....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

19.02.2007., ponedjeljak

subota....

Image and video hosting by TinyPic
jedan od lijepših dana u zadnjih ni sama ne znam koliko....
čula sam se s dragim veli ide s dečkima s posla u grad još oko 7... ok... ja došla kod cimi oko pol 9, 9 i u grad smo došle oko 11... prvo se vidim s dečkićem, a malo moje je pijano ko letva.... to je trajalo možda 5 min jer je on otišao dalje s dečkima, a cimi i ja čekale još jednu našu riječanku(ona cura šta je slavila roćkas prije par subota)... i nas tri odemo u ovaj jedan birc di inače izlazimo... i tak plešemo mi, nije bilo baš nešto jer je bilo puno klinaca pa se svi guraju i gužvaju.... ali..... odjednom meni cimi stisne ruku, ja se okrenem i ugledam.......NJ E G A !!!!!!eekeekeek srce lupa 200 na sat, držim ciminu ruku, ma bila sam van sebe.... prvo zato jer on nikad ne ide u taj birc, a zna za njega preko mene dok smo se još dopisivali i komunicirali.... a drugo jer sam ga vidjela nakon svega onoga.... nakon više od mjesec dana... cimi veli da je pogledavao prema nama, a ja sam cijelo vrijeme gledala negdje tamo....
kasnije odem s frendicom do šanka naručit, a to je udaljenost na svega pola metra od njega i frenda i opet gledam "negdje tamo" dok mi frend nije stao mahat ispred očiju, pa sam ga pozdravila, pogledala njega, kimnula mu glavom... pričala s frendom...blabla... kad su išli dođe meni frend da idu doma.... prolazi on, gleda me, i obrati mi se eekeek... kao da mu je glupo pravit se da me ne pozna, bla bla.... reko ne moraš sve ok.... itd rolleyes kasnije došao moj dečkić još pijaniji, bila malo s njim i tak....
a da činjenica je da su se i od cimi i od frendice dečki ulili tako da smo bile u elementu... idući vikend slijedi osveta....
oko 1 smo se cimi i ja pobrale doma jer smo bile pomalo i živčane zbog svega, i idem ja zvat seku kad čujem bip... došla poruka.... da, da on je... u smislu kud idemo i jel moj broj još uvijek stoji.... a reko ajd nek stoji....

i tako vam je to bilo.... ja sam onak happy jer mi se čini da polako sve sjeda na svoje mjesto....

jučer je dečkić imao informativni razgovor o opijanju, nek to radi dok sam ja u rijeci, ili kad se i ja napijem wink, na što mi je reko da sam ljubomorna jer se ja nisam napila hehe.... al nije to, pa sam ga zezala kak se ja ne napijem tako da jedva stojim itd... uglavnom cijelo sam ga vrijeme sprdala rolleyes

danas ćemo se vidjet negdje predvečer tako da imam cijeli dan za čamit doma, jer cimi uči pa nemremo nikud.... no

eto toliko...

ljubim vaskiss


Neka ide zivot

Sinoć sam te srela u gradu
sasvim slučajno
srušila i posljednju nadu
da je uspjelo
da te prebolim, druge da volim
da lomim srce rukama golim
da pokušam bar da ti odolim

Prišao si brzo
i to me upropastilo
prosula se tuga u duši
kao mastilo
padoše maske istoga trena
jer jednom žena uvijek je žena
kad voli nekog nema pameti
a dobro zna
da će se sutra kajati

Ma neka ide život
nek ide sve
samo noćas je važno
noćas te želim, poljubi me

Ma neka ide život
nek ide sve
nikada necu biti karakter
da ti kažem ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.