nema me

utorak, 19.09.2006.

son, she said, have i got a little story for you

Mislim da je vrijeme da se pomirim s time kako nikad neću vidjeti Pearl Jam uživo.
- Zašto? Pa još smo mladi, ima vremena.
- Da. No Eddie Vedder nije.
- Ma živjet će on još. Pogledaj Micka Jaggera.
- Pa ne možeš Eddieja uspoređivat s Jaggerom. Stvarno misliš da će Eddie poživjeti u ovom tužnom i turobnom svijetu?
- Pusti ti to. Neki ljudi znaju iznenaditi. Pogledaj Bareta. Ja sam bio uvjeren da će on izdahnuti još tamo u devedesetima. Bio sam pripremljen na to. Čekao sam svaki dan da jave...
- Imaš pravo. To su ljudi koji se u biti hrane tugom. Oni su sretni što su tužni. Žive od toga.
- A tuge i boli barem ima na svijetu. Imaju od čega živjeti. Dugo.
- Mogu zamisliti Eddieja sa svojih devedeset kako sjedi na verandi u stolici za ljuljanje. Puši cigaru i zadovoljno se smiješi.


SIMULATED FILE.
Uvijek sam dijelila ljude prema muzici. Najniže mjesto na hijerarhiji zauzeli su oni koji ne slušaju muziku. Ne oni koji nemaju najdražu vrstu muzike, nego oni koji se nikad ne sjete ni upaliti radio. S njima se ne može komunicirati.
Odmah do njih su oni koji slušaju narodnjake. S njima se možda može komunicirati, ali nisam luda da pokušavam.
Zatim oni koji su prije bili metalci pa postanu neki techno freakovi. Simpatični ljudi, ali sam ih uvijek gledala kao beskičmenjake. Ljude bez stavova. Nemam ništa protiv njih, ali se od njih ništa ne da naučiti, to je sigurno.
Pa onda oni koji slušaju ono što se nudi, trendove, pop. Oni su mi dragi. Nedostatan odgoj, rekla bih, ali barem se trude. Uostalom, ovuda se često i sama vrtim.
Ljudi poput mene. Razvijaju glazbeni ukus cijeli život. Taj je razvoj najčešće krenuo od Beatlesa i Riblje čorbe. Imaju najdraže bendove, najdraže stvari, all-time favorites, ali uvijek su otvoreni prema novim stvarima. Playlista u Winampu je uvijek kombinacija više albuma, više bendova i najčešće postavljena na shuffle. Često slušaju radio.
I onda su oni koje sam uvijek stavljala iznad, na vrh. One koje ne razumijem baš sasvim. Prepoznat ćete ih prema playlisti u Winampu. Uvijek jedan bend, najčešće jedan album, nikada shuffle. Radio u iznimnim situacijama. Najčešće skidaju kapu Pink Floydu. Pokušavaju ne propustiti nijedan važni koncert.
Čemu ovo, ova klasifikacija? Shvatila sam nešto važno o ovima na vrhu. Ekstremni su. A kao što to obično biva s dva ekstremna kraja, spajaju se s ovima na dnu. Kao kad ekstremna ljevica postane ekstremna desnica.
Odlučila sam ih spojiti s onima na dnu i spremna sam osvojiti vrh.


I AM SENDING YOU THE CORRECTIONS OF THE SIMULATED FILE.
Želim pisati. Stvarno želim. O bilo čemu. Imam novu ideju za roman.

DURATION TOO LONG.
Napisat ću taj roman, makar mi to bilo zadnje u životu.

CUE INCONSISTENCY
What is it about selfish people that makes us love them so much? Do we always think there's something more to them than meets the eye?

Uh.

- 13:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #