my_alterego

24.04.2006., ponedjeljak

i´m back

Vratila sam se od kuće...bilo je dobro...malo se odmorila od sestre i tako...
Poželila sam dečka i dva dana nam je bilo dobro dok se jučer nismo posvađali...Svađa je izbila iz ničega...šetali smo gradom i prolazilo je mnoštvo trudnica...on je rekao kako su njemu trudnice baš ružne...Ja sam rekla kako to može reći...rekao je kako njemu nisu ni djeca slatka ni zanimljiva...ja sam rekla kako svi vole djecu i kako nije u redu da on tako kaže...On je onda počeo hiterizirati šta ja njega želim promjeniti...jel se ja možda želim udavati ili tako nešto...Ja sam rekla da ne želim...ali me uvrijedilo to što on priča...rekla sam mu da je bolje da se nismo ni vidili i otišla...
Jučer nisam htjela pričati s njim, ni danas otići kod njega...napisala sam mu ako me želi vidjeti neka dođe...došao je oko 22 h i nije ostao ni pola sata. Rekao je kako ga boli stomak...a većinu vremena smo šutjeli...Kaže pričat ćemo sutra...
Mi nikada nismo ozbiljno pričali o braku iako smo 4 godine zajedno...nekada se znamo zezati na tu temu...ali je izbjegavamo...Ja sam se naljutila što je on pomislio da ja želim brak jer uvijek kada on nešto kaže ja mu kažem: jadna tvoja žena...tko god ona bila...
Nekada kada razmišljam o nama pomislim kako smo mi stvoreni jedno za drugo i da ćemo biti vječno zajedno ali u ovakvim trenutcima se zapitam dali ima sve to smisla...volim ga ali mi dosta stvari kod njega smeta...ništa veliko nego ti neki stavovi neke izjave...
Vidit ću kako će sutra biti...ja ne želim da nam ljubav bude navika...

<< Arhiva >>