< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

sve i svašta.. =D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fora ljudi (ljudi koje znam):
Tina
Teich
Petra, moja vampiruša wink
Žana
Barbara-vrlo koristan blog :D
Dora
Štrudla


Moj dečko je gej...

petak, 12.10.2007.

Naslov je rekao da je prepametan za ovaj post :(

U prošlom postu ste se upoznali s mojim mentalnim stanjem na fizici. A kako je na kemiji? Saznajte!

Smješak je najljepši osmijeh... Dar je najbolji poklon... Hidridi nisu isto što i hibridi... GMO je fuj... Afrika nije najveća... Džore Držić je rekao HA-HA... Profa se stalno smije vodiku - HA HA... Vodik ima jedan elektron... Ne mogu disat... Hoću disat... Hoću škrge... Škrge nisu reaktivne... Jura štuca... Od drugog sata... Profa ne voli Paška... Paško mora van... Jura izlazi... Sve što je plavo to je narančasto... Magnezij je iznimka... Raska se ne zna obući... Zeleno s rozim s ljubičastim... Kemija je dosadna... Metal ne voli nemetale... Zato je on metal... Ali nije heavy, ni trash ni black... On je samo metal... I ne voli prijelazne metale... Jer on je metal... A metali nisu nemetali ni polumetali... Smijeh je zdrav... Štucanje je prirodna pojava... Jura se vratio... Kiše mi se... Ali ne kišem... Kihanje ne voli kašalj... Zato se nikad ne druže... Kemija kod Olge je ispiranje mozga...


Imam još jedan primjer, ali on sadrži imena...pa ga neću objavit zbog moje sigurnosti,a i sigurnosti autora tog djela.

U sljedećem postu očekujte provale..ima ih puuuno..smijeh
E sad, znam kolko žih želite..no, morate se malo potrudit za njih..
Koliko mi komentara ostavite, toliko ćete provala dobit belj

|Komentiraj 17| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.