Dečko koji obečava

srijeda, 16.08.2006.

Godišnja proslava Udruge Crnih

Jučer je održana godišnja proslava Udruge Crnih, udruge koja se zalaže za pougljenisanje šuma i svih ostalih zelenih površina. Evo šta nam kaže suosnivač prc. Milovan Kobajagy: "Udruga je osnovana jer nam je već dosadilo slušanje trabunjanja Zelenih o ekologiji, zaštiti zelenih površina, pošumljavanja parkirališta, puštanje dresiranih kitova ubojica na slobodu i svih ostalih.. da prostite, sranja koje oni izbacuju iz svojih usta. Strašno! Osječali smo da kao i za sve drugo u demokratkom svijetu, tako i ovom prilikom očajno trebamo oporbu, da ne kažem sekond apinjon, toga nije bilo pa smo ja i čika Čojko Prekobicnutović Glokna odlučili osnovati Udrugu Crnih, kao direktnu oporbu Udrugi Zelenih."
Na proslavi su nastupali poznati hrvatski anti-ekološki bendovi i solo pevaljke, bili su tu: Dolje Čempresi!, Gori šuma gori, Atomsko sklonište, Lepota plamena (gosti iz susedstva), Mica Žigica, Massimo, Žena iz Ognjene Zemlje, Seve, Debela Nina i orkestar Odbačeni opušak. Navodno je bilo zanimljivo. Čestitamo!




- 09:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 15.08.2006.

The Texas Chain Saw Massacre (1974)

(r: Tobe Hooper)

Teksaška guza

Možda je najzanimljivije u vezi ovog filma to što je rađen prema istinitom događaju. A film se radi o tome kako je jedna obitelj rednecka ubila i pojela nekoliko mladih ljudi koji su bili znatiželjni i došli "njuškati" oko njihove kuće. Većinu je pobio "Leatherface" s motornom pilom, a "Kožno lice" ga zovu zato što voli zguliti ljudima kožu s lica i nositi je preko svoje. Eto čega sve ima u "unutrašnjosti" Amerike!

Ovo je prvi film Tobe Hoopera i vidi se to redateljsko neiskustvo (mada su mu kasniji filmovi još gori:-) ipak neke scene - meni omiljena: kada Leatherface okači onu žensku na kuku i antologijsko proganjanje cure s motornom pilom kroz šumu i dan danas izgledaju uznemirujuće. Film nije previše zastario i dan danas izgleda dobro (mnogo bolje od onog MTV remakea). Gluma je podnošljiva, recimo. Krvave scene su dobre samo šteta što nema više sočnih detalja:-) Jedino me je jako iživcirao kraj filma, jedva sam čekao da već ubije tu iritantnu vrišteću kuju kad ono... tako sigurno nije u stvarnosti završilo!

nabijo je!

Jebeni ameri!


Ocjena: 7/10




- 15:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 12.08.2006.

Pisma psihologu

(Odgovara dr. prim. tj. prc. Milovan Lavoglavi)

Doktore, ja više ne znam što ću. Nočima ne spavam, a danima nemam mira. Stalno mi se čini da me netko progoni. Taj osjećaj me skoro nikad ne pušta. Čak ni kod kuće kada se zaključam. Imam osjećaj da mi netko buši zidove i da viri iza ormara. Da je u lusteru "buba". Postao sam jako šutljiv, ne želim da znaju šta mislim. Neću da mi naprave profil. Ne dam im ništa. Nekada pričam gluposti. Lažem, vičem, pričam sam sa sobom, samo da ih zbunim. Ali više ne mogu tako. Osjećam da ću izluditi.

. Zabrinuti (ovo sam vam poslao s autobusnog kolodvora, ne želim da me nađu po adresi!)


