04.02.2008., ponedjeljak

The Great Beyond

Image Hosted by ImageShack.us


My day online.

Budim se. Ne da mi se ustati pa se malo valjam po krevetu. Krajnim naporima se uspijevam prevaliti na stolicu ispred kompa koja je udaljena jedno 30 cm od kreveta. Premještanje je bilo mučno, ali sad je dobro. Sad smo tu. Komp se pali, a ja, s poluzgrčenom facom, poluzatvorenih očiju, čekam da se upale windowsi.
Tražim ikonu firefoxa na desktopu. Otvaram firefox. Odlazim na net.hr. Ima li zanimljivih tema na naslovnoj stranici? Nema.

Odlazim pod 'sport'.
'Eduardo je bolestan i deformiran', 'Dinamo izbombardirao Hiroshimu', 'Srbi će simulirati Hrvate'.
Vrlo ukusni naslovi. Svijet ne bi bio isti da nema ovakvih degutantnih novinara.
Gasim 'sport'.

Odlazim pod 'film i glazba'.
'Buffy se udružuje s Batmanom', 'Batman uskočio u terminatora', ' 'Harry Potter kvari duše mladih kršćana''.
Batman, uz pomoć Buffy, ne samo da skače na, nego uskače u terminatora. To će biti prefenomenalno. Pretpostavljam da će se boriti protiv Harry Sotona Pottera. My wild guess...
Gasim 'film i glazba'.

Odlazim pod 'zvijezde':
'Tajna strana Britney Spears','Britney uzvraća udarac','Britney ponovo napada!'.
Novinari su od Britney napravili novu sagu ala Star Wars. Ovo mi je zapravo kul.
Gasim 'zvijezde'.

Sad već lagano iznerviran idem u svoj pohod po forumima.
Odlazim na UFPCro, inače forum za sf serije (znam, znam, teški sam geek). Tamo krene svađa oko toga koji je Star Trek serijal najbolji. Ja kažem Enterprise. Enterprise inače i nije baš omiljen među trekkerima. Naravno, ostali će me pokušati uvjeriti da mi je to glupo tvrditi. Ja ću uzvratiti. Ostali se neće dati. Tada je vrijeme za pritisnuti X u gornjem desnom rubu ekrana.
Drugi forum koji posjećujem je onaj od PCPlaya. Ne znam što mi to treba, ali tamo redovito budem na rubu....nečega, kad počnem pričati s onom slatkom hakerskom dječicom koja sva od reda imaju neki 'presavršen' skill u svim igrama i, naravno, žele to obznaniti...A kad krenu priče o rušenju Pentagona... nema druge nego da se osjećaš kao glupan jer ti to ne znaš. A oni to naravno rade svakodnevno...
Završavam pohod po forumima te odlazim na Hattrick. Nogometni online menađer. To igram jedno dvije-tri godine. Imam klub koji nije loš. ali nije ni dobar. Neki dan sam došao u petu ligu (ima ih šest)...to nije neki uspjeh, ali eto....male stvari me vesele...
Bježim daleko od surove virtualnosti (da stvarno posjedujem taj klub, bila bi surova realnost jel) i otiđem na blog. Malo komentara, ali se uvjeravam da to nije važno. U današnje vrijeme se očito trebaš skinuti gol, pisati protiv vlasti ili biti kontraverzan na bilo koji način da budeš popularan. Hmm, vjerojatno možeš biti popularan ako samo dobro pišeš, ali volim se tješiti svojim iluzijama.
Facebook. Bar je tamo stanje bolje....bar 30-40 ljudi koje znam. No vidim da me čeka isto toliko zahtjeva za razne:
- kvizove (Is your mind very filthy? Find out!)
- hugove (ima requestova i za kiss i sex....opći raspašoj!)
- igre (igrajte ovu blesavu igru jos 100 puta i bit ćete najjači na Facebooku....joj, koja satisfakcija)
- ocjenjivanja (ocjenite jer vaš prijatelj/prijateljica kul, sexy, hot, smart, attractive, atlethic...)
Sve zahtjeve stavljam pod 'ignore' te u isto vrijeme žudim za opcijom 'ignore all' koje naravno nema. Na kraju trebam potrošiti dobrih milijun bilijuna klikova po posjetu.
Više ne znam na što otiđem.
Ah da, mogu vidjeti ima li išta zanimljivo vezi faxa. Uglavnom naletim na obavjest gdje je rok za učiniti to i to bio prije tjedan dana.
Nervozan, gasim firefox i uključujem PES gdje odigram utakmicu-dvije. Naravno, budem ljut što izgubim
a) jer sam loš,
b) jer imam lošu vezu.
Idem probati WoW, ali ubrzo shvaćam da mi se ne da jer da nešto napravim trebam potrošiti narednih 4 sata.
Dosta mi je svega, odlazim ili spavati ili na fax te za kojih sat-dva-tri-četiri ponovim čitav ritual.



- 14:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel