novi zivot u niskoj zemlji

četvrtak, 10.11.2011.

Stigli su

sretan stigli su 05.09.
decki + bakazubarica
veselje veselje veselje
tako kaze NI

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

baka nam je kuhala, spremala, setala vitica... dovodila nas u red kiss baki

i tako do 24.09.
u medjuvremenu smo svasta vidjeli, posjetili
pa idem redom kroz slike ispricati sto smo sve radili

Enschede subota 10.09.

dopodne setnja gradom, plac

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

popodne Janekov rodjendan

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja 11.09. Utrka Singelloop 5 milja

Moja prva utrka!!! 8 km po ringu oko centra Enschedea
Nisam riknula, i zapravo sam uzivala, istinski! Sudjelovalo je vise od 2.000 ljudi. Start je bio u 14.30, tako da je moja ekipa spavala u to doba i trebala me docekati na cilju, ali su dosli prekasno (jer su mislili da cu biti sporija hi hi)

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U istom parku gdje je bio i start, samo par koraka dalje, opet jedna mala zivotinjska farma

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


- 22:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 08.11.2011.

Ispit

Zakljucih da moram samo kratki trag ostaviti o dojmu mog prvog ispita ovdje na sveucilistu u Twente-u. Dakle imala sam ispit u ponedjeljak sa 77 studenata i pise mi po rasporedu dvorana SC - Sport Center. Malo sam u cudu pa pitam kolegu za uputu, kaze on tamo ce ti pisati tocna dvorana na ekranu kad udjes u SC. Dodjem i pise Sporthalle 2, udjem u SH 2 i imam sto vidjeti. Sportska dvorana s oko 400 studenata, svi sjede u klupama (svako ima svoju klupu i oko metar je odvojen od sljedeceg studenta). To mi je izgledalo sokantno u prvom trenutku. Dakle, u istom trenutku su se odvijala 4 ispita, docekalo me sve oznaceno, studenti sjede vec, ja im brzinski podijelim ispite i to je to. Sljedeca 3 i pol sata sam se cudila tisini, miru, nepokusavanju prepisivanja... Uglavnom sve je funkcioniralo savrseno.
Kad sam pripremala ispit pitam kolegu, koliko grupa da pripremim, 2 - 3?? Kaze on, a zasto? A ja Pa da ne prepisuju!!! A on ??? eek

Poslije ispita mi je sve postalo jasno. I bas taj dan clanak u jutarnjem
Rekla sam istinu...
"...No, umjesto profesora, glavninu predavanja držali su asistenti, a kada sam se na to požalila, kao i na prepisivanje na ispitima, koje se u Americi, Australiji, Britaniji i drugim razvijenim zemljama smatra varanjem i oštro se sankcionira, dali su mi ukor, požalila se J. H. G."

Ocito se radi o velikim kulturoloskim razlikama tuzan


Image Hosted by ImageShack.us
na izlasku s posla oko 18 sati
- 16:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.