ponedjeljak, 27.04.2009.

Zeleno me hoće.


Vikend sam opet provela po tulumima, oporavljanjima i slaboj prehrani.

Petak je bila veganska. Frendica imala trideseti rođendan, ja sam pokupovala sve što raste u rasadnicima. Na tulumu sam prožvakala i probala apsolutno sve što se našlo u sve i jednoj zdjeli. Dobila sam pohvale za novu frizuru koju sam sama oblikovala kuhinjskim škarama. Ulažem minimalan trud u svoj fizički izgled. Doma sam došla oko 5 ujutro, što je vrlo dobro jer...

Subotom odjutra imam instrukcije, pa sam se oko tri na jedvate dovukla do puba gdje sam pojela juhu od poriluka i sira uz dvije šnite kruha s maslacom. Iza četiri poslijepodne sam već bila u krevetu. Čitala Sumrak (Twilight), teen knjigu. Oko pola 11 navečer sam shvatila da sam jako gladna. Pojela sam cheerios s bananom i pola litre jogurta od borovnice. Oko 11 sam shvatila da sam još uvijek jako gladna, pa sam poslala Seana do Kineza, koji je skoro otišao, no, raspametio se u hodu i rekao da sam lijena ko trut i da sama odem. Pa sam otišla. Jer je on cijeli tjedan radio večere, a ja sam radila deserte. Kupovne kekse, haha. Kupila sam fried rižu, i vegetarijanske porcije. Nisam mogla probaviti meso. Oko ponoći sam počela gledati ''Seven pounds'', raspala se od plača, i zaspala u suzama na Seanovim prsima, koji je imao silnu potrebu pričat što Economist misli o trenutnoj recesiji. Umiruju me njegove priče. Ne umiruje me ekonomija.

Nedjelju smo proveli ležerno, dan je bio šugav pa smo se ujutro samo odvukli na sendvič u lokalni bistro, ili šta je već, prošetali par krugova. Poslijepodne proveli gledajući filmove, ''The Departed'' i ''Burn after reading''. Nakon The Departed je uslijedio monolog što bi Toni Soprano mislio o tom filmu. Seanu je on izvor svih životnih savjeta, istina i mudrosti. Bez onog mafijaškog utjecaja. Odlučili smo imat pileći paprikaš za večeru. Ja sam nasjeckala povrće. Općenito, to je moj doprinos našoj prehrani. Koliko se god natjerala, ne volim biti u kuhinji.

Danas sam kupila sve namirnice: patliđane, tikvice, mahune, luk, mrkve, mladi krumpir, limun, i svakome po dva fileta lososa. I to je to, no vijest dana je ta, da je Sean ujutro rekao da odustaje od mog kuhanja, ali da bi bilo lijepo kad bi se barem pretvarala da volim nešto skuhat i da kad se vratimo doma da će naučit radit ajvar, pekmeze i kiseljenje povrća. Ako je išta, onda je prizemna i praktična osoba od riječi.

Idućih tjedan dana ćemo obadvoje biti jako zauzeti, jer je on poslovno van Dublina, a ja imam štošta svoga u gradu. Kad se vidimo u nedjelju, ja ću biti anoreksična od neprehrane i čipsa na kojem ću živjet.

Samo je preokrenuo očima i rekao da sam nemoguća. Nije mu bilo smiješno. Meni donekle je.


| 16:28 | Aj ti reci! (9) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker