petak, 26.09.2008.

OD NEWCASTLEA SVI BJEŽE KAO VRAG OD TAMJANA!

Photobucket

Bivši izbornik engleske nogometne reprezentacije Terry Venables objasnio je u svojoj kolumni u Sunu zašto je odbio preuzeti trenersku klupu Newcastlea.

Venables je nakon otkaza bio najozbiljniji kandidat za preuzimanje “vruće pozicije” na klupi Svraka, ali pregovori s upravom kluba sa St. James Parka nisu otišli u željenom pravcu. Vlasnik Newcastlea Mike Ashley se, naime, sprema prodati klub u skoroj budućnosti, što znači da bi Venables dolaskom novog vlasnika mogao lako “izvisiti”.

"Jedan je jedini razlog zašto sam odbio Newcastle, a to je vrijeme. Način na koji mi je ponuđen posao značio je da bi na St. James Parku mogao raditi dva mjeseca, dvije godine ili dva tjedna. Trenerski posao zahtjeva potpunu predanost i nisam želio prihvatiti posao u kojem se ne bih stigao uhvatiti u koštac s problemima", napisao je bivši trener Tottenhama i Barcelone.

"Velika mi je čast što mi je posao ponuđen, ali bilo je jednostavno previše nesigurnosti da bih ga mogao preuzeti. Navijači Newcastlea dovoljno su propatili posljednjih godina i nisam želio da misle kako sam došao u klub zaraditi neke novce i onda opet brzo otići."

"Još otkako sam počeo s menadžerskim poslom težio sam tome da jednog dana preuzmem klupu Liverpoola ili Newcastlea. Već je deset mjeseci prošlo otkako sam napustio svoj posljednji posao (pomoćnik bivšeg engleskog izbornika Stevea McClarena) i sada ponovo želim raditi. Tko zna, možda će me i novi vlasnici Newcastlea željeti za trenera, ali nekako sumnjam da će se to dogoditi."

| 10:18 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.