subota, 05.02.2005.

neznanac...

29.10.2004.











Vidio sam te samo jednom u životu
I još sam uvijek pod dojmom tvog lika
Kojem se ne mogu baš sjetiti detalja
Al znam da je bio slika i prilika
Nečega lijepog nečega strasnog
Nečega jestivog i prvoklasnog
Nečega iz čega zrači toplina
Nečega što samo boginja ima….
Daleka obala, U autobusu

Vidjela sam ga jučer, čekao je u redu pred blagajnom kina. Sav u crnom, sa štakom u ruci gledao je šta se sve prikazuje, a ja sam gledala njega, malo tko mi je u zadnje vrijeme bio tako privlačan. Imao je nešto u sebi što mi nije dalo da odvratim pogled. Možda je on zapazio i mene, tko bi to znao! Sada mi pak ne da mira, kao neki pop-up stalno se javlja u mojim mislima, a moje stalno tjeranje njegovog lika pred mojim očima je uzaludno. Nikada netko koga sam vidjela u prolazu nije ostavio takav utisak. Njega više sigurno neću nikada sresti, kamoli upoznati, tako da mi jedino preostaje da si instaliram adware removal program da ga izbrišem iz misli.


- 17:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #
• a kaj sad da ja tebi normalnoga prokomentiram?:-) svi imamo neki svoj fairyland pa uživaj u svojem, bez straha od osude ili neshvaćanja, free as a bird:-) (freethinker 29.10.2004. 19:22)
• trebala si mu pristupit ako te toliko privukao. No regrets, they don't work, no regrets, they only hurt... (Story Of Angels 31.10.2004. 02:09)
• tak i ja ponekad znam vidjet nekog u prolazu i razmišljat o njemu danima,užas jedan.a onda vidim nekog drugog i to tak ide u krug :)) bajdvej,hvala na komentaru,da nisam došla ne bih skužila još jedan super blog...cijelog ga pročitah :) (spiritus_mortus 31.10.2004. 14:16)
• Nije kraj kad je kraj.. tko zna :) (OceanStar 31.10.2004. 15:57)
• e ovaj na slici je bas za danasnju temu: halloween! pozdrav (juliere 31.10.2004. 20:21)
• "Si vous dormez, si vous revez, acceptez vos reves. C' est le role du dormer" - Ako spavate, ako sanjate, prihvatite svoje snove. To je uloga sanjara. (gargantua 01.11.2004. 11:15)

- 00:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #