Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 23.10.2014.

Zabluda...



Mesec je u znaku škorpije,
to je njeno vreme.
Sve su posle bile kopije,
bezbojne i neme.

Kada zamislim njen lik
na tren pretrnem.
U pogledima tražim obrise
koji na nju liče.

Glavom protiv srca borim se,
al' na kraju priče,
srce proda stari trik,
pa se otrgnem…

I odlutam,
putevima nekih davnih dana.
To magija je bila, naborna svila,
na njenim grudima.

A ljudima...
skrivam se i ne pričam o tom,
jer kako da im objasnim
mada tuđa moja si,
još se hranim istom zabludom....



.....


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 17.10.2014.

...'ko bi reka!?



Vidija sam priko oka da je Joke spustija novine na kolina, a poznajuc ga godinama bija sam siguran da ce me on sad garant nesta pitat, jer mu nesta miljun na sto nije jasno.
Proslo je cilih 10 sekundi, kad ce on meni:
…Pajdo!?
…ae!?
…jebate, evo sad sam procita u novinama da se u nas potrosi tona toaletnog papira po glavi stanovnika!
…'ko bi reka, a sta ti nije jasno!???


… ma nije mi jasno zasto po glavi? zubo

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.10.2014.

OVO...!



Odlozim novine na kolina i „zablesim“ u plafon jer mi se parilo da imam ideju za novu pricu, kad me Tonci koji je sidija do mene povuce za rukav.
...ejjjj Pajdo, sta ti je???
...e jebi se, sad si me zajeba!!!
...kako mislis zajeba???
...pa lipo, omeja si me u razmisljanju!!!
...pa boga ti draga, promislija sam da te nije mozda slagiralo kad onako blejis u plafon.
...ma je vraga...taman mi je padala na pamet ideja za novu pricu, a ti si me onda prikinija i sad vise nemam pojma sta je to bilo!!!
...ahaaaaaa, a tebi ka' triba nekakva dobra tema za pricu!?
...pa je, oces rec da ti imas kakvu!???
...nemam pojma, ali mi se ucinilo da bi ti OVO mogla biti dobra prica!...onako, bas kratka i sazeta!!!
...mislis samo OVO da napisem???


...aha!!!
...ma sranje, pa nista nisan napisa!!!
...e pa sta, al' triba bit sta posebna napisano da bi ljudi citali!?
...paaaa, dobro ti i govoris... bitno je da ima bar nesta teksta!!!
...eto, onda cica mica…gotova ti je prica!!!
...aj' dobro, al' OVO je na tvoju dusu!!!
...ok, samo ces mi rec kakvi su bili komentari!
...OK! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.10.2014.

Mladi kumpiri...!



Sta covik stariji to mu odlazak na pazar postaje sve normalniji i skoro pa mu bude ka' neka obaveza kad ujutro izadjes vanka.
…e onda prvo ka' nekim magnetom „letis“ na onu veliku oglasnu plocu da vidis ima li kakvi novi dogadjaj u gradu, pa 'ko je bozeme'prosti umra, pa ko' sta prodaje i tako to, a onda malo prosetas do peskarije da vidis sta ima kupit lipoga od ribe i da cujes najnovije ribarske price, da bi na kraju pri odlasku proseta izmedju banaka sa zelenjavom.
I tako jutros vracam se sa dnevne „inventure“ sa pazara i skuzim isprid mene mladu damu kako „misa“ guzom u visokin stiklicama i minici izmedju banaka. Pribacila priko ledja neku torbicu i u ruci kesu za spizu, pa obilazi banke ka' da nesta trazi…


…svaki cas digne ocale na vrh glave, pa se laganini naguzi na izlozenu robu, a meni bas melem za oci, srce odma pocme trokirat da ne kazem sta drugo, pa pocmem i ja instinktivno zastajkivat iza nje ka' fol i ja „trazim“ nesta za kupit…'ko ga jebe, samo neka je ona isprid mene…zbog „panorame“!
E sad da ne ispadne covik blesav u tom zastajkivanju, moram sam i ja ka' fol gledat sta cu kupit i u jednom momentu dok sam gleda u krumpire upita me prodavacica;
…sjor, 'ocete kupit kumpira…vricica od 10 kila samo 25 kuna?!
Jebat ga, zatekla me gospođa u situaciji, mora sam na brzinu u tom „kosmaru“ od guze, noga i kumpira nesta pametno rec', pa mi izleti ka' iz topa:
…a jesu li mladi???
…naravski da su mladi, odgovori prodavacica…s njima dobijete i diciji doplatak...!!!
Zavarija sam od smija, pa pokusavajuci „spasiti“ stvar upitan:
…a jesu bar domaci?
Gleda me ona sa smjeskom, nakrivi glavu i rece:…da, daaaa, od babe iz Spanjolske!!!
Smijuc joj se bacim pogled da vidim di mi je sad ona zgodnica, al' nje vise nije bilo na vidiku…
…'bem ti mlade k'umpire!!!...lanem u sebi i pade mi na pamet da mi ovo nije prvi post o mladim krumpirima…hmmmm nije to bez razloga, ima nesta u tim mladim krumpirima!!! thumbup

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker