mojdomjehrvatska

srijeda, 01.02.2006.

Riječko pivo

Riječko pivo namijenjeno samo domaćem tržištu
Hrvatska je dobila novo pivo, a Rijeka svoje - Buzetska pivovara počela je s proizvodnjom Riječkog piva, koje će se krajem tjedna naći u maloprodaji i biti dostupno u ugostiteljstvu.Tanja Čorak

Novi proizvod jučer su službeno predstavili članovi Uprave Buzetske pivovare u Hotelu Bonavia. “Rijeka je dobila domaće pivo, za domaće kupce na domaćem tržištu”, izjavio je predsjednik Uprave Buzetske pivovare Jan Kreber.

Proizvodnja Riječkog piva ne bi trebala biti kratkoročan projekt, istakao je Kreber dodavši da je već bilo pokušaja kreiranja domaćeg piva koji nisu uspjeli, no za Riječko pivo vjeruje da hoće.

MEDITERANSKI KARAKTER Riječko pivo posebno je zbog mediteranskog karaktera koji se trudi postići i u izgledu, ali i okusu. Recepturom je prilagođen mediteranskom senzibilitetu - blažeg je okusa, s manje gorčine i s nižom količinom alkohola koja se do sada pojavljivala kod nekih vrsta premium piva.

Po prvi put, proizvodnjom Riječkog piva odlučilo se ponuditi pivo više kvalitete, ali pristupačnije građanima. Cijena će Riječkog piva biti pet do deset posto niža od ostalih, vodećih brandova na tržištu.

Riječko pivo originalan je hrvatski proizvod. Rađeno je bez konzervansa što će pivoljupci znati razlikovati od ostalih lager mainstream piva. Osnovne sirovine u proizvodnji piva su hmelj, kvasac, voda i kukuruzna krupica. Tehnologija proizvodnje Riječkog piva podrazumijeva korištenje vrlo niske količine kukuruzne krupice, koja inače nosi boju pivu, a što je više ima, to je pivo je manje kvalitetno.

BOJE ETIKETE I SIMBOLI Zbog probranih sorti hmelja Riječko pivo nije gorko već je punog i bogatog okusa, objašnjeno je jučer. Kako je Buzetska pivovara jedna od tri, od ukupno sedam hrvatskih pivovara, vlasnik certifikata ISO 9001, tako je i kvaliteta Riječkog piva u skladu s propisima o kvaliteti.

Što se ambalaže tiče, Riječko pivo pakira se u bocama od 0,5 litara, a uskoro će biti dosptupno i u bočicama od 0,25 l s twist off čepom. Boje etikete ujedno su i simboli, u kombinaciji na bijeloj podlozi etikete izabrane su plava, koja simbolizira more, i zlatna kao simbol bogatstva kraja, te slike sidra kao simbola luke i novčića na kojem je prikazan najstariji grb Rijeke.

- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pred nebeskog Oca klekne s riječima od zlata predao sam zemju svetu u ruki Hrvata...














    MOJ DOM JE HRVATSKA

    Sve je lijepo kao na razglednici
    Radnici bez posla, klinci na ulici
    Starci čekaju red pred kontejnerima
    Gladni guraju sve u pučkim kuhinjama

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Sve je lijepo kao sa razglednice
    Dimnjaci bez dima, puste oranice
    Negdje ispod zvijezda još je tvoj kućni broj
    S pticama u parku tu na svome si svoj

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Na razkrižu s gitarom stojim i zamišljam
    da je bolji svijet, da sam bolji i sam
    Ponekad bude mi dovoljan sunčan dan,
    ničeg nije me strah, ja imam svoj san.

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba
    Moj dom je Hrvatska
    Ja dižem zastavu, do neba

    Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
    Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
    Moj dom je Hrvatska aaaaaaa jejeeeeeee


Linkovi

  • Free Website Counters
    Free Website Counters

Svoje voli tuđe poštuj

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    HEROJ A NE ZLOČINAC

    Plaćeno Gotovinom
    View more video clips at Yashi

    Ante svi smo za te Pjesma za Gotovinu

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Rijeka u srcu Armada do groba

    Sude mi

    knjigu piše vitez roda moga
    u dalekoj zemlji okovan
    pa je šalje svojoj vijernoj ljubi
    pod zidine grada bijeloga

    ej, ljube moja, moga oka vilo
    idu dani ode godina
    da uzame nije tvoje tilo
    i da su me braća izdala

    sude mi
    zato što svoje volim,
    volim najviše
    što sam branio moje najdraže
    sude mi
    dušmani moja ljube, ali ne znaju
    da je istina
    voda duboka

    ej, djeco mila, vite grane moje
    upamtite što vam govorim
    ej, k'o ne ljubi i ne čuva svoje
    Božjeg lica neće vidjeti

    sude mi
    zato što svoje volim,
    volim najviše
    što sam branio moje najdraže
    sude mi
    dušmani moja ljube, ali ne znaju
    da je istina
    voda duboka




    plati piće

    plati pice da ti pricu ispricam
    o covjeku s kraja prošlog stoljeca
    kad su zemljom tekle suze, krv i znoj
    a junaka bilo k'o u pjesmi narodnoj

    sloboda je zid s cvrstim vratima
    a hrabrost je kljuc što vrata otvara
    bez pitanja otš'o je medu prvima
    i nije ga bilo pet dugih godina

    ej, procvala mi ruža kalemljena
    zemljo moja suzom natopljena

    u kamenu slova pišu stoje ponosno
    navik živi onaj koji zgine pošteno
    i zato ne bole rane, rane duboke
    bole laži i prevare, rijeci pogane

    kad se poslije svega kuci vratio
    sto puta je rukom na se krenuo
    krenuo pa stao jer i kad nemaš kud'
    cekaj, Bog sve vidi i nije uzalud

    ej, procvala mi ruža kalemljena
    zemljo moja krvlju natopljena

    u kamenu slova pišu stoje ponosno
    navik živi onaj koji zgine pošteno
    i zato ne bole rane, rane duboke
    bole laži i prevare, rijeci pogane

    za ovakve stvari krivi smo i mi
    jer smo na junake svoje pljunuli
    i tu prica moja ne završava
    plati pice, prijatelju, znam ih puno ja