Nevera s Kvarnera

četvrtak, 30.12.2004.

TV osvrt...

RTL je počeo emitirati Married with children, od početka, svaki dan u 16.10 h, to mi je legendarna humoristična serija, svi glumci su briljantni, ali ipak prednjače Ed O'Neill kao Al Bundy i Christina Applegate kao njegova turboglupa poblajhana kćer radodajka. Ne propuštati! Kada sam unatrag par mjeseci u novinama čitao najavu nove Ogrestine emisije zgrčio mi se želudac pri pomisli da ću šaltajući daljincem gdjekad nabasati na nešto slično poput njene zadnje emisije Željka Ogresta i gosti koja je bila nepodnošljivo dosadno neduhovito isprazno trkeljanje. Stoga me s prvih par emisija Piramide ugodno iznenadila, jer je ponudila jednu kod nas novu dinamično-polemičnu formu koja je pravi bronhi u poplavi dosadnih monolog emisija poput primjerice Otvorenog. Međutim, već tada sam vidio dvije potencijalne opasnosti za kontinuirani kvalitet te emisije, prvu, jer goste odabire po ustaljenoj špranci političar/sportaš/kulturnjak ili tome slično, umjesto da bira osobe za koje zna da će imati opozitne stavove kako bi dobila šarf debatu. Drugo, Hrvatska je premala zemlja da bi svaki tjedan iznjedrila troje dobrih polemičara, pa se brzo potroše kvalitetni kandidati. To je najbolje pokazala zadnja emisija u koju je pozvala retardiranog kretena Franju Arapovića. To joj je bio dobar potez jedino ukoliko je htjela ismijati HDZ-ovu kadrovsku politiku. Saša je odnio milijun, to mi je drago, on je jedini od njih 14 s kojim bi rado popio piće, iako nije pretjerano promićuran. Zašto mi je drago? Recimo to ovako - da se dogodi prometna nesreća na autoputu, te da stanari na istu nalete svojim vozilom, neki od njih sigurno ne bi stali pružiti pomoć unesrećenima, neki možda bi, a možda i ne, a za njega sam siguran da bi stao i pomogao ni časka ne razmišljajući hoće li majicu umazati krvlju.

- 07:47 - Tvoja riječ-dvije (4) - Upapiri - #