možeš mi samo mahati

ponedjeljak, 20.03.2017.

Neradna nedjelja 2. dio

Kad radim nedjeljom popodne ne volim nikoga. Odlazak na posao mi baš teško pada. Dolazim pomalo nadurena, skrivam to al ne baš najbolje. Jbg, takva sam.
Isti parovi iz nedjelje u nedjelju. Poznajem ih iz viđenja i oni mene. Opet oni? Opet ona? Klimamo si u znak pozdrava. Razmišljam u sebi. Pa zakaj niste doma? Film-kava, pa opet film kava. Zakaj niste vani? Šetnja-park-klupa. Zakaj ne? Helouuuu, pitam vas, zakaj ne? Odabrali ste šoping centar, opet. To mora da je ljubav. Tatek sa klincima u popodnevnoj šetnjici dućanom. Tatek mrzovoljan a klinci živahni (pre živahni). Tata ih lovi uokolo. Al njima se trči i igra. Kupuje im sve samo da ih smiri. Već viđeno milijun puta. Nadam se da je mama doma i da odmara.
Prijateljice na turneji šoping centrom. Posebna kategorija. Ušminkane za špicu. Spremne za barem četiri kruga šetanja. Vidjeti nekoga i biti viđena. To je cilj. Ej, pa imaju i malog psića. I njemu je naravno tu mjesto. Zavezan čeka da one obave svoju šoping misiju. A ja ? Ja gledam i ne razumijem (opet).
Ne razumijem i one koji nedjeljom barem 3 (tri) puta hodočaste u dućan. Okej pofalilo ti je nekaj. Ulaziš u dućan, nađeš kaj trebaš, platiš, odlaziš. To je to. Nema tu puno filozofiranja. Al da 3 (tri) puta u danu dolaziš, ne kužim. Dosadno ti je doma? Nemaš s kim na kavu? Uzmi knjigu, uživaj, odmaraj, meditiraj.
Zadnja kategorija (meni najdraža) kasnovečernji kupci. Do kad radite? Samo do 22? A baš smo mislili obaviti brzinski šoping. E onda počinje igra. Igra živaca (mojih) i igra trčanja među policama. Još samo ovo, još ovo i ovo. Kolica se pune i oni pobjednički dolaze na blagajnu. Oh oprostite, znamo da je kasno ali evo samo još mi i možete doma. Kaaaaj? Glava mi se okreće za 360 stupnjeva, ludujem kao onaj Spray Mop čistač. Završavamo račun, kartica ne prolazi. Gospođo zovite banku, znam da imam novaca na kartici. (Boli me briga za tebe i za tvoju karticu i zovi si sama banku i daj da završimo da mogu doma, daj, ajmo, aaajmoooo.) Muž vadi drugu karticu gurka ženicu prema izlazu. Spremaju stvari. Odlaze. Odlazeeee. Idem domaaaa napokon. Vozim se i razmišljam. Neradna nedjelja je mit. Pa kaj bi svi ovi ljudi da su nedjelje stvarno neradne???

20.03.2017. u 20:45 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (3)
Ožujak 2017 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu možete čitati kratke crtice u radnom danu blagajnice. Ovo je moja strana priče s moje strane blagajne zujo

Linkovi