Gospodine Zabrinuti to što osjećate je potpuno normalno. Mene jedino brine ta buba u lusteru. Kakva je to buba? Jel zuji? Da nije smrdljivi martin? Toga se ja bojim. Jednom sam ga imao u kući i udario sam ga muhalicom, i kako je to tada zasmrdjelo! Ja nisam mogao vjerovati da jedna mala buba može tako smrdjeti. Suze su mi krenule od smrada. Moj perzijski tepih, moji češki gobleni, moj turski šlingeraj, sve je navuklo taj grozni smrad. I šta mi je preostalo? Morao sam zapaliti kuću. Nije bilo drugog načina. Zato pazite gospodine Zabrinuti, ako je smrdljivi martin, iznesite cijeli luster, bacite ga, samo ga nemojte ubiti u kući! Uh, dugo se nisam prisjetio toga događaja. Strašno. Bube! Mrzim ih.



- 19:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.08.2006.

Ju-on: The Grunge (2003)

(r: Takashi Shimizu)

jebalo!
I ovdje je ova scena najstrašnija. Zamislite da vam se ispod pokrivača nađe ovako našminkana djevojka! Strašno!

Još sam (relativno) davno pogledao američki remake istog redatelja i oduševio se. To je bio jedan od rijetkih filmova koji me uplašio, ne računajući one u djetinjstvu naravno. A onda sam na dosta mjesta čitao kao je film sranje, jeftina i daleko lošija američka kopija fenomenalnog japanskog originala (istog redatelja). I naravno da sam onda htio što prije nabaviti i taj famozni original, mislio sam, ako me ovo (sranje) uplašilo, šta će tek biti s originalom?? I evo konačno sam ga pogledao…

tko zna gde se sakrio...

I da, razočarao sam se. Naravno.
I sam nisam baš oduševljen bogaćenjem (već bogatih) Amerikanaca na tuđi račun (snimajući debilne remakeove odličnih azijskih filmova) ipak ovaj film pokazuje da uvijek postoje iznimke i stvarno me iritira što je večina "kritičara" automatski remake proglasilo lošijim od originala, očito slijepa na poprilično velike nedostatke japanske verzije filma (tako ću ga zvati jer je redatelj oba filma isti) posebice nevjerovatno loše (pogotovu za inače visoke japanske standarde) glume, redatelj je svoja prva dva filma (prethodnika ovoga sa sličnom pričom) snimio za televiziju i to se vidi, previdio je tipično preglumljivanje i "širenje očiju" svojih glumaca, film je i mnogo sporiji od remakea, što je u ovom slučaju minus, a i priča je nevjerovatno konfuzna i teška za pratiti, tako da se teško uvući u atmosferu i to je popravljeno u remakeu, tako da je jedino što mi je možda bolje u originalu izgled duha u onoj sceni kad lebdi iznad one prolupale babe.

Jebem te u oči!

Zaključak
Ju-on: The Grunge mi čak i nije među najboljim azijskim (j-) horrorima, a ako ste pogledali remake ili američku verziju ne morate se truditi da nabavite ovaj, jedino možda da provjerite moje tvrdnje;-)

Ocjena: 6/10



- 20:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 08.08.2006.

Cabin Fever (2002)

(r: Eli Roth)

a je prija...

Eli Roth je jedan čini se simpatičan dečko koji jako voli horrore, kao reference daje i meni omiljene horrore a o njima priča upravo ono što bi i ja rekao samo što on to bolje izrazi. Dakle, konačno da imamo i mlade američke redatelje horrora koji su stvarno i pogledali koji. Možda nisam trebao gledati dodatni materijal ovog DVDa, jer sada neću biti dovoljno grub prema ovom filmu;-)
Kad smo već kod toga da samo nadodam da je ovo jedan od rijetkih filmova koji ima odličan i ne-dosadan dokumentarac o snimanju.

prstić

A šta je s filmom?
Cabin Fever je na sve strane dobivao samo pohvale i dobre kritike tako da sam naravno (pogrešno!) i puno očekivao od njega, i naravno da nije ispunio sva moja očekivanja, jebiga valjda tražim nemoguće;-)
Nego šalu na stranu, Cabin Fever je zabavan i gledljiv novi horror, svakako jedan od najboljih ne-japanskih koje sam imao prilike gledati u zadnje vrijeme.
Lijepo je vidjeti da je ekipa, a pogotovu redatelj uložio puno truda da ovaj film bude što bolji i zabavniji, i drago mi je da je vratio teenagerski seks u teen horrore i dobre stare gumene maske i šminku umjesto jebenog CGIja, te gore scene kakve su falile svakom novijem horroru, a naposljetku i malo dobrog starog humora, koji je također netragom nestao još tamo negdje krajem osamdesetih.

