subota, 05.02.2005.

CineStar

05.12.2004.

Nakon 3 sata sjedenja (gledala sam Alexandra Velikog, koji me nije toliko razočarao, ali su ga mogli malo skratiti) na vrlo udobnim stolicama, u predzadnjem redu ( zbog ogromnog filmskog platna gledanje filma iz nekog reda prije 10og za mene predstavlja gledanje teniskog meča, stalno okretanje glave sa lijeva na desno da bih obuhvatila cijelu sliku) grickajući hot and spicy pringelse, mjehura veličine lubenice, napokon je završio film. Sada su tek počeli najveći problemi. Da bi izašli iz najveće dvorane br. 11 u koju stane 477 osoba, treba vam pola sata da izađete van. Menađeri CineStara smatraju da se toliko ljudskih tijela može spojiti u jednu veliku želatinastu masu i bez ikakvih poteškoća i u kratkom vremenu izmigoljiti se kroz jedna vrata koja nisu širom otvorena. Da ih ispravim u njihovoj krivoj procjeni: dolazi do naguravanja, gurkanja, svi se pomiču sporo ko puževi sa sobom tegleći sve ostatke grickanja (mislim na one koji su pristojni pa to ne ostave tamo na stolicama i po podu) jer su koševi za smeće premali i nekako dobro zamaskirani kako ih se ne bi vidjelo u polumraku. Na izlazu se susreću sa još jednom strujom ljudi koji izlaze iz drugih dvorana, te sa onima koji čekaju da uđu u dvorane. Ostala vrata koja postoje u dvoranama služe valjda samo za ukras, tko zna kamo ona uopće vode, ja ne znam jer koliko sam god puta bila u CineStaru nikada nisu bila otvorena.

Nakon toga uvjereni su da ljudi sa svakog kata na kojem se nalazi po nekoliko dvorana ( I. kat-dvorane 1-7 = 1348 sjedala, II. Kat 1 dvorana 146 sjedala, IV. Kat dvorane 9-12 = 1297 sjedala, V. kat dvorana 13 sa 149 sjedala) ne moraju poslije ili prije predstave ići na WC, pa su na svakom katu stavili samo jedan ili pak ni jedan, ne moram niti spomenuti da je doći do WC-a prava lutrija , a kad uspijete osjećate se kao dobitnik jack-pota. Silazak sa četvrtog kata je pravo naguravanje, pogotovo ako ste zalutali na pokretne stepenice. Naime na samom izlazu napravila se takva gužva na pokretnim stepenicama, da je zapravo izgledalo smiješno. Pokretne stepenice su na dnu neumorno slagale čovjeka na čovjeka kao neki industrijski stroj za punjenje konzerva sardina. Krkljanac…

Izašla sam iz kina, relativno zadovoljna filmom, iznervirana gužvom, i lakša za nekih 50 kuna, što je još i dobro. Da sam kupila kokice, colu ili neke druge grickalice u Cinebaru olakšala bih novčanik još i više (više mi se isplati otići u Konzum). Cijene se kreću nekako ovako (pa su visoke ili normalne kako za koji džep) : kokice-male 12, srednje-16, velike-20, cola: mala-8, srednja-9, velika-12, voda-8, tacitos-20, sendviči-15,16,18kn. Kino mi je u zadnje vrijeme postalo veliki trošak. Cijene ulaznica kreću se od 22kn (prije17h) do 29kn (nakon 17h) četvrtkom, petkom, subotom i nedjeljom te praznicima; ponedjeljkom, utorkom i srijedom cijene ulaznica nakon 17h su 25kn, matineje su 20kn, skrivene pretpremijere 25, a ponoćne pretpremijere 35 kn. Šteta što ne idem sa autom u kino barem bi onda nešto dobila besplatno, parking u garaži Branimir Centra, ili 3 sata parkiranja za 7kn u Importanne centru. Ne, čekajte malo, lažem, dobijem svaki put na blagajni brdo nekih papira, reklama, koji mi samo smetaju u torbi, a glupo mi ih je odmah baciti.

Nadam se da će sa vremenom ispraviti nedostatke jer isplati se otići u CineStar zbog velikog filmskog izbora. Trenutačno igra 17 filmova, za sve ukuse i sve generacije. Neki od njih su: Mandžurijski kandidat, Izbavitelji, Zločesti Djed Mraz, Pravila privlačnosti, Put oko svijeta za 80 dana, Shrek2, Aleksandar Veliki, Bridget Jones, Alien vs. Predator, Collateral, Bourneova nadmoć, Zaselak...


- 13:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #
• Fora blogg :) I ja sam mislila otić' pogledat Colina... Upssss... Alexandra jel :))) (Nimue 05.12.2004. 17:34)
• meni je nevjerovatno glupo kaj u cinestaru imaju isti izlaz i ulaz u dvoranu pa je uvijek gužva, i nemaju sprite, i kokice su im fuj, i reklame prije filma živciraju, ma ne volim cinestar :/ (unspeakable 05.12.2004. 17:59)
• meni je cinestar najbolje kino u Zagrebu, i ja htjedoh poći s frendovima gledati "Alexandra" u Cinestar no raspao im se internet rezervacija a telefon je bilo nemoguće dobiti. veliki minus. kaj se tiće parkiranja Erato bolje ne ići u Cinestar i parkirati se dole u garaži jer je koma malo mjesta i nakon kino predstave imas jedva vremena sići u garage i platit na blagajni i sjuriti se s ostalim gledateljima ka rampi. pederi su to namjerno sve složili, tak da mi se ne jednom desilo da popušim besplatno parkiranje i te sam morao platiti punu cjenu parkiranja. ja sam ga jučer od 2115 gledao u A1 galeriji. :)) (ronin 05.12.2004. 18:09)
• to s tim vratima i wcjima im je gadan minus. i kokice im opće nisu ukusne. (freethinker 06.12.2004. 12:42)
• Ja sam jednom tamo totalno popizdio. Gospodar prstenova 3: POvratak kralja. Bila je pauza od jedno pol sata. I stajao sam u redu, htio sam nešto kupit. I svi se guraju. Ali ja šutim. I dođem ja na red. I pogledam prodavačicu u oči i ona mene. Tad se neki lik progura i kaže nešto tipa: "Kola, čips...sve-živo-šta-imate). i ona ga, glupača jedna, posluži. Kak sam poludio...Da nije film već počeo, išao bi je prijavit 100% (gargantua 06.12.2004. 14:51)
• Daj ti zato nama pročitaj nešto pametno ...i zato ti poklanjam kompletnu knjigu Thoma Hartmanna POSLJEDNJI ŽAR PRADAVNOG SUNCA. Možeš je downloadati (349,49 kb) s jockerova bloga (http:referendum.blog.hr). Bok, žurim (svetinikola.org 06.12.2004. 19:35)

- 00:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #