiste plave boje ja imam prijelaz od zelene do ljubičaste! Krasno, mislim si, ajde sad još odapni kad ja nemam love za drugi. Bil sam zbog toga u kurcu cijeli dan. I evo, sad prije 5 minuta krenem pisat post da se izjadam i trknem s rukom subwoofer (Creative-ovo čudovište od 17W RMS, nemojte da vas mali broj zavara, razvaljuje) i slika se promjeni! Pa jebem li ja sebe mutavog! Prva stvar koje se sjetim je magnet, a zadnja da i u zvučniku imam magnet! I to veliki! E, jesam biser...

Nego, koji je kurac to s ljudima i vremenom? U smislu klime, ne tik-tak. Danas me stara zaduži da pogledam kaj je s antenom na tavanu jer je u njezinoj sobi slika na TV-u u kurcu. I dok sam se bezvoljno tukel s lojtrama dugima 4 metra (jel moram napomenut da sam to delal u prostoru dugom 2 metra? Valjda nemoram) razmišljam. Ono, kužim kad je vani sunčina, vruće i veliki tlak nikome se ništ ne radi. Ali zakaj je tak i kad tlak padne? Kaj, fali nam kojih 100 kila iz atmosfere koje nas ne lupaju po glavi? Čudna smo mi bića majke mi.

Ljudi, neznam kak je s vama ali meni se spava cijeli dan. Idem se ja u krevet izvalit. Pozdrav.
- 22:59 - Enter the Vrapće (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)