brener depilacija

Film ima svojih mana, nije savršen, likovi su mi malo neuvjerljivi, par rupa u scenariju, ali sve u granicama tolerancije, ali osim gore navedenoga treba ga nagraditi i zato što će (nadam se) pokrenuti novi val dobrih (raw cut) krvavih horrora - ipak je zaradio poprilično na kino blagajnama.

Jedva čekam Hostel - ali neću previše očekivati;-)


Ocjena: 8/10


- 23:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.08.2006.

EPP - Haljina

NOVO!!!
Haljina do usmina!
Istaknite vašu unutrašnju ljepotu!

KUPITE!



- 18:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 05.08.2006.

Los Sin nombre (1999)

(r: Jaume Balagueró)

manijak, manijak...

E ovakve filmove ne volim!
Početak je dobar, što bi se ono reklo obečavajući. Mada se na omotu DVDa hvale da film podsjeća na "Seven", meni je početak više kao "Jennifer 8".

Dakle, policija pronalazi leš djevojčice brutalno mučene kiselinom, iglama i tko zna s čime još, leš izgleda nevjerovatno stvarno, odvratno i gadno, upravo kako treba, stvarno uznemirujuće, a još nas muče i sa par krupnih planova na obdukcijskom stolu. ("pogledajte zubi su joj razbijeni da je se ne može identificirati")
Slijedi scena s roditeljima koje policija naziva da dođi vidjeti da li je to njihova curica (kraj leša je nađena ogrlica s imenom). Scena je odlična samo da nije cheap klavirske glazbe u pozadini. A onda sve polako krene nizbrdo.

a onda nizvodno

Scenarij izgleda kao da je sklepan od 3 različita, ali bez dorađivanja. Dosta scena je nepotrebno, nelogično i glupo, a o zapletu da i ne govorim! Jako me smetaju i one ubačene scene ubrzanog kretanja djevojčice, koje nemaju apsolutno nikakvog smisla ili važnosti za radnju! Do sredine filma sam još i očekivao nešto, rasplet i kraj koji će popraviti sliku, ali ovaj film ima možda i najdebilniji kraj IKADA zabilježen na filmu! Jebeno nevjerovatno!

Ne mogu vjerovati da nakon onako dobrog početka mogu toliko sjebati film!

Preporuka: samo za ljubitelje sapunica!


Ocjena: 2/10 (2 boda zbog početka, naravno)




- 21:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 02.08.2006.

Ljetna priča

Ljeto je bilo, koje godine ne znam, ali nije ni bitno, za ovu priču je bitno da je bilo ljetno doba, negdje na livadi kraj neke šume i baš sam navlačio kožicu preko glavića, gore-dolje, lagano sam pumpao krv i gledao kako se sve više crveni, kad li čujem poznati zvuk, komarac, zuji mi oko kurca, šumski, veliki, gladni, maknem ja ruku, reko da vidim šta će, kurac mi je bio skoro u prirodnoj veličini, žila mu nabrekla, reko neće valjda, al izgleda da hoće i sleti komarac baš na glavnu žilu kurca mog, prvo je stao, ono valjda da vidi jel ga netko skužio, a onda je zabio ono svoje govno u moj kurac, nije jako bolilo - kao stidna dlaka kad zapne, sisa on ko pravi, sunce piči, ja na travi ležim i gledam komarca kako mi sisa kurac, naravno samo ženski komarci sišu krv - komarice, znao sam to, da je muški ne bi mu dao ni blizu kurca mog i žile mu, odjednom me pošprica krv, moja, kurva pohlepna, ne zna koliko joj je dosta.

- 20:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker