Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 08.08.2011.

...sve za "biznis"!

...DJ PIMP-DJEVOJKE U LJETNIM HALJINAMA

K'vragu, ovi ce me „Svicarac“ utuc do temelja!!!...ljut ka' pas brontula sam u sebi citajuc friske novine u kaficu.
Placa mi se vec rastegla ka' pracka i samo sam ceka kad cu puknit po savovima, a onda se sitim kako je nekidan rekla blogerica Marchelina u svom postu:
Jebi ga…struju triba platit, jer bez nje ni na jebeni comp, a samim tim ni na Blog ne mozes, a da ne spominjem kako nemas svitlo, friđ, makinju za robu, klimu…
Ha, tribalo je nesta pod hitno smislit i „ubit koju kunu“, dok se to govno od franka opet ne vrati na se…!!!
Ha…idemo provat po onoj narodnoj: …“zrno po zrno pogaca“!!!
Jebate, odakle mi „zrnja“… pa ja i poljoprivreda su ka' dva pojma?!!!
Po istoj zakonitosti i ona druga narodna „kuna po kuna palaca“, nije pila vode ni u kome slucaju!!!
Znaci, nema mi druge nego kombinacija sverca i trgovine, posto jedino to i ide u nas… al' po mogucnosti sa sta manje ulaganja!!!
Hmmm…sta bi sad dobro islo???...vrtilo mi se po mozdanima, znoj mi se cidija niz lice, al' nista pametna da „naleti“…
A u kurac, jos mora bit i ovako vruce!!!…ha, jebes ovo pametovanje najbolje bi bilo otic se okupat u moru!!!
Okupat!???
Pa za tako nesta tribalo bi ka' imat i neki kupaci kostim!!!...ae, pa to je TO!!!...prodavat cu kupace, jer kad ces neg' sad u srid lita… ajmo Pajdo, pa sta bude, bude!!!



Naravski, za kvarat ure bija sam na pazaru i vika iz svega glasa: …navali narodeeee!…jos malo pa nestalo!!!…nevidljivi kupaci kostimi samo po dvi kune!!!
...ha, odlucija san se za takve zbog strasno povoljne nabavne cijene! belj
Maha sam praznin rukama kraj moga „standa“ koji se sastoja od isto tako prazne kutije od banana koju sam ukrasija i omota aluminijskom folijom, a stavija na sklapaci stol za plazu kojeg sam donija od doma i u sebi konta kako sam najeba kad zakonita skuzi da sam joj potrosija zadnju alu-rolu folije, al' nije bilo druge…sve za biznis!
Svit me poceja onako cudno pogledavat dok sam se dreca iz svega glasa, kad evo ti mog susida Joke:
…Pajdo, bog te jeba koji kostimi, koga ti pravis ludim!!???...pa tu se ne vidi nista da prodajes!!!
…jebate Joke, kako ces vidit, kad su to nevidljivi kostimi!!!...posljednji vapaj mode „Goli i bosi„ - modeli za lito 2011.!!!
Joke se poceja smijat ka' blesav i odjednom se stane obazirat oko sebe.
…daj ne pizdi, da nije ovo neka skrivena kamera…aaa???
…hehehehe nema nikakve kamere, sta ti je…evo probaj ove!!!...i pruzim mu ja praznu ruku.
…paaaaa, ne vidin ti nista u ruci!!!...zbunjeno me pogledava.
…Joke, jesi li ti corav???
…daj ne seri, pa ne vide se!!!...bija je uporan i ujedno zbunjen do kraja.
…bogami ti ka' da si pa' sa Marsa!!!...pa, reka san da su nevidljive!!...nego ajde probaj ove, eno tamo iza kontejnera!!!
Joke se skinija, navuka nevidljive kupace i izadje iza kontejnera.
…ma, vidi ih, ka' da su po tebi krojene moj Joke!...sra sam ja ka' Maksim po diviziji, a Joke se uzvrtija drzec u ruci sorc i mudante.
…evo, pitaj ovu gospodju jesu ti dobre!!!
Joke se okrene sridnjovjecnoj gospodji sta je zabezeknuto gledala u njega drzec blitvu u jednoj i kruv u drugoj ruci, pa joj rece:
…gospodjo, ocete mi rec kako mi stoji???
Onda je ona ispustila urlik ka' da je kolju:…ljudiii, goliiii manijaaak!!!
…ma nisam gol, u kupacim mudantinama sam, samo se to ne vidi!!!...dreca se i Joke, a ona nastavila:…vidi se, vidiiii, a bolje bi bilo da ti se ne vidi, a i ne stoji ti, ka' ni mome Jozi!!
Onda se poceja skupljat svit, a Mate je svakog zivog pita kako mu stoji.
Mora sam nekako prikinit „dramu“ pa uvatim Joku za ruku, povucem ga sebi i sapnem mu:
…daj bogati Joke, oces kupit ili neces?...plasis mi musterije!!!
Onda on meni isto tako sapne:…a jel Pajdo, a jel' se skupljaju kad se skvase???
…a moj Joke, mora ti se skupit kad uđes u more!!!...pokusa sam bit sta uvjerljiviji.
…OK, uzecu al' mogu li platit sad kunu, a drugu cu kad mi stigne penzija???...nastavi on mucajuc.
…aaaa, dobro moze!!!...daj tu jebenu kunu!!!...i nastavin ja sa poslom.
Nije proslo kvarat ure dosla Jokina zena i navali drecat na mene da sta sam joj to uradija muzu, da cilo jutro seta po kuci gol ka' od majke rodjen i stalno je pita kako mu stoji, a da njemu odavno vise ne stoji i da ona ne zna sta ce sa njim, a stalno spominje kako je to kupija tu kod mene na pazaru i to za 1 kunu.
…ajme gospodjo Jele, nemam vam ja nista s time, evo pitajte ove ljude okolo, odjednom se vas Joke skinija i poceja setat tu i plasit mi musterije!!!...nego, kad ste vec tu, ocete li kupit kostim jeftino???
…koji kostim covice???....zapiljila ona u mene i ne trepce.
…pa gospodjo Jele ovaj Evin, najnovija marka, za nudiste!!!...provajte, bez obaveze kupnje, tu iza kontejnera!!!
I sad opet nastade ona ista prica kako ona nista ne vidi, pa da di je kostim, a ja opet njoj da se tu nema sta za vidit, da jeli corava ka' i muz, da ako su nevidiljivi onda da je normalno da ih ne moze vidit i naravski zavrsim sa vec poznatom:
…ajd, samo ga vi probajte!!!
Skinula se ona iza kontejnera, dodam ja njoj nevidljivi kostim, a svit se zablesija u nju i poceja je falit kako joj dobro stoji, posebno u donjem dilu.
Uvecer, dok sam brojija inkas od dvije kune, evo ti meni Zakonite, side kraj mene za stol i procidi kroz zube:



…znas da je policija pokupila Joku i zenu, goli su setali rivom!!!
…ae!?
…odvelo ih na promatranje, posto ih je cila riva gledala gole, a oni su rekli da su samo isli isprobat nove kostime i nesto su spominjali tvoje ime!!!
…a ludoga svita, ljudi moji!...svasta!!!
…nemoj ti meni svasta, a di je moja folija…aaaa???
…proda sam je!!!...i stavin dnevni „inkas“ isprid nje.
…a luda covika, ljudi moji…proda po' role folije za 2 kune!!! …svasta!!!
…ma zeno bozija za 20, samo se 0 ne vidi!!! zubo


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker