....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

11.03.2007., nedjelja

ja+alkohol=mortus delict=glupost

ala koma sam.... k vragu ja baš neznam granicu kad je alkohol u pitanju....

jučer samo cimi, frendica i ja krenule u grad i kao idemo pit prije grada i di ćemo, završile u uredu od moje mame....
tata je bio tamo pa je popio bambi s nama a onda sam ga sprašila, pa su došli moj boyfriend i neki njegov frend, i tak mi čašu po čašu i do 11 ja sam već bila gotova... došlo je tu još ljudi, frendovi iz razreda, njihovi frendovi, itd. uglavnom sve sami dečki i nas tri cure....
ma bilo je zakon, odlično samo što sam ja oko 3 bila gotova, bilo mi je slabo, hladno, tresla sam se, pijana da nemrem držat glavu na ramenima- ma glupača... joj...

uglavnom opet je bilo glupih pijanih poruka...... alllllla.... jesam možda spomenula da sam glupača.... ma svijetska... joj koma.... i sve se ja tako nadam da poruka neće bit isporučena jer nije bilo izvješća, i probudim se nema izvješća, ja sva sretna, kažem cimi kak nije došli izvj, i da ću joj pokazat mobić, kad ono na zaslonu 11:11 i mala kovertica.... da... isporučeno...

grada nisam ni vidla jer smo cijelu večer bili tamo i tak...

opet smo imale prijetnje policijom od nekog čovjeka ne znam ko je bio, pa smo se morali malo primirit....

dečki pušili fucking kubanke fujjjjjjjjjjjjjj!!!!

a ja ne pijem neko vrijeme, jer se trenutno osjećam tako piiiip zgaženo, katastrofa.....

because i had the time of my life....

jedna od večeri za pamćenje... koliko se može upamtit zbog nedostatka filma u glavi....

joj idem se sad spremat, još malo pa put pod noge za šugavu rijeku (riječani bez uvrede molim)

pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.