body {background-image: url(http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg); }

pas de deux

utorak, 29.05.2007.

Pogled prema vratima...


VERS

energija...strast...snaga...izbor...život...

...LJUBAV...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Danas su moje Kraljice odlučile pokazati ljudima kako se živi i voli i pleše...
Naša predstava otvara srca...
Ruši zidove...


Došla sam malo ranije...kako bih provela malo vremena sama...prošetala se scenom,hodnicima,stubištima...
Potražila sam te na našem mjestu,ali nije te bilo...
Nema veze.
U garderobi u podrumu,miris koji podsjeća na nas dvoje...


Tren prije početka,neplanirano sam se,izazvana slučajnom situacijom,našla na mjestu gdje u tom trenutku nisam trebala biti...

...i vidjela sam te kako ulaziš u gledalište...


Image Hosted by ImageShack.us


U TOM TRENUTKU DOBILA SAM KRILA!!!


- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg