.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Razasuti osjećaji bića zarobljenog u vremenu

I want to be remebered as the girl who always smile even when her heart is broken...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Vrijedni svakog trenutka.. svakog posjeta.. Nezamjenjivi..
NAJDRAŽA MOJA PRIJATELJICA
mIa LaRiTa
PrOrOk
DrEaM mAkEr
PeTrA
SuN ligHt
RiBiCa
njEgOvA mAlEnA
JuSt SmIlE
PlAvOoKa
4_the_fun_of_it
MaLa BrInEtA
Ah LjUbAv...
I nEeD lOvE
enn@
IvAnA

nedjelja, 24.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31
snage mi noćas treba
Lik samoće iz mraka me vreba
Uspomene što imah ih s tobom
Učinile su moju dušu robom
Iz mojih očiju ne nestaješ
Svjetlom jednimim gorjeti ne prestaješ
Uzalud sve je sad
Ljubav moja doživjela je pad
Sve što si bio u mom životu
Nosio si jednom radost i dobrotu
Daleko je to sve
U svoje ne vjerujem više sne
I ovo oproštaj je moj
Na kaputu mome zašiveni kroj
Sretan i dalje budi bez mene
Što ću ti ja, srce što za tobom vene
Pomirit se s tim nekako moram
Po slikama prošlosti neću da više kopam
Zbogom sada ovo je zauvijek
Prilka za naš ne postoji ni za cio vijek




Hvala vam prijatelji dragi moji blogeri.. odmaram se ovim mjesec i pol, malo više.. i ostavljam ovja blog po strani.. nedostajat ćete mi veoma jer ovaj blog postao je dio mene.. ne brinite neću vas zaboraviti.. želim da budete sretni u ovim danima što su vam darovani i da prepoznate svoju sreću jer ni ne slutite da vam je nadomak ruke.. "prijatelja" svog izgubila sam za sva vremena i ovo je vrijeme oporavka da se pomirim s time.. hvala vam šta ste bili uz mene.. zagrljaj vam šaljem i poljubac.. u mislilma s vama najdraži moji kiss



| - 00:55 - ...you haven't learned a thing.... (57) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.